Grima

Stałam pod jabłonią, a ona lekko poruszała listkami... " Ale tu pięknie "- pomyślałam. Błękitne niebo, zielona trawa i las dookoła. Nie bałam się. Ależ skąd! Wręcz przeciwnie. Pokochałam to miejsce.

Nie mogłam się nadziwić piękna tej polany, gdy nagle coś wyskoczyło zza drzewa. Potwornie się bałam... Na moje szczęście był to tylko biały króliczek. Był puchaty i baardzo słodki. Podbiegł do mnie i otarł się jak kotek. Uśmiechnęłam się i pogląskałam go po jego puchatej główce.

Po chwili jakby znikąd pojawił się przede mną chłopak. Miał długie ciemne włosy i przerażająco zielone oczy.

- Witaj Grimo.- cofnęłam się o krok.

- Skąd znasz moje imię?- dalej się cofałam, ale chłopak był szybszy.

Złapał mnie za rękę i uderzył w twarz. Upadkam, ale on miał inne plany. Chwycił moje włosy rzucił mną o jabłoń. Uderzyłam się w głowę i straciłam przytomność.

Ból był nie do zniesienia. Gdy otworzyłam oczy, zielonooki dalej stał przede mną.

- K... Kim jesteś?- próbowałam się podnieść, ale nogi odmówiły mi posłuszeństwa.

- Twoim największym koszmarem maleńka...- powiedział takim tonem, jakby mówił to codziennie.

Spojrzał mi jeszcze tylko prosto w oczy, mruknął jedno słowo:" Giń", a ja runęłam w przepaść, której wcześniej tu nie było. Bezwiednie zamknęłam oczy. Próbowałam je otworzyć, lecz była to ryzyfowa praca...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Rasia 07.02.2016
    " Ale tu pięknie " - bez spacji x2
    "Nie mogłam się nadziwić piękna tej polany" - komu, czemu? Pięknu*
    "był to tylko biały króliczek. Był puchaty i baardzo" - bardzo* i był x2
    "pogląskałam go po jego puchatej główce." - pogłaskałam* i bez "jego", bo już było, że go :)
    Przed i po myślnikach spacja
    Jeśli po dialogu czynność jest mówiona, to z małej litery, jeśli nie jest mówiona, to z dużej :)
    "Upadkam, ale on miał inne plany" - upadłam*
    "Chwycił moje włosy rzucił mną" - przecinek po "włosy"
    "- Twoim największym koszmarem maleńka" - po "koszmarem"
    " Giń" - przed tym cudzysłowem spacja, po bez :)
    "była to ryzyfowa praca..." - syzyfowa*
    No błędów trochę było jak na taki krótki tekst, ale nie czytało się źle. Może trochę zbyt chaotycznie do tego podeszłaś, Powinnaś dać sobie chwilę na oddech i rozpisać temat bardziej, byłoby Ci wygodniej, czytelnikowi tak samo. Podoba mi się jednak taka niewinność i wręcz dziecięce postrzeganie świata, jakie zastosowałaś w pierwszej części tekstu. Jest urzekające. Zostawiam więc w ostatecznym rozrachunku 3,5 czyli 4 i życzę powodzenia w dalszym pisaniu :)
  • Olga Undomiel 07.02.2016
    To ten Grima tolkienowski?
  • Olcia<3 20.02.2016
    Co? Nie! Grima to imię głównej bohaterki xd nie ma nic z nim wspólnego :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania