Goniąc za Marzeniami

"Ciekawe jak to jest kochać i być kochanym"- Myślałam siedząc jak zwykle w swoim małym przytulnym pokoiku. "Ciekawe czy ja kiedyś też doświadczę tych 'motylków w brzuchu czy innego robactwa'- myślałam z goryczą. Z tych jakże głębokich rozmyślań wyrwał mnie dźwięk wiadomości sms. Niechętnie sięgnęłam po telefon- pewnie znowu jakaś oferta z sieci w końcu był to okres przed świąteczny... powiedziałam do siebie. Jednak to co przeczytałam zupełnie mnie zaskoczyło treść wiadomości była następująca "Hej Julcia może jakoś się spotkamy". Nie mogłam uwierzyć własnym oczom przeczytałam wiadomość kilkakrotnie wiele też razy sprawdziłam numer z którego została wysłana i mimo iż nie był on zapisany w mojej książce telefonicznej doskonale wiedziałam kto to taki- Michał on jednak o mnie pamiętał... choć ja już dawno straciłam nadzieję ponieważ Michał nie odzywał się do mnie już dobre pół roku. Nerwowo obracałam telefon w dłoniach zastanawiając się czy w ogóle powinnam odpisać na tę wiadomość. wiele razy wpisywałam treść sms-a jednak za każdym razem usuwałam ją po czym zaczynałam pisać od początku... Po wielu takich próbach napisałam tylko "Ooo a któż to sobie o mnie przypomniał, spotkać? no nie wiem" bumm i poszło wiadomość została wysłana przeczytałam ją jeszcze raz i skarciłam się w myślach "eh jak zwykle wszytko psuję nawet sms-a nie potrafię napisać, teraz już na pewno nie odpisze". nie miałam pojęcia, że ten jeden sms będzie początkiem tak wielu znaczących zmian w moim życiu...

 

Moje pierwsze niezdarne kroki w pisaniu opowiadań- jak myślicie jest sens kontynuować?

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • wolfie 11.11.2014
    Widać, że to są Twoje pierwsze kroki, aczkolwiek nie jest źle. Popracuj nad interpunkcją. Co do treści fabuły, to nie mam zarzutów. Myślę, że warto byłoby to kontynuować. Chciałabym wiedzieć, jak budujesz swój świat i wprowadzasz do niego czytelników :)
  • Mysterious 11.11.2014
    Wiem wiem jest tu jeszcze masa niedociągnięć, ale słowo harcerki będę się starała je systematycznie poprawiać. Dziękuję za opinię i wyrozumiałość:)
  • Hasin 11.11.2014
    Hmm...
    Zacznę od tego, iż moim zdaniem jest to coś w rodzaju prologu, nieprawdaż?
    Niestety, są te błędy interpunkcyjne, dlaczego teraz co druga osoba je popełnia? ;_;

    Pomyśl także nad jakimś nietypowym rozwinięciem fabuły *-* bo aktualnie widzę tutaj schematyczne i powtarzające się 15623647785685 razy rozpoczęcie typowego romansu.

    Trzymam za Ciebie kciuki, czekam na Twoją następną pracę! ;>
  • Mysterious 11.11.2014
    Tak jest to zdecydowanie coś na kształt prologu. Wiem, ze interpunkcja nie jest moją mocną stroną. Natomiast odpowiadając na Twoje pytanie wydaję mi się, ze tego rodzaju błędy są spowodaowane tym iż teraz piszemy głównie na komputerach czy też wymieniamy wiadomości sms w których interpunkcja nie wydaje się być aż tak istotna. Hmm co do fabuły no cóż zobaczymy jak zostanie przyjęta. Bardzo czekam na wszelkie opinie. Krytykę obiecuję przyjąć z godnością:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania