Helena

Przedstawiam historię należącą do smutnych , o dziewczynie ,która pragnęła jednej najważniejszej sprawy w życiu mianowicie akceptacji .

 

Helena była młodą 8 letnią dziewczynką , która miała talent do śpiewania . W szkole wszyscy się z niej wyśmiewali , popychali , szarpali ją .

Dla tego nie lubiła chodzić do szkoły .

W szole organizowany był konkurs karaoke , dziewczynka chciała wziąść udział w nim ale nikt nie pozwolił jej na to .

Nawet nauczyciele olewali Helenke że nic nie umie a śpiewać to tym bardziej .

Wracając do domu dziewczynka płakała , kiedy wróciła do domu jej mama nawet nie spytała czumu płaczę. Szczerze to nawet nie miało się dziecko komu wygadać . Załamana dziewczynka postanowiła się spakować i uciec z domu .Jak postanowiła tak zrobiła , uciekła do parku usiadła na ławce i płacząc zaczęła špiewać

_ nie uslyszy mnie już nikt chce skończyć z życiem swym nikt nie kocha nawet mnie _

 

Śpiew dziewczynki usłyszała staruszka

Podeszła do dziewczynki usiadła na ławce i spytała

 

Dziewczynko co ty tu robisz sama i czemu płaczesz ?

- nikt mnie nie kocha i nie rozumie mam tego dość tego życia

_ o czym ty mówisz chodź z mną zrobię ci kakao pogadamy

 

Miła staruszka zabrała dziewczynkę do swojego domu , mieszkała w nim sama co po chwili się okazało staruszka grała na fortepianie .

 

- usiądź kochanie i opowiec mi wszystko raz jeszcze

_ no więc chodzę do szkoły ale nikt mnie w niej nie lubi , nawet rodziców nie interesuję moja osoba .Chciałbym wystąpić w kkonkursie w szkole ale nikt mi na to nie pozwala .

 

_ to straszne zaspiwaj mi coś skarbie

 

Dziewczynka wstała i zaczęła śpiewać , staruszka była bardzo zaskoczona że tak młoda dziewczynka tak pieknie śpiewa po chwili przerwała jej i oznajmiła

 

_ Wystapisz w konkursie już ja się o to zazdroszczę .

 

_no doborze

 

Pani pomógła dziewczynce i wystąpiła w konkursie . Helenka zajęła pierwsze miejsce i owacje na stojąco . Wszyscy byli bardzo zdziwieni ze potrafi tak pięknie śpiewać .

Odziwo odmienił sie los tej młodej dziewczynki . Znalazła akceptację wśród rówieśników i brała dalej udział w konkursach.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (74)

  • elenawest 24.01.2016
    Ty to nam na złość robisz, co nie? 1
  • slodkakotka 24.01.2016
    Nieee
  • elenawest 24.01.2016
    slodkakotka to weź naucz się pisać, a nie zaśmiecać ten portal takim czymś co ma wszelkie możliwe błędy...
  • slodkakotka 24.01.2016
    elenawest to czemu czytasz to ?
  • elenawest 24.01.2016
    slodkakotka z ciekawosci. Nie zabronisz mi. I wiesz, kurcze jak ktos daje ci rady jak pisac, poprawia twoj tekst i wystawia ci za niego ocene, to powinnas to z pocalowaniem reki przyjac, a nie najezdzac, ze po co to czytamy. Po to, by ci pomoc w pisaniu. Ale jesli olewasz nasze rady, to za tak pisane teksty watpie, bys dostala wiecej niz 3, a i tak ta ocena bedzie zawyzona...
  • Routa 24.01.2016
    No kurde skoro czytasz z ciekawosci to nie mow o bledach, albo w ogole nie czytaj. (specjalnie to tak napisałem).
  • elenawest 24.01.2016
    Routa jeśli widzę błędy i to tak rażące, jak w tym przypadku, to nie mam zamiaru siedzieć cicho. I nauczcie się wy, młodzi i nowi tu na opowi, że ludzie tutaj nie robią wam na złość wypisując błędy, tylko chcą wam pomóc w lepszym pisaniu.
  • Podpisuję się obiema rękami! Chodzi o to, żeby pisać dobrze, a jak ktoś nie pokaże Ci błędów, to nie będziesz pisał dobrze, tylko utrwalał to, co robisz źle.
  • Routa 24.01.2016
    Szczerze to ja wolę pisać po swojemu nawet jeśli są tam błędy. A poza tym jeżeli ktoś szybko pisze to błędy zawsze się zdarzają.
  • Autor Anonimowy 24.01.2016
    Niekulturalnie wtrącam dobrą radę - proszę pisać wolniej. To pomaga - sprawdzone.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa to się sprawdza tekst przed dodaniem zeby bledy wyeliminowac. A pisanie "po swojemu nawet z bledami" nie jest zbyt madre.
  • Routa 24.01.2016
    elenawest popatrz na swoją wypowiedź, chociaż sądzę że to zrobiłaś specjalnie.
  • Niekulturalne wtrącenie Autora Anonimowego jest w istocie bardzo mądrą radą. Proponuję się do niej zastosować, błędów będzie mniej. :D
  • Routa 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz: Autora anonimowego, co? Skąd takie coś?
  • Routa popatrz cztery komentarze wyżej.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa sprawdz ponad moja wypowiedzia. I co zrobilam niby specjalnie? Brak polskich znakow? Pisze z telefonu i nie chce mi sie ich wstukiwac, tyle ze nie jest to niekulturalne zachowanie :-P
  • Routa 24.01.2016
    elenawesta skad wiesz ze my nie piszemy ich na telefonach i tez nie chce nam sie wpisywwac polskich znakow
  • Routa 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz Aha no dobra
  • elenawest 24.01.2016
    Routa tyle, że ja bardzo żadko tak piszę komentarze :-) poza tym nie czepiam się twojego tekstu, chociaż szczerze powiedziawszy mogłabym, więc czego ty się czepiasz moich komentów?
  • Że tak powiem... komentarz opowiadaniu nierówny i o ile w tym pierwszym tego typu błędy są (umownie) do zaakceptowania o tyle opowiadanie powinno być od nich wolne.
  • Routa 24.01.2016
    elenawest ja cię proszę abyś się nie czepiała ;) hahahahaha 'rzadko, a nie żadko. Tak powinno sie pisać rady
  • Routa 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz jeżeli moderator to akceptuję, to zgadza się na takie błędy początkujących
  • elenawest 24.01.2016
    Routa moderator to ma nas w dupie... Niestety, taka jest prawda :-( i nie piszę tego złośliwie, tylko mówię, jak jest
  • Slugalegionu 24.01.2016
    Routa, ale wiesz, że moderator przepuści wszystko? Mogę to udowodnić.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa tu się przyznaję do błędu. A czepiać i tak się będę, jeśli teksty są słabe, czy to pod względem samego opowiadania, czy stylistycznym
  • To, że moderator przepuszcza taki tekst nie oznacza, że jest on pozbawiony błędów, które można poprawić.
  • Routa 24.01.2016
    Slugalegionu z chęcią zobaczę. a co do elenawest to nie każdy na początku będzie pisał super.
  • Slugalegionu 24.01.2016
    Ok, a propo moda, założyłem drugie konto i dałem tekst, którego żaden moderator by nie przepuścił. Gdy wyląduje na głównej, Routa się ogarnie.
  • elenawest 24.01.2016
    Slugalegionu ooo, to jestem ciekawa ;-)
  • Routa wiemy to, że nie każdy będzie pisał dobrze na początku! Po to poprawiamy te teksty!
  • Slugalegionu 24.01.2016
    Owszem, ja też, ale jak mi powiedzieli, że zjadał ł w końcówkach czasu przeszłego, to zacząłem je wstawiać. I takie tam. No sorry, po to jest Opowi.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa a czy ja mówię, by pisał super? Nie, bo nie jest to oczywiście możliwe, ale uczmy się eliminować błędy i to tak widoczne, jak tutaj ;-)
  • Slugalegionu 24.01.2016
    W razie czego, tekst będzie się nazywał Opowieści podróżnika - odrodzenie, ale to tylko taki troll. :v
  • elenawest 24.01.2016
    Slugalegionu zgadza się ;-)
  • elenawest 24.01.2016
    Slugalegionu ok ;-)
  • Routa 24.01.2016
    Slugalegionu spoko czekam i będę się dalej czepiał jak ktoś będzie pisał "Ty to nam na złość robisz, co nie? 1" coś takiego, bo jak już wcześniej wspomniałem można od razu zacząć: "Tu...... masz źle"
  • Routa myślę, że elenie w stwierdzeniu ,,Ty to nam na złość robisz, co nie?" odnosi się do poprzedniego opowiadania autorki. Chodzi o to, że popełniła w nim takie same błędy jak w tym tutaj, nie starając się nawet ich poprawić.
  • Routa 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz co nie zmienia faktu, że ktoś mógłby się załamać przez takie słowa.
  • elenawest 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz wyprzedziłeś mnie z odpowiedzią ;-) i oczywiście masz rację ;-)
  • Routa 24.01.2016
    A tak zbaczając z tematu jeśli ktoś mógłby przeczytać moje i napisać co w razie wypadku powinienem zmienić lub naprawić.
  • Routa co nie zmienia faktu, że jak przez cztery poprzednie opowiadania tłumaczymy autorce, żeby nie robiła spacji przed znakiem interpunkcyjnym, a ona robi to nadal, to można stracić cierpliwość.
  • Slugalegionu 24.01.2016
    Routa, czasem trza mieć innych gdzieś i robić swoje. Tak jest w tym przypadku, kom Elewest jest w zupełności poprawny.
  • Routa 24.01.2016
    Slugalegionu no wiesz jak dla kogo, ale dla mnie brzmi to jakby: " kretynie robisz te same błędy"
  • elenawest 24.01.2016
    Routa bo robi te same błędy, tyle, że nie nazwałam autorki kretynką. A ty spokojnie czekaj aż ktoś ci błędy wypisze lub w ogóle daj jakąś ocenę, a nie proś się o coś takiego, bo to nie licuje z godnością pisarza. Myślisz, że my po wstawieniu tekstu prosimy się innych, by nam go skomentowali?...
  • Routa 24.01.2016
    elenawest nie proszę tylko oznajmienie, Ale te słowa tak brzmiał ale jeżeli mam je jeszcze bardziej wytłumaczyć. "Pokazaliśmy ci błędy kretynie, a ty dalej piszesz tak samo idioto."
  • elenawest 24.01.2016
    Routa no jeśli dla ciebie to tak brzmi, to bardzo mi przykro...
  • Routa 24.01.2016
    Slugalegionu twojego nadal nie ma.
  • Routa 24.01.2016
    elenawest Mi przykro że nie umiesz, któryś raz z rzędu jak to nazwaliście, wskazać błędu to mi jest przykro...
  • elenawest 24.01.2016
    Routa bo jeżeli założył nowe konto, to trochę jeszcze poczekamy
  • Routa 24.01.2016
    elenawest skąd wiesz?
  • Routa 24.01.2016
    elenawest "...

    Efekt braku możliwości usuwania prac."
    Super opowiadanie.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa bo to jakoś tak działa...
  • Routa 24.01.2016
    ja jakoś czekałem około 10-30 min, a tamto co napisałem wyżej miało być do Slugalegionu
  • elenawest 24.01.2016
    Routa no ok, bo właśnie zaczęłam się zastanawiać, gdzie ja coś takiego wstawiłam.
  • Routa 24.01.2016
    elenawest głupi błąd z mojej strony za którego przepraszam
  • elenawest 24.01.2016
    Routa ok
  • Routa spróbuj nas zrozumieć... czytaliśmy poprzednie teksty autorki. Pod KAŻDYM napisaliśmy dokładnie wszystkie błędy, które popełniła i wiesz co? Po pierwsze - do dziś nie są poprawione, a po drugie w każdym kolejnym opowiadaniu popełnia te same. I w tym momencie siadanie nad tymi tekstami i ich poprawianie jest bez sensu, bo autorka nie chce pisać lepiej. Nie chce się poprawiać. Rozumiesz nasz punkt widzenia, czy nie?
  • Routa 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz rozumiem, ale jeżeli nie chce się już wam ich wypisywać to są dwa rozwiązania:
    1. Nie czytajcie.
    2. Czytajcie ale nie piszczie błędów tylko ocene wystawcie.
  • elenawest 24.01.2016
    Routa to przecież wystawiłam. 1. Nie bardzo w tym momencie rozumiem twój punkt widzenia...
  • Routa 24.01.2016
    elenawest trudno jest zrozumieć mój punkt widzenia, ale wypisujesz błędy nadal (tak jakby)
  • slodkakotka 24.01.2016
    Routa :-)
  • slodkakotka 24.01.2016
    Routa święte słowa
  • slodkakotka 24.01.2016
    Routa dzieki za wsparcie
  • Mam takie pytanie, piszesz te teksty na kolanie? I mam jeszcze jedno - ile masz lat? Właściwie to chyba cały komentarz oprę na pytaniach... Dlaczego nie stosujesz się do rad, które Ci dajemy? Dlaczego uważasz, że wszyscy tutaj robimy Ci na złość? Dlaczego nie chcesz/nie potrafisz przyjąć krytyki? Dlaczego nie dążysz do poprawienia swojej twórczości, tylko cały czas popełniasz te same błędy? Dlaczego?!
  • slodkakotka 24.01.2016
    Witaj Szymonie piszą opowiadannia zwracam uwagę na pisownię czasem jest literowka naprawdę staram sie nie robić błędów nie e
    robię tego specjalnie . Szczerze mówiąc przez te opinie i wysmiewanie z moich opowiadań straciłam chęć do jej pisowni poniewaz tylko piszecie o błędach ok rozumiem macie prawo ale moglibyście chociaż też ocenić tekst czy jest fajny beznadziejny czy co , czy pchać to dalej .
  • slodkakotko nadal nie odpowiedziałaś ile masz lat. Gdybym posiadł tę wiedzę wiedziałbym z kim rozmawiam. Byłoby prościej. To primo. Secundo - powiedzieliśmy Ci w poprzednich tekstach, żebyś nie robiła spacji przed znakami interpunkcyjnymi. Dlaczego nadal je widzę? Myślę, że gdybyś ZASTOSOWAŁA się do naszych rad i nie robiła tak podstawowych błędów jak gubienie liter, czy zasady dawania znaków interpunkcyjnych, a my widzibyśmy, że nasze uwagi mają sens i czynią Cię lepszą pisarką, to nie spotkałabyś się z tak negatywnym odbiorem.
    Tertio: buduj zdania złożone, bo te urywki czyta się po prostu ciężko i niekomfortowo.
    Na razie chyba tyle ode mnie...
    Ah, jeszcze jedno. Czemu nie każdy z nas ocenia samą treść Twoich opowiadań? Bo z taką ilością błędów, nawet najlepsza historia się nie obroni.
    Pozdrawiam.
  • levi 24.01.2016
    o błędach było mówione więc skupie się na czym innym
    tekst pozbawiony opisów, jest tekstem złym, niektóre słowa nie pasowały po prostu, zdania źle zbudowane, liczby piszemy słownie
    treść sama w sobie i przekaz do mnie nie trafiły, w ogóle nie poruszyła mnie tak przedctawiona historia

    niestety zostawiam 1 bo tego opowiadania nie da się po prostu ocenić inaczej
  • bighome 24.01.2016
    Dużo błędów utrudniających czytanie. Poza tym "Przedstawiam historię należącą do smutnych [...]" naprawdę smutnych? Smutne by było, gdyby ta dziewczynka rzuciła się pod pociąg.
  • slodkakotka 24.01.2016
    W sumie masz racje :-D
  • Pan Nikt 24.01.2016
    Pierwsze, słabą edycja tekstu. Skoro nawet ją to zuważyłem, to jest po prostu, źle. Po drugie, Szymon dobrze zauważył. Tekst pisany jest jakby przez dziecko. Z pewnością nie przez osobę dorosłą. Zbyt prosta fabuła, zbyt proste dialogi, praktycznie brak opisów. Nawet na takiego Hemingway'owego pisarza jak ja, to trochę za mało. 2.
  • slodkakotka 24.01.2016
    Dobre i to dzieki
  • Jan Potfforny 24.01.2016
    slodkakotka
    Pozdrawiam!
    (5!)
  • slodkakotka 24.01.2016
    Jan Potfforny dzieki za wsparcie
  • Celtic1705 24.01.2016
    Ręce mi opadły po przejściu przez wszystkie komentarze, ale muszę się zgodzić z Szymonem, Eleną i nie wiem kim jeszcze, że tekst jest... beznadziejny. Od czytania czegoś takiego aż głowa boli. I ja nie mówię, że piszę idealnie, bo nie, do perfekcji, myślę, strasznie dużo mi jeszcze brakuje, ale... jeżeli są jakieś błędy, staram się je poprawiać. Będąc tu, na opowi od niedawna tak naprawdę, całkiem sporo zdążyłam się już nauczyć, a to tylko dlatego, że stosowałam się do rad z komentarzy innych użytkowników. Także poważnie, przysiądź nad tekstem, popraw go, pododawaj opisy, a będzie naprawdę dobra historia. Pewnych rzeczy po prostu musisz się nauczyć, jeżeli chcesz pisać. A skoro pragniesz tego, to dlaczego marnować talent tylko z powodu błędów, które robisz notorycznie? Weź się za siebie i teksty, które tworzysz, a z czasem będzie dobrze. Trochę więcej wiary w siebie. Pozdrawiam wszystkich. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania