....

.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 04.10.2019
    Znowu ten sam chłodny klimat i nieprzenikniona głębia ludzkiej depresji. Kim zanużona w niej nie potrafi odnaleźć się w komunikacji pomiędzy ludźmi. Zaufała człowiekowi ponownie i co się stało? Co dalej pozwoliło jej trwać w tym związku? Czy ona też ma coś wspólnego z zaginięciem Nanuka?
    Jorgen chłopczyk też rozchwiany emocjonalne nie radzi sobie. Zostawisz nas z niedopowiedzeniem.
    Poczekam. Życzę miłego wypoczynku i pozdrawiam
  • kalaallisut 04.10.2019
    Naprawdę mi miło, że tak wiernie śledzisz. Ogarnę i wrócę.

    Ps bardzo dużo dają mi Twoje pytania i pewien ogląd.
    Teraz będę mieć kilka trudniejszych części.
  • Keraj 05.10.2019
    Skandynawski styl pisania kryminału. Dla mnie bomba 5
  • kalaallisut 08.10.2019
    Dziękuję Keraj, super że też jesteś :)
  • Justyska 07.10.2019
    Kurczę tak się dobrze czytało, a tu taki komunikat na końcu. Będę wyczekiwać końca przerwy, o ile nie będę w trakcie własnej...:)
    Pozdrówka!5
  • kalaallisut 08.10.2019
    Hahaha :) Muszę wykluć jednak całość, bo pewne szczegóły muszą mi się łączyć, jeszcze chcę wprowadzić narrację chłopca, i trochę może jakieś duchy się pojawią. Więc będzie dłuższa przerwa:) dziękuję że śledzisz.
  • „ Wiatr dalej wiał, szczypał w policzki, które próbowałem na chwilę ogrzać parą wydychanego powietrza od przyłożonych do buzi dłoni.”
    Dlaczego to zdanie tak zagmatwałaś?

    Wiatr dalej wiał podszczypując policzki, które próbowałem rozgrzać pocierając dłońmi. - moja propozycja nieco inna ale znacznie chyba strawniejsza. Można tak albo jakoś podobnie. Ale nie mówię, że masz coś zmieniać, tylko wskazuję miejsca, a masz takich więcej gdzie przydało by się uprościć, aby łatwiej płynęło się przez tekst. Ale to oczywiście tylko moja opinia. Także wiesz możesz zupełnie ją zignorować :)

    Tak, czyli jest jakiś ślad chłopca, są poszlaki, które być może naprowadzą policję na trop zaginionego.

    Będę mówił szczerze, mam nadzieję, że nie weźmiesz mi za zle ale, moim zdaniem, troszkę trzeba by powywalać zbędnych rzeczy, niepotrzebnych dopowiedzeń i uprościć niektóre zdania. Wtedy przekaz byłby mocniejszy i cała historia klarowniejsza.

    Pomysł jest bardzo spoko i trzymasz czytelnika w ciągłym szachu zainteresowania, trzeba by tylko wyeliminować te duperele :)
  • kalaallisut 25.10.2019
    Cieszę się że historia wciągnęła i trzymała w napięciu :)

    Pierwsze tak to dosłownie widziałam, twoja propozycja jest ok i krótsza, ale jednak inna, jeszcze pomyślę, ale owszem są jeszcze miejsca, gdzie przydałaby się kosmetyka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania