.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Joker 21.08.2017
    Patrzajta, kto wrócił. Witamy na starych śmieciach!
  • Pan Buczybór 21.08.2017
    Ta. Powrót wielki.
  • Mrocznyumysł 21.08.2017
    Witam serdecznie!
  • Joker 21.08.2017
    Popędziłeś w tym opowiadaniu. Na początku było jeszcze ok, ale końcówkę niepotrzebnie skróciłeś. Zapowiada się jakaś zagadka (?) Nie wiem.
  • Mrocznyumysł 21.08.2017
    Pisałem je dawno, postanowiłem podzielić na 3 części. Jutro rano wrzucę kolejną, a wieczorem ostatnią. Wtedy zdecydujesz, czy fabuła rozwija się w odpowiednim tempie. Na razie nie będę zdradzał więcej. Dziękuję za komentarz.
  • Violet 21.08.2017
    Czekam na c.d.
    Pozdrawiam.
  • Mrocznyumysł 22.08.2017
    Dziękuję za zainteresowanie.
  • literatx 21.08.2017
    W pewnych miejscach brakuje przecinków.
    Jednakże to nie odchęca czytelnika. Dla mnie na razie wieje nudą, szczególnie ten wiejący nudą początek.
    Jakby każda część/roz. tak trwał/trwała to mógłbyś spokojnie wrzucić One Shota :)
  • Mrocznyumysł 22.08.2017
    Dzięki za komentarz. Chyba faktycznie nie powinienem dzielić go na tyle części. Początkowo planowałem podzielić na 3, ale ostateczne zdecyduje się tylko na 2.
  • Pan Buczybór 22.08.2017
    Jest trochę błędów. Chociażby zmiana płci bohatera co jakiś czas. Ogólnie nie jest źle. Jak wspomniał Joker akcja idzie całkiem szybko. W paru miejscach przydałyby się bardziej rozbudowane opisy itd. Sama tematyka ciekawa i z chęcią przeczytam część drugą.
    Pozdro.
  • Mrocznyumysł 22.08.2017
    Dzięki za komentarz. Mógłbyś wskazać fragmenty, gdzie zmieniam płeć, bo ma problem z ich znalezieniem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania