Help!

Proszę pomóż mi tak ty!

Napisz w komentarzu o czym mg zrobić wiersz.

Będę bardzo wdzięczna,

wybiorę parę i napisze

#BrakInspiranci ;3333

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Ayano 08.07.2016
    #JednogroszówkiSąFajne xD
    No, masz moją propozycje :)
  • ❤Reinowa♪ 08.07.2016
    Dzięki
  • Specific_girl 08.07.2016
    Proszę, pomóż mi, tak ty!
    Napisz w komentarzu o czym mogę napisać wiersz.
    Będę bardzo wdzięczna,
    Wybiorę pare pomysłów i spróbuję przenieść je na kartkę.

    Ps. Napisz o tym, jak to jest pisać coś, jak się nie wie o czym się pisze, ale się wie, że ludzie wiedzą, że ty to nie ty, a ty to ktoś, komu się strasznie nudzi i robi burdel na opowi, ale moderator to dodaje, ale ludzie i tak wiedzą, że ty to nie ty, więc nikt ci nie będzie nic pisał, a jak nie wiesz o czym napisać i masz brak inspiracji, to nie pisz w ogóle, bo po co coś pisać, jak się nie ma o czym? Ci co mają o czym pisać to piszą, ci co wiedzą, co napisać to piszą, ale ci co nie wiedzą o czym i co napisać, to pytają ludzi, bo myślą, że ludzie napiszą im, co napisać i o czym i najlepiej jeszcze jak to napisać podać słownik do tego, no bo to też by się przydało i zrobić wszystko za nie i jeszcze poprawić błędy, a najlepiej napisać od a do z wszystko i jeszcze doda i może skomentować że pięknie i w ogóle wszystko picuś-glancuś w mordę jeża? Zrozumiałaś aluzję, wątpię.
  • Ayano 08.07.2016
    Ja aluzję zrozumiałam, hah xD Na początku niezrozumiałam, o co chodzi, przeczytałam drugi raz i pojęłam.
  • ❤Reinowa♪ 17.07.2016
    Ayano
    chociaż jedyna kuma
  • _Aka_ 22.07.2016
    ❤Reinowa♪ Ona (Specific_girl) napisała, że nie masz pisać takiego czegoś, bo tylko zaśmiecasz Opowi.
  • ❤Reinowa♪ 08.07.2016
    YEAH! KOCHAM TAKICH LUDZI
  • Neurotyk 08.07.2016
    Takich głupich jak Wy? Yeh!! <3
  • Calypso 08.07.2016
    Neurotyk, Trzeba trzymać się swojego poziomu ;)
  • Neurotyk 08.07.2016
    Calypso każdy trzyma się swojego wodorasta na dnie:) dziewczyny mają go głęboko, rów Marjański :)
  • _Aka_ 15.07.2016
    O Boże... Jesteś głupia czy głupia? Tak, o ciebie mi chodzi. Reinowa, weź się stuknij w ten pusty łeb. To nie jest Wattpad, to stronka dla artystów, którzy malują słowem, a nie, niedorozwiniętych umysłowo dzieci, które piszą po angielsku na polskiej stronie.
  • ❤Reinowa♪ 17.07.2016
    _Aka_
    trzymaj się swojego poziomu
  • ausek 08.07.2016
    Ło matko! Może lepiej coś narysuj... ;)
  • ❤Reinowa♪ 08.07.2016
    THX

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania