Gwiezdne Wojny: Tajemnice Galaktyki Prolog

Hej. Postanowiłem spróbować swoich sił pisząc fanficion SW. Traktuję je luźno, bo nie znam się na wszystkim co jest związane ze światem SW, ale wciąż się uczę, spędzając długie godziny na czytaniu różnych informacji w Bibliotece Ossus. Mam nadzieję że opowiadanie (jego całość) przypadnie Wam do gustu. Pragnę dodać, że samo opowiadanie nie jest długie, składa się ono z trzech rozdziałów i nadal jest w tracie tworzenia.

Jeśli coś byłoby niezrozumiałe, piszcie, postaram się pomóc.

 

Akcja opowiadania dzieję się w 67 ABY ( 67 lat po bitwie o Yavin ). Można by było je zaliczyć do Nowego Kanonu, w który skład wchodzą wszystkie filmy (w tym część VII, zaś akcja opowiadania dzieję się 30 lat po wydarzeniach przedstawionych w najnowszym filmie).

_____________________________________________________________________________________________________

 

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce...

 

W większości układów zapanował pokój.

Na czele Nowej Republiki zasiada Trzech Sędziów.

Ich polityka doprowadziła do kolejnego zniszczenia

odbudowującego się Zakonu Jedi, którego członkowie w większości ukrywają się

w najdalszych zakątkach galaktyki.

 

Propaganda Nowej Republiki głosi,

iż to wszyscy obdarzeni przez Moc

są przyczyną wojen prowadzonych przez ostatnie lata.

Trzech Sędziów powołało specjalną grupę, którą nazwano Czyścicielami.

Mają oni na celu zniszczenie jakichkolwiek pozostałości po Zakonie Jedi

oraz odszukanie wrażliwych na Moc osobników w celu ich zgładzenia.

 

Moc objawia się coraz częściej, a wiele układów buntuje się

przeciw tak drastycznym metodom jej zwalczania.

Czyściciele nie przerywają swych polowań, na przeszkodzie stoją im

jednak Rycerze Jedi, którzy pojawiają się w rządzonych przez Nową Republikę

układach i próbują uratować wrażliwe na moc dzieci, zabierając je w bezpieczne miejsce...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dot 15.01.2016
    Powiem tak. Nie pałam aż takim zainteresowaniem do SW, ale postanowiłam to przeczytać. Moim zdaniem, ten tekst, nie wygląda za bardzo jak opowiadanie, ponieważ jest napisany niemalże jak wiersz. W Twojej notce pojawiły się akapity, ale w tekście już nie. Jeśli ten prolog miał być napisany w takim "układzie", to mogłabyś to też napisać w swoim wstępie. Poza tym, bardzo często pojawiało się określenie "Rycerze Jedi". Miło by było, gdybyś zastąpiła ten zwrot w niektórych linijkach jakimś zwrotem, który pasował by do tego. Wystarczyłaby na przykład samo słowo "Rycerze". Na razie nie oceniam, ale przeczytam kolejny rozdział i życzę Ci powodzenia w dalszym pisaniu :)
  • Dot 15.01.2016
    Oj, przepraszam. Napisałam do Ciebue per pani T_T
  • Slugalegionu 15.01.2016
    Czy to paniowanie mu to efekt mojej ksywki? XD
  • ukaszeq 15.01.2016
    W filmach jak i książkach SW tak właśnie wyglądają prologi :) To był zamierzony efekt, Rozdziały są pisane normalnie.
  • Dot 15.01.2016
    Slugalegionu Chyba nie. Tak jakoś mi się napisało, bo tutaj obcowałam dotychczas z samymi paniami i dopiero po napisaniu tej dłuższej wypowiedzi zorientowałam się, że to jednak nie jest kobieta T_T
  • ukaszeq 15.01.2016
    Dot nic się nie stało ;) Czasem też mi się zdarza.
  • Karo 15.01.2016
    Świetne. Mam wrażenie jakbym czytał wstęp do filmu. Dobra robota!
  • ukaszeq 15.01.2016
    Taki był zamiar :D
  • comboometga 16.01.2016
    Cudo *.* Czekam z niecierpliwością na kolejne części ^^ To może być Mocne :D 5
  • Beznadzieja 16.01.2016
    Awww... kocham gwiezdne wojny i te prologi
  • Beznadzieja 16.01.2016
    Zjadło mi koma... Awww... kocham Gwiezdne Wojny i te prologi
  • Beznadzieja 16.01.2016
    (...),,Dawno, dawno temu w odległej galaktyce"... żyłam ja i zostawiłam ci pińć. Czekam na ciąg dalszy...
  • Celtic1705 21.01.2016
    Dawno, dawno temu, w odległej Galaktyce... nie czytałam czegoś podobnego. Czekam na ciąg dalszy, bo aż mnie zżera ciekawość. :)
  • Daakman 29.01.2016
    Ciekawostka: Funkcja jaką pełnią "Czyściciele" zdążyła już się pojawić w świecie Gwiezdnych Wojen i należy do Inkwizytorów. Działali w czasach Imperium Galaktycznego, bezpośrednio pod rozkazami Dartha Vadera i zajmowali się polowaniem na niedobitki Jedi po Czystce.

    Na razie bez oceny, czekam na kontynuację.
  • NataliaO 20.02.2016
    Bardzo mi się spodobało. Świetnie brzmi, czekam na ciąg dalszy ; 5:)
  • Shika 28.02.2016
    Fajnie, że coś dodałeś, czasem wpadam tu jeszcze sprawdzić czy coś dodałeś i siem ucieszyłam, że wreszcie coś jest ^^
    Ogólnie wprowadzenie jest przyjemne i tak, jak pisali wyżej "w stylu" SW, więc czekam na resztę!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania