# Hybryda

# Hybryda

 

Był rok 2050. Ziemia była w stanie wojny z obcymi, którzy nagle zaatakowali naszą planetę. Ich technologia była znacznie zaawansowana i ludzkość nie miała szans w starciu z nimi. Jednak niektórzy ludzie zostali porwani przez obcych i poddani eksperymentom genetycznym. Celem obcych było stworzenie hybrydy, która łączyłaby cechy obu gatunków i mogłaby służyć jako pośrednik między nimi.

 

Jednym z takich ludzi był Adam, 25-letni student biologii. Obudził się w białym pomieszczeniu, pełnym kabli i urządzeń. Nie pamiętał, co się z nim stało, ani jak tu trafił. Zobaczył przed sobą lustrzaną szybę, za którą stało kilka istot o szarym kolorze skóry, wielkich czarnych oczach i małych ustach. Byli to obcy, którzy go porwali.

 

Adam poczuł strach i złość. Próbował się uwolnić, ale był przywiązany do stołu. Nagle usłyszał głos w swojej głowie.

 

- Nie bój się, Adamie. Jesteśmy tu, żeby ci pomóc.

 

- Kto to mówi? Co chcecie ode mnie? - krzyknął Adam.

 

- Jesteśmy twoimi stwórcami. Przeszliśmy cię przez proces hybrydyzacji. Jesteś teraz częściowo obcy, częściowo człowiek.

 

- Hybrydyzacja? Co to znaczy? Co mi zrobiliście?

 

- Zmieniliśmy twój kod genetyczny, dodając do niego fragmenty naszego DNA. Dzięki temu masz teraz zdolności telepatii, telekinezy i lepszego przystosowania do różnych warunków środowiskowych. Jesteś teraz lepszy niż zwykły człowiek.

 

- Lepszy? To jest okropne! Zabraliście mi moją tożsamość, moje życie! Jak mogliście?

 

- Zrobiliśmy to dla dobra obu gatunków. Chcemy nawiązać pokój z ludźmi, ale nie możemy się z nimi porozumieć. Potrzebujemy kogoś, kto będzie mógł być naszym ambasadorem i tłumaczem. Ty jesteś idealnym kandydatem.

 

- Nie chcę być waszym ambasadorem! Chcę wrócić do domu, do mojej rodziny i przyjaciół!

 

- Nie możesz wrócić do domu, Adamie. Jesteś teraz inny niż oni. Nie zaakceptują cię takim, jakim jesteś teraz. Musisz zostać z nami i nauczyć się naszej kultury i języka.

 

- Nie! Nie zgadzam się na to! Wolę umrzeć niż być waszym niewolnikiem!

 

Adam spróbował użyć swojej telekinezy, żeby zerwać kable i uwolnić się ze stołu. Jednak obcy byli na to przygotowani i podali mu silny impuls elektryczny, który sparaliżował go.

 

- Przepraszamy, Adamie. Nie chcieliśmy cię skrzywdzić. Ale musisz zrozumieć, że nie masz wyboru. Jesteś naszym dzieckiem i musisz nam się podporządkować.

 

Adam poczuł łzy spływające po jego twarzy. Czuł się bezsilny i samotny. Zdał sobie sprawę, że stracił wszystko, co kochał i co sprawiało, że był człowiekiem. Teraz był tylko hybrydą, istotą pomiędzy dwoma światami, która nie należała do żadnego z nich.

 

Koniec

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania