Historia o dwóch takich co dotknąć nieba chcieli

Opowiem historie o dwóch przyjaciołach co dotknąć nieba chcieli. Jednemu się udało, lecz szczęścia mu nie dało, opuszczenie na zawsze ziemi. A ten drugi, cóż począć z ręką ku górze, na znaki czeka bez płaczu. Tym razem nie z nieba, lecz od tego, co o dziwo przed nim tam trafił. Czeka i błaga na małe znaki, lecz dostać ich nie może. Czemu ? Czemu ten pierwszy mu nie pomoże ? Czemu Bóg nie odpowiada męczy siebie ten drugi. A to wszystko bez wiedzy, że ten pierwszy w niebie mówi : "Boże proszę niech jak najdłużej wyciąga do mnie tą rękę i jeśli możesz to dla mnie zrobić nie chcę go widzieć.., nigdy więcej ".

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • NataliaO 16.02.2015
    Dość dziwne zakończenie. Ale taka nie zła historyjka żałuję, że krótka. Nie oceniam.
  • Sarusia 16.02.2015
    Ha ha, racja zakończenie nie jest do końca oczywiste. Chodzi o to, że chłopiec zrozumiał iż w niebie nie jest tak wspaniale i pragnie by jego przyjaciel został na ziemi (żył) , dlatego wypowiada do Boga takie słowa :)
  • NataliaO 16.02.2015
    tak myślałam ale po tym zakończeniu nie byłam pewna, a gdy dodałaś nigdy więcej to się nad tym zastanowiłam. Ale i tak ciekawie zaplatane. :)
  • Tynina 16.02.2015
    Faktycznie, zakończenie wygląda trochę, jakby pierwszy obwiniał drugiego za przedwczesną śmierć.
  • Prue 16.02.2015
    Tka Twoja filozofia. Dam 4
  • Prue 16.02.2015
    *taka
  • Sarusia 16.02.2015
    Dziękuję wszystkim za opinie ;)
  • Ekler 16.02.2015
    lubię rymowanki!
  • Sileth 24.02.2015
    Hmmm... Ciekawe. Gdy pierwszy raz przeczytałam było dla mnie trochę nie zrozumiałe, ale to nakłoniło do przemyśleń ;)
  • Ciekawe, fajny tekścik. Pozdrawiam
  • Brak przecinka w pierwszym zdaniu.
    Przed znakami zapytania nie powinno być spacji.
    W bierniku zaimek „ta” ma formę „tę".
    Uważam, że poprawniej będzie: „Czemu Bóg nie odpowiada?-męczy siebie ten drugi.”

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania