Bojkot

Pewien

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • miro 22.07.2020
    No i co tu można napisać, kiedy błędy są te same?
    Wiersz w stylu dawno przebrzmiałym, bez osobistych konotacji i uczuć, czyli pierdu, pierdu ogólne.
    Dochodzą trywialne i dziś już śmiesznawe "serca gorejące", "tęsknią z oddali", "afekt z żarem", "miłość w promieniach słońca" itd, itp.
    Ktoś nie ma kompletnie wyczucia, umiejętności, talentu, a takie teksty mogą być zajefajne tylko w kato-prawicowych pismach, które mają kasę, ale kompletnie nie mają animatorów dobrej poezji.
    Czysty skansen na średniawym pozimie.
  • Jarema 22.07.2020
    Ten średniawy poziom zapewne ledwie ci przeszedł przez gardło. Myślę, że nie stać cię na lepszy, bo tutaj dotąd nic takiego nie widziałem twojego, stąd frustracja. Poza tym, pozostała część komentarza stoi na żenującym poziomie. Wiersz realistycznie opisuje tematykę tekstu, do którego jest napisany. Insynuacje na temat rodzaju prasy świadczą, że wreszcie dotarło do ciebie, że moje wiersze są drukowane, i to chętnie, a jak sądzę ty nie masz tyle szczęścia. Tylko profil prasy ci się nie podoba. Czyli kolejny drugi powód do frustracji. Cóż, życzę ci powodzenia w tej dziedzinie. Mam również spory odzew od czytelników.

    Poza tym pełno w tym komentarzu jak dobrze rozumiem pogardliwych insynuacji, co do rodzaju prasy. Owszem, drukuję również w prasie katolickiej, ale nie jest to jedyny rodzaj pism, bo wiersze ukazują się także w prasie ogólnopolskiej i lokalnej całkiem laickiej. Co świadczy, że się podobają. Druk w prasie katolickiej to dla mnie zaszczyt, bo tam muszą być teksty na wysokim poziomie merytorycznym.

    Więc daruj sobie te złośliwostki i insynuacje, nie mające nic wspólnego z rzeczywistością i jeśli ten rodzaj poezji cię nie interesuje, to go po prostu nie czytaj.
  • piliery 23.07.2020
    do miro: Widać ze nie czytasz "kato-prawicowych" pism. Od Rymkiewicza czy Wenzla można się sporo nauczyć.
  • Antonina 23.07.2020
    piliery bo toto upie przecie jest uciekło z Tworek i nic nie czyta.
  • miro 23.07.2020
    Antonina Twój problem polega na tym, że w nich pozostałeś.
    A jak sobie przypomnę Wenzla... o rany, podobne zjawisko w poezji jest jej katastrofą.
    Aleś mi piliery podał przykład :)))
  • piliery 26.07.2020
    miro nie sugeruję byś przejmował jego polityczne myślenie, zerknij na warsztat a w tym jest genialny.
  • Akwadar 22.07.2020
    O, ja cię....
  • miro 22.07.2020
    Jesteś wyjątkowo żenujący w komentarzach i poezji.
    Nie chce mi się wnikać w której materii gorszy.
    A czytać i komentować mogę, co chcę.
  • Morus 22.07.2020
    Uśmiałem się jak norka.
  • Silver_San 22.07.2020
    Dafuq
  • piliery 23.07.2020
    Choć zabawne to forma okropna. Trza by ten wiersz przepracować. Ewidentne skutki "bieżączki" :)
  • Szpilka 23.07.2020
    Frustratynka, choć pomysł na dobrą satyrę jest ? Na piątaka nie zasługuje, ktoś siebie sam chwali, oj brzydko!
  • miro 23.07.2020
    Norma u tego przypadku sfrustrowanego.
  • Jarema 23.07.2020
    Dziękuję za wszystko pozytywne komentarze pod wierszem. Pozostałe puce mogą mnie cmoknąć w ... .
  • Grzegory 23.07.2020
    Bogumiły czyżby się rozpleniły? Zrób se sam dobrze i cmoknij se... wiesz gdzie?
  • Szpilka 23.07.2020
    Hahahahaha, jaki pieszczoch, na pieszczoty trzeba sobie zasłużyć ?
  • Grzegory 23.07.2020
    Szpilka lubi se pocmokać miętusa szczęką hihihi
  • Szpilka 23.07.2020
    Grzegory

    niech SE cmoka, pluje, mlaszcze,
    byle tylko zaje*iaszcze
    pisał strofy ?
  • Akwadar 23.07.2020
    Grzegory o, Grzesiek... to Ty żyjesz?!
  • Grzegory 23.07.2020
    Akwadar żyję, żyję i widzę jakiś bojkot tutaj hihihi
  • Jarema 23.07.2020
    Jeśli będzie chętnych więcej
    trza ustawić się w kolejce;))
    Kto chce w łapę pocałować
    musi wcześniej zapracować
  • Szpilka 23.07.2020
    w rękę nikt nie pocałuje,
    co najwyżej nazwie... brzydko,

    czyli wujem lub niechlujem ?
  • Jarema 23.07.2020
    Mnie to zwisa i powiewa
    droga Szpilko
    co tam kto se
    mamroce pod nosem
  • Shogun 23.07.2020
    Tutaj też powinno być "Bełkot", a nie "Bojkot". Czysta prowokacja.
    Bez oceny.
  • Jarema 23.07.2020
    Zarzucając twórcy prowokację artystyczną, sam sobie wystawiasz nie najlepsze świadectwo Szogunie. To znaczy, że kompletnie nie kumasz kulis sztuki.
  • Shogun 23.07.2020
    Jarema heh, nie rozśmieszają mnie. Sztuka nigdy nie była, nie jest i nie będzie pluciem jadem. A Twoje "kulisy", to ja już dobrze znam ;)
  • Jarema 23.07.2020
    Shogun i tu się mylisz z plucia jadem żyje dziś wielu artystów tudzież absolwentów PWST przykład kozyra, nergal.
  • Shogun 23.07.2020
    Jarema tak więc powodzenia w życiu, tylko nie zapluj się na amen ;)
  • Jarema 23.07.2020
    Shogun mówią o mnie bat na lewaków, nic mi nie będzie, dziękuję. Dobranoc.
  • Shogun 23.07.2020
    Jarema takiś niby bat na lewaków, a ich coraz wincyj ;) Tak, dobrej Ci nocy życzę, tylko uważaj na bat, bo może się okazać "obosieczny" ;)
  • Jarema 23.07.2020
    Wincyj ale w wyborach po tyłkach dostali.
  • Shogun 23.07.2020
    Jarema jakie wybory, jak ja tu o spaniu mówię :) Cuś znowu, nie na temat prawisz ;)
  • Pan Buczybór 23.07.2020
    Prawaki też krótko żyją...
    Nijako słabe. Nie czepiam się treści, prowokacyjność to przecież natura poezji politycznej (jest coś takiego), ale forma mogłaby być zdecydowanie lepsza i ciekawsza. Humoru i tak nie da się wykrzesać przy takiej tematyce...
  • Jarema 23.07.2020
    Nie chwaląc się jamci wprowadziłem ten gatunek na opowi. I się przyjął. Dziękuję za komentarz;))
  • miro 24.07.2020
    Jarema Na opowi wprowadziłeś tylko własną, debilną postać z armią klonów, grafomaństwo i oszołomstwo.
    To tyle Twoich dokonań na opowi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania