ΛGRΞSIVO - Przeznaczenie

Nie patrzę wstecz lecz przed siebie ciągle szukając swego miejsca na ziemi. Pod błękitnym niebem rzeczywistości pełen nadziei.

Mawiają jesteś jedyny. Nikt za ciebie życia nie przeżyje. Problem jest w tym, że ja tego w ogóle nie czynię. Brak uczuć powiesz mi, że to niemożliwe. Jestem ciekaw co byś czuł będąc zamiast mnie na tej linie. Tak właśnie po cienkiej linie stąpam tak kruchej niczym niezbadana otchłań. Jeden błąd jeden drżący nogą ruch i ta otchłań mnie pochłonie. Całe szczęście, że mam Ciebie po swej stronie. Czując wsparcie idę dalej. Nie spoglądam za siebie. W oddali widzę cele do którego dążyć… nie wiem.

 

Gotów zakończyć swoje cierpienie, ale ono zamieszkało we mnie.

Jesteśmy sobie przeznaczeni tak właśnie jeden do drugiego… przyzwyczajeni. Nie chce się pożegnać. Przecież dobrze wiesz jak me serce lubi pękać. Czuję, że może mnie spotkać wszystko, a przede wszystkim nic.

Czekam na przeznaczenie, które mnie odwiedzi dziś. Jakbym w nici był splątany, tak w tej nici, która uszyła dla mnie chore plany.

 

Nie dam rady uciec przed swym strachem. Uciekając słyszę jak biegnę skrótem na spotkanie nasze. Mówisz niewłaściwą drogę obrałem. Ja dobrze wiem, że na jej końcu dobrych ludzi spotkałem. Ludzi, którzy mają swoje przekonania i choć też są zagubieni razem znajdziemy drogę w tej śnieżnobiałej kniei.

 

Patrzę na tą zamarzniętą trawę. Idąc kruchą liną zdałem sobie sprawę. Tak już wiem po co to wszystko było oraz dlaczego to się zakończyło. Nie bez powodu zapisuję szarobiałe kartki. Właśnie dzięki temu mogę liczyć na lepszą przyszłość z ukrycia patrząc w jej zakamarki.

 

Powiesz mi, że to fałszywy świat, że to wszystko jest obłudne, a ja ci powiem tak. Dla nas to twe zwykłe życie wydaje się nudne. Nie ważne gdzie żyjemy. Ważne z kim przystajemy. Trwamy przy sobie ciągle się wspierając. Przeciwności losu nam nie straszne, powstrzymamy je wbijając w nie igły niczym w voodoo lalce.

Nadpisana historia jest teraz tą właściwą dzięki czemu wciąż istniejemy właśnie tak jak naprawdę tego chcemy.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Agresivo 10.06.2019
    Komu się chciało tego nie wiem, ale dziękuję bardzo za ocenę.
  • betti 10.06.2019
    Tu oceny nic nie znaczą, są tylko wyrazem sympatii i antypatii. Jeżeli jednak chcesz mieć piękne oceny, chwal wszystkich - najlepsza recepta. Niewiele to Ciebie nauczy, ale będziesz miał ''przyjaciół''.
  • Bogumił 10.06.2019
    To tak w Noblu. No chyba nie tędy droga. Już raczej radziłbym twardo bronić swojego zdania.
  • Agresivo 10.06.2019
    Ja na te oceny nie patrzę jako wskaźnik moich umiejętności tylko właśnie czyjejś życzliwości. Jeżeli coś mi się podoba to pochwalam jeżeli nie to będę krytykował proste.
  • Agresivo 10.06.2019
    poza tym jestem tutaj nowy i nie wiem kto co lub z kim więc nie mam zamiaru się nikomu podlizywać jeżeli oto chodzi. Po prostu chcę się podzielić z ludźmi moimi pracami bo do tej pory leżały tylko w "szufladzie"
  • betti 10.06.2019
    Agresivo:
    Ja na te oceny nie patrzę jako wskaźnik moich umiejętności tylko właśnie czyjejś życzliwości.

    Cudne zdanie i szczere.
  • Agresivo 10.06.2019
    betti dziękuję
  • Agresivo 10.06.2019
    Agresivo poza tym dziękuję, że zechcieliście poświęcić swój czas, aby przeczytać do końca. Zdaję sobie sprawę, że dłuższe dzieła nie przyjmują się za specjalnie mimo to taki mam styl. Staram się przekazać jakąś historię. To czy mi się udaje czy nie to już inna sprawa haha
  • betti 11.06.2019
    Masz trochę błędów szczególnie interpunkcyjnych i stylistycznych, poza tym nie bardzo rozumiem po co w prozie - rym, a ten się narzuca w zdaniach. Przeczytaj sobie ten tekst głośno i wyraźnie, może wychwycisz i zmienisz...

    Taki przykład:
    W oddali widzę cele do którego dążyć… nie wiem. Bez przecinka przed ''do'' trochę dziwnie to brzmi. Ogarnij całość. A i jeszcze zwrot grzecznościowy - ''Ciebie'' - dlaczego z wielkiej litery? Tę zamarzniętą trawę, a nie tą.


    Ogólnie ja bardziej w poezji niż w prozie, ale są tutaj prawdziwi specjaliści od poprawnego zapisu, może przyjdą...
  • Agresivo 11.06.2019
    Cóż rymem lubię pisać. O matko nie zauważyłem tak oczywistego błędu ????. Wołał bym żebyście bardziej traktowali moje teksty jakby to powiedzieć hmm na luzie? "Ciebie" z dużej litery ponieważ miałem konkretną osobę na myśli i to bardziej z szacunku. Nie mam jakieś Nawet minimalnej wiedzy na temat pisania wierszy. Nawet nie nazywam swoich tekstów wierszami bo wiem, że sporo mi brakuję. Ogólnie teksty powstały pod wpływem mocnych emocji jakie czułem gdy je pisałem. Postanowiłem za dużo nie poprawiać. Choć czasem mogą dziwnie brzmieć to są odzwierciedleniem moich myśli i uczuć, które mi wtedy właśnie towarzyszyły. Więc są jakby dla mnie wyjątkowe, ale dzięki wezmę twoją opinię pod uwagę.
  • betti 11.06.2019
    Ok, będę omijać szerokim łukiem. Pozdrawiam.
  • Agresivo 11.06.2019
    Czasami możesz zerknąć, a nóż może coś Ci się spodoba. Nigdy nie wiadomo ^^
  • Zaciekawiony 11.06.2019
    To nie było aby inspirowane rapem?
  • Agresivo 11.06.2019
    No można powiedzieć, że coś podobnego, ale jednak niekoniecznie . Powiedzmy "to skomplikowane" heh
  • betti 11.06.2019
    Zaraz czy to znaczy, że to wiersz?
  • Agresivo 11.06.2019
    Czy ja wiem czy wiersz. Dla jednych może być warte nazwane wierszem dla innych może być gównem. Nie mnie oceniać heh
  • Agresivo 11.06.2019
    Czy ja wiem czy wiersz. Dla jednych może być warte nazwane wierszem dla innych może być gównem. Nie mnie oceniać heh
  • betti 11.06.2019
    Agresivo nie o to chodzi jak kto ''to'' nazwie, chodzi o to, jak Ty to nazywasz, bo jeżeli to wiersz, to dlaczego pisany prozą?
  • Agresivo 11.06.2019
    Cóż można powiedzieć, że w ten sposób łatwiej mi wyrazić siebie, a o to chyba chodzi chociaż nie jestem pewien. Nazwijmy to "wierszo-podobne" ????
  • Zaciekawiony 11.06.2019
    betti
    Bo może to wiersz pisany prozą...
  • betti 11.06.2019
    No to teraz popłyną ''piękne'' wiersze... aż strach się bać.
  • Agresivo 11.06.2019
    Cóż... Zdaję sobie, że nie każdemu przypadnie taka forma do gustu. Ja nikogo nie zmusza, że tak powiem, a może akurat komuś się spodoba. Co by nnie ucieszyło nie powiem, że nie.
  • betti 11.06.2019
    Agresivo, żeby coś nazwać wierszem, nie wystarczy opowiadania naszpikować rymem. Co za profanacja poezji, to aż boli. Nie, to jakaś prowokacja, coś jakby Riggs zabawiał się w adwokata diabła.
  • Agresivo 11.06.2019
    Wiem, że możesz poczuć się urażona lub, że próbuje z kogoś zakpić. Zaświadczam, że nie takie są moje intencje. Betti dlatego ja nie twierdzę, że moje teksty to jakaś wielka poezja czy nie wiadomo co zrozum. Po prostu zwykły tekst mający na celu coś przekazać. Potraktuj to w ten sposób.
  • betti 11.06.2019
    Potraktuję to milczeniem, tak będzie najlepiej. Dobrej zabawy życzę...
  • Agresivo 11.06.2019
    Wszak mówią, że milczenie jest złotem. Nic dzięki za opinie i wzajemnie :)
  • Canulas 11.06.2019
    To jedna z tych prac, do których poprawnego ogarnięcia bardzo przydatny jest określony bit lub linijka z melodią. Nie tyle chodzi o rym, co o rytm. Na sucho gdzieś to tam widać, ale jest to postrzeganie utrudnione.

    Od strony technicznej - głównie interpunkcja - trochę do podrasowania.

    Tego typu prace bardzo rzadko trafiają w mój gust. Ta nie będzie wyjątkiem.
    Pozdrox
  • Agresivo 11.06.2019
    Dzięki za opinie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania