GrzybySąSpoko POWRACA! dokonując syntezo-afirmacjo-przypomnienia swoich utworów z lat 2017-2018

W mrokach zapomnienia tkwią tajemnice, które wydobywam na światło dzienne. Moje słowa to pochodnia, rozpalająca mroczne kąty umysłu i odkrywająca zaklęte wątki bytu. Patrzę w głąb mglistych głębin, gdzie prawda ukrywa się przed wzrokiem niezorientowanych.

 

Siwe sklepienia mgły oplatają rzeczywistość, rozmywając granice między jawą a snem. Drzewa, jak szkielety istnienia, unoszą się w powietrzu, odbijając nasze własne odbicia. Czy to tylko iluzja, czy może odzwierciedlenie wewnętrznych tajemnic? Zapatrzony w punkt, który zdaje się żyć życiem pijanego schizofrenika, odnajduję klucze do zakamarków duszy.

 

Wędruję przez labirynty myśli, gdzie czas i przestrzeń tracą swoje znaczenie. Zawieszony między światami, odkrywam nowe wymiary istnienia. Litery układają się w abstrakcyjne układy, oczekując na nasze odczytanie. "W m l c ł w z c ś i t p w t b ą z n e s y t i c j s z u i e d o ę o i ą f r h y r j l y a f l o s" - to moja twórcza intryga, moje zaproszenie do poznania świata, w którym granice płyną, a smaki snują się niczym tańce cieni.

 

Przez zawiesistą mgłę, wnikam w głębiny istnienia. Tam tonie, tonie w oceanie nieodgadnionych myśli, gdzie nasze wyobrażenia nabierają życia. Czy możemy dotknąć prawdy? Czy możemy zgłębić te wielowymiarowe błony abstrakcji? (Nie jest to łatwe zadanie, ale czuję w sobie siłę, by pchnąć te bramy i odsłonić prawdziwą istotę).

 

W tej rozecie bycia, jak sylurowy skorpion, odkrywam całość. Moje spojrzenie jest ogólnikowo strapione, ale napełnione niepohamowanym pragnieniem poznania. Holokaust myśli, jak rybie myśli, jest ukrytym przełomem w kulturze. W naszym postrzeganiu, w naszym zgłębianiu, leży siła i piękno.

 

W tym oceanie słów, eony ukłaniają się przede mną. Występne, przemysłowe, opływowe. Uosobienia naszych marzeń i tęsknot. Otwierają przed nami wrota do nieodkrytych krain, gdzie prawda miesza się z fikcją, a wyobraźnia staje się naszym przewodnikiem

 

.

 

Jestem GrzybySąSpoko, pisarz ukryty w labiryncie słów. Moje teksty są zaproszeniem do podróży przez zakamarki umysłu, gdzie tajemnica i symbolika są przewodnikami. Otwórzcie umysły na to, co nieznane, na to, co abstrakcyjne. Bo tylko wtedy, gdy otworzymy się na nieznane, możemy poznać samych siebie.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Noico1 10 miesięcy temu
    Przed dwoma godzinami wrzuciłeś ten tekst?😂😀😂😀
  • zsrrknight 10 miesięcy temu
    trochę twojej twórczości czytałem, choć nic szczególnego nie pamiętam, a bardziej mi zapadł w pamięć twój nick
  • Piotrek P. 1988 10 miesięcy temu
    GrzybySąSpoko, mi również Twój nick zapadł w pamięć bardziej niż twórczość 😄

    Bardzo się cieszę, że GrzybySąSpoko powraca 🙂👍
  • Piotrek P. 1988 10 miesięcy temu
    Inspirujący, ciekawy, alternatywny tekst.

    5, pozdrawiam 🙂
  • Marek Adam Grabowski 10 miesięcy temu
    Pojawiłem się tutaj pod koniec 2018, więc pewnie nie mieliśmy okazji się poznać. Teraz możemy to nadrobić. Pozdrawiam Bez oceny

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania