Heist Master - Wstęp

Wstęp

 

W pierwszej dekadzie lat dwutysięcznych w Stanach Zjednoczonych, konkretniej na zachodnim wybrzeżu, było głośno o pewnym nieuchwytnym rabusiu.

Słynął on z tego, że niezależnie od tego czy napadnie na bank rezerw federalnych czy na stację benzynową, to i tak policja nie potrafiła go namierzyć i aresztować. Stąd też w mediach postać ta była znana pod pseudonimem Heist Master.

To czego służby prewencyjne nie wiedzą, wiem ja i podzielę się tą wiedzą, bo zanim trafi ona do obiegu, to będę albo wąchał kwiatki od spodu albo będę siedział szczęśliwy z workiem pieniędzy na drogim jachcie sączac drinka za drinkiem na Karaibach.

Maciej Jan Ktoskowsky, urodzony 3.03.1982 w Łodzi, PL. Polak z amerykańskimi korzeniami. Weteran wojenny. Mąż i ojciec zamieszkały w Longwood, Kalifornia.

Kiedyś pracował jako nauczyciel oraz później jako pilot samolotów pasażerskich w prywatnej firmie. Oficjalnie. Bo w praktyce jest to poszukiwany przez całe zachodnie wybrzeże kryminalista znany pod pseudonimem Heist Master.

Skąd ja to wszystko wiem? Odpowiedź jest prosta, bowiem to ja nazywam się Maciej Ktoskowsky, lecz gdy to czytasz, to jestem już daleko stąd.

A czemu pisze to tak zawile? Bo nie mam pojęcia czy dziennik trafi w ręce mojej rodziny czy bliżej nieokreślonej osoby. 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Canulas 15.06.2018
    Dziwne.

    "Słynął on z tego, że niezależnie od tego czy napadnie na bank rezerw federalnych czy na stację benzynową" - tutaj bym zmienił zapis, bo masz 2x słowa "tego". I jeszcze nie zgrywa się czas narracyjny.

    "Słynął on z tego, że niezależnie od tego czy napadnie na bank rezerw federalnych czy na stację benzynową, to i tak policja nie potrafiła go namierzyć i aresztować." - powinno być " niezależnie od tego czy napadł"

    Ogólnie średniaczek taki. Może być jako start, ale też nie ma tego efektu wow. Czwórka mniej na początek.
  • Adam T 15.06.2018
    Can, średniaczki to ja piszę.
    To jest słabiutkie. Lipka. Błedy możnaby punktować przez dwie godziny - styl, składnia, gramatyka; podstawy leżą.
  • Canulas 15.06.2018
    Adam T, Ty średniaczki?
    A weź Ty rozpęd i... no, i wiesz co dalej ;)
  • Adam T 15.06.2018
    Tejemniczy Ktośku. Brak Ci podstaw, składnia, gramatyka czasem leży, styl... nie ma stylu. Napiszę to, co pod poprzednim. Nie wiem, czy pisanie to coś więcej dla Ciebie, czy tylko kaprys dla lajków na "lolu". Wygląda to na kaprys.
    Lipka z sosną.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania