Brak tekstu

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • NataliaO 19.07.2015
    Urodziłem się, sam nie wiem gdzie. Szedłem przez życie nie widząc słońca, kolejny dzień, kolejna taka noc, znów pytałem sam siebie „dlaczego?”. Śpiąc na łóżku własnych łez, wyciągałem ręce i pytałem ciemność, dlaczego moja dusza nie potrafi latać. Wiesz, co mi odpowiadał gęsty mrok? Zobacz chłopaku, oddałeś życie za sen. Śniłeś o raju, raju, którego pragnąłeś nocą, który stał u twych stóp, ale nigdy twój wzrok nie sięgał tak daleko. Zapłakałem nad ograniczeniami ludzkiej powłoki, a on kazał mi lecieć. Wtedy pierwszy raz to poczułem, wtedy to zrozumiałem, wtedy zatraciłem się w pętli oddechów wyczekujących kolejnego razu. - UWIELBIAM JAK DOBIERASZ SŁOWA. Czytałam to na telefonie, i ponownie na kompie, dwa razy ten sam tekst ale za każdym razem jest inaczej. Jednak cały czas dobrze, lekko brnęłam przez historię. 5:)
  • Luna 19.07.2015
    Są zmienione fragmenty, zdania piosenek zespołu enej.
  • Marzycielka29 20.07.2015
    Oceniłam wczoraj, ale dopiero dziś mam czas skomentować:) To w jaki sposób dobierasz słowa, łączysz je w zdania to poezja. Czytanie Ciebie sprawia przyjemność! Twoje teksty oddają nie tylko treść, ale i przekaz. Trzeba mieć naprawdę piękną duszę, aby w taki sposób pisać;) dałam 5
  • Chris 20.07.2015
    Dzięki Natlko ;)
    Luna, słucham bardzo dużo muzyki. Przy muzyce również piszę, niektóre teksty automatycznie zapisują się w podświadomości i nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. Nie było to zamierzone, ale fajnie, że to wyłapałaś :) Nie siedzę z tekstami i nie spisuję ich treści, to był przypadek. Wszystko powstało w mojej głowie :) Pozdrawiam.
  • Chris 20.07.2015
    O, dziękuję Marzycielko. Bardzo dziękuję! :)
  • Senezaki 20.07.2015
    Chris.
    Przeczytałam za zachętą Twojego "Lalkarza". Potem zaczęłam czytać Twoje inne prace, np. Czerwony Balonik. Urezkły mnie. Chyba jestem od dzisiaj twoją fanką XD
  • Chris 20.07.2015
    Dziękuje Ci bardzo i niezwykle mi miło ;)
  • CrazyWorld 22.07.2015
    Ja również dołączam się do grupy fanów ! Twoje teksty są absolutnie niepowtarzalne i napisane z taką wrażliwością jakiej brakuje w wielu innych dziełach. Cudowne, czytałam kiedyś kilka twoich poprzednich utworów i kazdy jest lepszy od poprzedniego :) Piątka oczywiscie :)
  • Chris 22.07.2015
    O! Bardzo mi miło. Obym zatrzymał Cię jeszcze jakimś tekstem :)
  • CrazyWorld 22.07.2015
    Na pewno. Pozdrawiam :)
  • enso21 23.07.2015
    jestem pod ogromnym wrażeniem, cudownie się czyta to, co napisałeś, 5! :)
  • Chris 23.07.2015
    Dziękuję, mam nadzieję, że zainteresują Cię inne moje teksty :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania