:)

ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Aisak 14.07.2019
    O, jakie ładne.
    No, cacuszko.
  • betti 14.07.2019
    A to co? Halmar, Ty nie pisz poezji - o rany... to trzeba umieć.

    Aisak tak umie jak Ty, więc wiesz, ile znaczy jej komentarz...

    Można boki zerwać...
  • Aisak 14.07.2019
    Ja nawet tak nie umiem :(
  • betti 14.07.2019
    Aisak może i ty trochę lepiej... pomóż więc koleżance...
  • Aisak 14.07.2019
    Przecież to ty zeżarłaś wszystkie rozumy, to pomóż swojej koleżance.
    Skończyłam z pisaniem czegokolwiek.
    Cieszysz się?
  • betti 14.07.2019
    Aisak czy ja wiem... było z czego się pośmiać czasami, a czasami wystarczyło trochę poprawić, od czego bardzo swędziała ciebie d...
  • Aisak 14.07.2019
    yetti, co to znaczy: od czego bardzo swędziała ciebie d...czy d, to DUPA?
    Nie przypominam sobie, żeby swędziała mnie dupa na myśl o poprawianiu swoich tekstów. Po prostu nie poyrafiłam ich poprawić na hasło: to jest gówno, więc popraw to. Ake co? Gdzie leży błąd?
    To, co dostrzega czytelnik na pewno nie widzi autor, trzeba poprzeć słowa jakimś przykładem.
    No, ale tacy, jak ty wolą śmiać się z innych.

    Więc pierdol się, tak zwyczajnie, po ludzku.
  • Canulas 14.07.2019
    Tak jak nie bardzo mi leży publiczne pranie pierdół, tak utwór bardzo ładny.
    A to:

    "odlatuj, pelikanie, odlatuj,
    do zimnych krajów, chińskich podrób
    raju." - majstersztyk.
  • betti 14.07.2019
    Can nie żartuj... bo jeszcze uwierzy i będzie jak z Aisak. Zamęczy ''poezją''
  • Canulas 14.07.2019
    Słuchaj, bardzo mi to siadło. U Aiselli siadło mi jakiś wiersz wiele razy i uważam, że piszę zajebiscie. Jeśli pisze chujowo, znaczy, że i ja jestem chujowym czytelnikiem z chujowym gustem. Trudno. Mówię jak jest.
  • betti 14.07.2019
    Canulas poezji w tych ''gorzkich żalach'' ja nie widzę, proszę Cię, bez jaj.
  • Canulas 14.07.2019
    betti, odkrajaj autora od dzieła, będzie Ci łatwiej. Zauważ, że nie forsuję Twojego stanowiska. Nie koryguję Twojego gustu. Mówisz: tu nic nie ma (abstrahując, czy jest to podyktowane nieżyczliwością do autorki, czy faktycznie oceną, podyktowaną mixu serca z umysłem) i ja Twego stanowiska nie forsuję. Nie piszę: Nie, Betti, jest. Nie znasz się.
    Nie ingeruję w Twój gust, nie podważam zdania.
    Wyglaszam opinię na bazie odczuć płynących po przeczytaniu. Być może są one koślawe i niepoparte wiedzą, ale są moje. Gust jest również częścią składową oceny. A zwyczajne: podoba się lub nie, jest najczęstszymi opiniami. Na 100tys czytalników ledwie garstka będzie miała odpowiednie narzędzia do wiwisekcji. Tysiące ludzi polubi lub nie głównie przez pryzmat "podoba się /nie podoba".
    Taka moja opinia.
  • betti 14.07.2019
    Canulas ja o warsztacie i poetyce, tego nie widzę.

    Autorka mnie rozśmieszyła, to fakt - tematyka mi obca.
  • Canulas 14.07.2019
    betti, no tak. Być może Ty jesteś w tej wąskiej grupie, która ma narzędzia do oceny poza gustowej. Nie wiem.
    Ja nie mam takich narzędzi. Mam tylko sferę odczuwalną i inne składowe gustu.
  • Halmar 14.07.2019
    To jak tam, krecimy mięso na pasztety? :))
    Ino nie teraz, myszki. Halmar nie siedzi cała dobę w netach, jak co poniektorzy :))
  • betti 14.07.2019
    Szkoda, bo świetna z Tobą zabawa. Pierwszy raz widzę tak zdesperowaną kobietę.
  • Halmar 14.07.2019
    betti gdzie tu widzisz zdesperowana kobietę? Haha :) Utwór w kategorii "śmieszne", więc dystans wskazany.
    Czy Ty aby na siłę nie próbujesz zrobić sobie ze mnie wroga? Sorry Gregory, nie znam Cię, chociaż kogoś mi przypominasz... W każdym razie nie dorabiaj piździe uszu.
    Utwór satyryczny, w takiej formie jednak został tu odebrany. Może się podobać albo nie, normalne.
    Co do zabawy, spoko. Na mnie w tej kwestii zawsze można liczyć. O ile się nie jest fałszywą, zakłamaną pseudochrzescijanką. Bo fałsz tępię bez litości.
  • betti 14.07.2019
    Halmar ja też nie lubię fałszu... o czym niektórzy boleśnie się przekonali.

    Śmieszy mnie jednak, kiedy biegasz z taką pasją za ''pelikanami''. Życie jest piękne. Otwórz oczy!
  • akwamen 14.07.2019
    Halmar betta, chłoptaś nasz portalowy gównoborztworzyciel, widzi różne rzeczy hi, hi najczęściej te nieistniejące ha, ha
  • akwamen 14.07.2019
    betta hi, hi, hi
  • betti 14.07.2019
    akwamen miałeś napisać erotyk dla głodnych i gdzie on?
  • akwamen 14.07.2019
    betti nikt nie jest głodny hi, hi
  • akwamen 14.07.2019
    betta a tobie się znowu chce? ha, ha Weź marchewkę ..... zjedz albo co,,,,, ha, ha nie będę pisał erotyków tylko dlatego że tobie się coś marzy he, he
  • betti 14.07.2019
    akwamen a gosposie domowe, albo babcie zza firanki... nie żartuj, pisz!
  • akwamen 14.07.2019
    betta niech czytają twoje żale i melodramty hi, hi nie będę robił ci konkurencji hi, hi
  • sensol 14.07.2019
    nie zachwyca

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania