Gra wstępna

Po kilkunastominutowej grze wstępnej nawet nie spostrzegła kiedy, znaleźli się w pozycji 69. Obydwoje ją uwielbiali. Zawsze dawała im dużo zadowolenia i dopiero po niej przechodzili do bardziej tradycyjnych form uprawiana seksu.

 

Fala rozkosznych dreszczy przeszywała całe ciało Żanett, w ustach rozlewało się przyjemne ciepło, gdy niespodziewanie przerywaną jej krótkimi westchnieniami i pojękiwaniami ciszę zakłócił przejmujący pisk wydobywający się ze stojącego na stole głośnika.

 

Napięcie raptem opadło do zera, Manfred jak oszalały, cały nagusieński, rzucił się w kierunku laptopa i nerwowo chwycił za myszkę.

 

– Wybacz kochanie, w skrzynce od kilku godzin oczekują teksty i wiersze nowych juzerów. Muszę prędko przeczytać i wrzucić na portal, żeby nie sprawić im przykrości. To jest teraz najważniejsze.

 

– Nie mógłbyś zrobić tego jutro kochanie?

 

– Sama wiesz, że nie, nie mogę, zresztą później będzie tego więcej, i nie dam rady.

 

– Skoro tak, to może zatrudnij kogoś, kto odwalałby za ciebie czarną robotę.

 

– Przecież wiesz kochanie, że nas na to nie stać, i tak wsadziłem w ten portal kupę szmalu oraz własnego czasu. A wszystko z miłości do literatury i poezji.

 

– W ten sposób nigdy nie doczekamy się dziecka, to samo powtarza się już od niemal trzech lat. Musisz się zdecydować, ja albo portal. Wybieraj.

 

Obrażona Żanett wypięła się tyłkiem do siedzącego przed kompem partnera i po kilkunastu minutach zasnęła.

 

Tymczasem Manfred do później nocy wpatrywał się w ekran, poprawiał teksty, czytał wiersze. Szczególnie te, które pisała Ona najbardziej mu się podobały. Tajemnicza nieznajoma zza ekranu.

 

Gdy na wieży pobliskiego kościoła zegar wybił północ, teksty nowych użytkowników ukazały się na portalu. Całe miasto już spało. Nadchodził nowy dzień.

 

(Wszelkie podobieństwa do osób, zdarzeń i miejsc są niezamierzone i całkowicie przypadkowe)

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Krzysztoff 06.11.2019
    Ha, weszło od razu, czary jakieś, czy co.
  • betti 06.11.2019
    Fajne. Podoba mi się, tylko imię bohaterki... raz Żanett, a raz Violett.
  • betti 06.11.2019
    gdy niespodziewanie przerywaną jej krótki westchnieniami i pojękiwaniami ciszę - krótkimi

    to możesz zatrudnij kogoś, - może

    Jakoś mi się rzuciło na oczy przy drugim czytaniu.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Poprawiłem, dziękuję, pisałem na szybko. Nad imieniem kobiety się zastanawiałem, które byłoby lepsze, i stąd dwa, też poprawiłem.
  • Tjeri 06.11.2019
    Umiarkowanie zabawne, ale interpunkcja po byku, jak kuzyn, farmer zwykł mówić. A tu dopełniacz: "Fala przyjemnych dreszcze przeszywała całe ciało Żanett"
    Fala przyjemnych dreszczy
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Dziękuję za opinię i zauważenie błędu, poprawiłem.
  • Zaciekawiony 06.11.2019
    Słabe.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Dziękuję za czytanie opinię.
  • dorota brzózka 06.11.2019
    Czyli tak wygląda życie prywatne administratorów, nic tylko wdpółczuć.
    Mnie jednak uśmiechnęło.
    Lepiej byś zaznaczył +18, co by było wiadomo, że tylko dla widzów dorosłych.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Ja cały czas wduszam "Zawiera treści przeznaczony tylko dla osób dorosłych" i samo się z tego wylogowywuje. To nie moja wina.

    Tak prawdopodobnie wygląda życie administratorów, którzy chcą wszystko zrobić sami. Nie mają życia prywatnego, bo ciągle ktoś im tyłek czymś zawraca, nowe teksty, korekty, donosy, anonimy.

    Dziękuje Brzózko za przeczytanie i opinię.
  • 13mirek 06.11.2019
    Nasz admin na pewno ma kupę bachorów, sądząc z jego zaangażowania w portal.
    Nawet fajne mini.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Dzięki miras, za przeczytanie.
  • No pasarán 06.11.2019
    Taka mała zemsta za czekanie? Musiałam się uśmiechnąć ; D Bardzo zgrabnie wyszło, szkoda, że krótkie.
    Leci***** : )
  • Krzysztoff 06.11.2019
    To weszło od razu.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Dzięki, że ci się podoba.
  • No pasarán 06.11.2019
    Krzysztoff to mus tak pisać, adminowi się spodobało, docenił odwet i wstawił od razu : )
  • No pasarán 06.11.2019
    Ja dzisiaj nic nic nie wstawiam. Pusto we łbie.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    No pasarán ja jutro wstawię ten swój wiersz. A może to przy piątym już wchodzi bez moderacji? Bo to mój piąty tekst wstawiony tutaj. Odwołuję strajk.
  • No pasarán 06.11.2019
    Krzysztoff to się cieszę, że strajk odwołany. Ulga : )
  • Krzysztoff 06.11.2019
    No pasarán a ty masz dopiero dwa to jeszcze będziesz musiała czekać
  • TseCylia 06.11.2019
    Dobre :-> Z uśmiechem się czyta.
  • Krzysztoff 06.11.2019
    Dzięki Cecylio, cieszę się, że udało mi się wywołać uśmiech;))
  • Peryskop 07.11.2019
    Dupy nie urwało, ale i źle nie jest.
  • Krzysztoff 07.11.2019
    Dziękuję za przeczytanie i miłą opinię C.
  • Krzysztoff 07.11.2019
    Err - opinię.
  • Peryskop 07.11.2019
    Krzysztoff już chciałem pytać, czy "c" to aby skrót od "ciota" nie jest.
  • Krzysztoff 07.11.2019
    Peryskop pomyłkaprzepraszam
  • Pan Buczybór 08.11.2019
    Nie Manfred, tylko Pietru xd
    A teksty są dodawane automatycznie.
    A to opka nawet niezłe, choć przydałoby się więcej ironii i akcji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania