q

q

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • KarolaKorman 06.06.2016
    Słodka piosenka i fajnie, że jesteś, 5 :)
  • Neurotyk 06.06.2016
    Dziękować za pochlebna opinię, Karolko:)
  • Nazareth 06.06.2016
    Słodko gorzki klimat ale ubrany w lekkie słowa :) czyta sie wiec bardzo przyjemnie. dobra robota.
  • Neurotyk 06.06.2016
    Wierszyk jak wierszyk, cytując klasyka :) Dzięki za opinię, przyjacielu:)
  • Lotta 06.06.2016
    Wróciłeś! Z kolejnym fajnym wierszem (piosenką nawet). 5 ;D
  • Neurotyk 06.06.2016
    Lotta, co za radość :D Dziękuję za opinię :)
  • No proszę, proszę, a kto tu powrócił? :D
    Lubię mgły i lubię słowo 'flara', ale uważam, że to nie jest twoje sto procent ;)
    Ps.: domknij 'u' przy stopach c:
  • Neurotyk 06.06.2016
    marcepanowy, ależ błąd, wielbłąd! "Ó"!!! Dziękuję :)
  • candy 06.06.2016
    Tak jaśniutko na początku się zrobiło :) 5
  • Neurotyk 06.06.2016
    Co za miła opinia :)
  • Margerita 06.06.2016
    Pięć każdy chciałby taką gwiazdeczkę z nieba
  • alfonsyna 06.06.2016
    O, któż to powrócił po tej długiej nieobecności? I to na pierwszy ogień z czymś bardzo "po Twojemu" (w moim odczuciu przynajmniej) - bo i forma piosenki, i takie ubieranie nieco ponurych przemyśleń w lekką, czasem humorystyczną otoczkę jakoś mi się z Tobą kojarzy. No trudno, masz tą piątkę. ;)
  • Rasia 06.06.2016
    Nie umiem orzec jednoznacznie, jakie emocje wzbudziła we mnie ta piosenka. Rozczulenie, kiedy wyobraziłam sobie tę świeczuszkę w dłoniach dziewczynki (och, to prawie jakby trzymała zapałkę...), a równocześnie smutek, z jakim płomyk gaśnie, a dziewczynka odchodzi wraz z nim. Tak przynajmniej ja to odebrałam i mam nadzieję, że poprawnie. Zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania