Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Grymas

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Literary Universe)

 

Mamlas leżał na ziemi z rękami skutymi kajdankami, obrożą na szyi i kulkowym kneblem w ustach. Nagle zadzwonił telefon.

 

Cienias: Halo, Mamlas? Tu Cienias. Miałeś oddać kasę w zeszłym tygodniu. Robimy ci właśnie wjazd na chatę, głupia kurwo.

 

Cienias i Grubas kopnięciem rozwalili drzwi , po czym wbiegli do środka. Zobaczyli martwego Mamlasa.

 

Grubas: Widzę, że było BDSM.

 

Cienias: No i co, że było BDSM? Mamlas strzelił kopytami! Jak teraz odzyskamy szmal?

 

Gruby odgryzł kęs kebaba i zaczął przeczesywać pokój. Nagle do mieszkania został wpuszczony gaz usypiający.

 

Cienias i Grubas obudzili się związani, z kulkowymi kneblami w ustach. Podeszła do nich domina w lateksowym stroju.

 

Domina: Co, wróbelki? Zabawimy się?

 

Domina udusiła Grubasa i Cieniasa własnymi udami. Następnie ich zwłoki rozpuściła w kwasie solnym. Po zrobieniu tego wyjęła telefon i zadzwoniła do swojego chłopaka.

 

Domina: Arek, kurwa, nic nie mówiłeś, że ktoś będzie się tu panoszył. Z moim poprzednim facetem nie miałam takich problemów jak z tobą. Wal się, gnido.

 

CDN

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • TomaszBordo 10.11.2019
    Siedem jedynek, uzasadnienia brak
  • betti 10.11.2019
    Klimacik jak z gangsterskich filmów...
  • TomaszBordo 10.11.2019
    Hehe, o to właśnie chodziło
  • TomaszBordo 10.11.2019
    A reszta czemu nie odniosła się do swoich ocen?
  • betti 10.11.2019
    Mordujesz w tekstach, to się boją...
  • sensol 11.11.2019
    zajebiste. przeczytałeś może już mój tekst o ruchaniu świni?
  • TomaszBordo 11.11.2019
    Nie i nie zamierzam, senstrollu
  • Krzysztoff 11.11.2019
    Tom, jak spędzisz jutrzejsze święto. Ja się z radości.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania