( ͡° ͜ʖ ͡°)

( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • Senezaki 20.07.2015
    Uwielbiam to Opko! Daję pięć.
    Cudo! Fabuła ciekawi, opisy ładne, a ponadto sumienie bohatera... Cudeńko!
  • Mroczhna 20.07.2015
    Podobało mi się. Z łatwością brnęło się przez tekst. Nie mam nic do zarzucenia.
    Zostawiam pięć. :)
  • Ekler 20.07.2015
    Jak dla mnie niewątpliwie masz talent. Twoje teksty są bardzo dojrzałe (przynajmniej te, na które ja trafiam). Widzę też wielki postęp! Pierwszym twoim opowiadaniem jakie czytałem była... Wieża babel? Dobrze kojarzę? Jeśli tak, to między tymi dwoma tekstami jest wielka przepaść! A to bardzo dobrze, bo idziesz jak burza! W tym opowiadaniu widziałem jeden zgrzyt. Mianowicie z początku zazekał się, że nie żałuję i popełniłby te grzeszki jeszcze raz, a później mówi, że dręczy go sumienie. To opowiadanie było bardzo dobre, ale w porównaniu do innych tekstów, jakie ostatnio czytałem zasługuje na 4. Gdyby nie ta "mocna konkurencja" dałbym bym 5. Może słaby argument, ale tak już mam, że automatycznie porównuje ze sobą opowiadania, które wpadły mi w ręce:-)
  • LinOleUm 20.07.2015
    Wielkie dzięki, Ekler, za słowa uznania! Nawet nie wiesz, jak teraz się super czuję! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • NataliaO 20.07.2015
    to był piękny porywający nurt, ładnie i przyjemnie się czytało tekst. Od pierwszego zdania dobrze się czułam z historią, którą opowiadałaś. Genialne zakończenie. 5 :)
  • LinOleUm 20.07.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°) to ma kontynuację, ale mam co do niej plany
  • NataliaO 20.07.2015
    super, chętnie poczytam :)
  • LinOleUm 20.07.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie wstawiam jej, bo mam inne plany. (Czyt. Genius Creations)
  • Haruu 17.08.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°) dałabym 5, ale brakuję 2 buziek do 123 xD ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • LinOleUm 17.08.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°) NIE WIEM O CO CHODZI XDDDDDD
  • Haruu 17.08.2015
    Wszystich buziek w tym opowiadaniu jest 121 xD za 123 dałabym ci 5 XDDD.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • LinOleUm 17.08.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
    dopisałam dwie.
    Gdzie mój piątal?
  • Haruu 17.08.2015
    Starszy, a dziwniejszy xD (w dobrym znaczeniu, chyba...)
    Dobra masz to 5 XD.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Anonim 17.08.2015
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • LinOleUm 17.08.2015
    Filip ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    "STARSZY"?
  • Haruu 17.08.2015
    Chodzi o opowiadanie xD
  • Haruu 17.08.2015
    Wiesz, marichuanen sie bierze, a potem błędy się robi, albo jakies niedomówienia xDD
  • Patrycja5055 23.08.2015
    Daje dwa.. Przepraszam ale tu się robi opowiadania a nie minki ;/
  • LinOleUm 23.08.2015
    Fuck you, Trice.
  • Anonim 23.08.2015
    Patrycja... Te minki oznaczają, że opowiadanie zostało usunięte... A szkoda :(
  • LinOleUm 23.08.2015
    To dodaj jakieś, młoda. Bo pustawo u Ciebie.
  • Ronaldinho 23.08.2015
    ale 2 to całkiem sporo, jak za same minki :D
  • LinOleUm 23.08.2015
    Ten optymizm.
  • Galthar01 23.08.2015
    Wyłapałem parę błędów, ale postaram się wypisać je dopiero wieczorem. Na razie zostawiam 4. Fabuła średnio do mnie przemawia, ale myślę, że kolejne części mogą być już świetne :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania