Historia o pewnym chłopca który chciał zostać YouTuberem.

Chistoria zaczyna się w 2010r. Wtedy Wówczas młody ale ambitny chłopak który miał 10lat w poszukiwaniu zajęcia natrafił na pewną stronę internetową o nazwie YouTube.

Chłopak bez zastanowienia wszedł na ta stronę, zadziwiony ilością Filmów które tam ujrzał o mało z radości nie nie rzucił swojego laptopa ze biurka.

Chłopak od razu zaczoł oglądać różnego rodzaju filmy, Zainspirowany jedną kategorią filmów o grach komputerowych oglądał je dniami i nocami , ale wtedy jeszcze nie wiedział że on też może taki filmy robić .

Mineły 2 lata był już 2012r chłopak nadal ale już ze troszkę Miejszym zapalem oglądał filmy na temat gier.

W 2016r chłopak dowiedział się że jest możliwość nagrywania na YT więc chłopak bez namysłu szukał jakiegoś darmowego programu do nagrywania gier, Chłopak znalazł odpowiedni i darmowy program do nagrywania gier i tutaj zaczęły się schody.

Do chłopaka właśnie doszło że jego 3 letni laptop nie poradzi sobie z nagrywaniem i graniem jedno Czesinie.

 

Koniec cz.1

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Okropny 05.11.2016
    Proponuję zaprzestać.
  • TeodorMaj 05.11.2016
    Podpisuję się pod Okropnym. Tyle tej "chistorii" nam wystarczy.
  • Adam T 05.11.2016
    Czy ten tekst to tak na poważnie?...
  • Pan Buczybór 06.11.2016
    Dupa, dno i wodorosty. 1
  • Don Vito 21.01.2017
    Dobrze to ująłeś
  • Don Vito 21.01.2017
    Powinni cię kurwa zjeść za ten tekst i popić twoim potem
  • Nazareth 21.01.2017
    Don Vito fuj.
  • Don Vito 21.01.2017
    HISTORIA O PEWNYM CHŁOPCA HAHAHAH
  • detektyw prawdy 21.01.2017
    Don, przestan hejtowac. Chlopczyk sie dopiero uczy pisac, co nie znaczy, ze masz go obrazac.
  • Stern 21.01.2017
    Smutne... jest czytanie tego.
  • Szczur 21.01.2017
    jedno Czesinie <3
  • detektyw prawdy 21.01.2017
    nie bede wyjatkowy, dam 1, ale z prostych powodow: ortografia, fabula na niskim poziomie, ogolnie gunwo.
    Ale nie obrazam autora. Opowiadanie co prawda slabe, ale moze autor zrobil to dla trolla. Chuj wie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania