...

...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • jolka_ka 22.10.2018
    No ładnie. Lecisz ostro z tematem :D
  • Ritha 22.10.2018
    Tak jest!
  • Jestem cały czas. Co i jak - będę Ci gaworzyć na pw, o tekstach, nie o tekstach. Tu tylko zaznaczam, ze względu na skandaliczną średnią, że najlepsza częśc. Tego lekkostrawnego, zabawnego romansu, dobrej odskoczni. Wybacz lapidarność. Cięzko mi idzie wyrażanie myśli ostatnio. Wincyj o tekstach etc - pw.
  • Ritha 22.10.2018
    Dziena! Średnia mi koło tyłeczka lata. Mam już następną część :D Ale nie pójdzie na główną, muszę czekać co najmniej do 14.48 xD
    Pozdrawiam, całuję, tulę!
  • rubio 22.10.2018
    Ritha, dobrze, że nie 14/88. Albo szkoda, że nie; co kto tam preferuje.
    Się wypowiadam, bo mówili, że w lbnp nic nie trzeba będzie robić, a tu się okazuje, że trzeba; to przysiadłem.
    I, ja też czytam ten cykl, wszystkie dotychczasowe części, zajebiste. Takie gupie i leciutkie, takie gupie i leciutkie, że aż zajebiste. Ale się może potem szerzej wypowiem.
    No, tu napisałem, bo, że tak powiem, z powodu, no ;)
    pzdr
  • Ritha 22.10.2018
    "Się wypowiadam, bo mówili, że w lbnp nic nie trzeba będzie robić, a tu się okazuje, że trzeba; to przysiadłem" aaaaa, ze przeczutac i ocenic... ups, umknelo mi to xD Wybacz.

    Taa, glupie i leciutkie to dobre okreslenie xDD

    Najgorzej jak wejdzie ktos, kto mnie nie czytal i wdepnie w to :/ Coz, trza miec dystans.
    Se postanowilam, ze napisze romansa we tydzien... no zobaczymy.
    A potem bede mordiwac w opkach, ach! K'nife juz ostrzy nóż <3
    Pozdro!
  • Nuncjusz 22.10.2018
    Dobre, ale mam uwagę
    Mechanik zbyt lotny i inteligentny jak na zwykłego mechaniora. Mam kumpla mechanika samochodowego i to jest prymityw.
    Zwłaszcza, że Twój mechanik ma klasyczną dupę z jakiegoś Playboya i capi smarem, więc powinien to być typowy mechanik, a Ty nam tu pokazujesz mocno nietypowego
  • Ritha 22.10.2018
    Helloł. Nie ma inteligentnego mechanika w Krk? Eee na pewno jest, chociaż jeden. I to o tym jednym napiszę :D
    No ni moze być prymityw, od "pługa" oderwany, bo wtedy mi koncepcja weźmie w łeb. Wyjdźmy poza stereotyp. To jest mechanik z powołania, co, pomimo inteligencji (a nawet może dzięki niej!) mechanikiem został, bo lubi w samochodach grzebać, a zawód jest to taki, co nie wymrze i raczej się kręci.
    No. Prześpij się z tym, Nuncjo :3
  • Nuncjusz 22.10.2018
    Ritha no dobra. Ale jest pewien stereotyp mechanika, podobnie jak np ciecia, czy innego tego typu. Ty nagle z kogoś takiego robisz kogoś na poziomie, ok, ale musisz to jakoś uzasadnić
    Np cieć, ale to były profesor UJ, dorabiający do renty czy coś. Albo, że zwariował i zapragnął zostać sprzątaczem w prosektorium. Rozumisz? Powinnaś nam uzasadnić, dlaczego ten mechanior jest inszy od typowych mechaniiorów i może zawrócić we łbie babce na poziomie i po studiach.
    Bo tak to, to typowy mechanik może jej jedynie zaimponować fallusem, ale na pewno nie duchową głębią :)
    ps
    jeszcze się z tym nie przespałem, idem na żywioł, dopóki nie padnę
  • Ritha 22.10.2018
    "ale musisz to jakoś uzasadnić" - masz rację. Wywalili go z agh, bo grzebal w autach zamiast się uczyć. Ale coś we łbie zostało. Np. tak?
    "Bo tak to, to typowy mechanik może jej jedynie zaimponować fallusem" - własnuie nie chciałam, zeby było tylko tak :(
    Cenne sugestie, przemyślę to na spokojnie i dorobię mu jakąś historię, adekwatną.
  • Enchanteuse 22.10.2018
    Hej Ritha.
    Z racji braku czasu anonsuj€ tylko lekko że byłam.
    I podobało mi się. 5 :)
  • Ritha 22.10.2018
    Oki! Dzięki :)
  • Keraj 22.10.2018
    Aby wszyscy mechanicy byli tacy jak Ty to piszesz to by było dobrze 5
  • Ritha 22.10.2018
    Heh, kolejny glos, ze mechanik mało wiarygodny. Ych. Bedzie moze żlopal piwo nastepnym razem. Ale dalej bedzie fajnie gaworzyl!
    Pozdro, Keraj :)
  • Canulas 23.10.2018
    "— To jeszcze powiedz mi, co ci się nie spodobało, że uciekasz pędem? — Uśmiechnął się na własne słowa, wyraźnie rozbawiony sytuacją." - Jeesssuu, to Terribel jest. O Boszeee.

    Bardzo fajna część. Zaczyna mnie to wszystko interesować. Idę dalej.
  • Ritha 23.10.2018
    Hahaha, nie, to nie Terribel. To Bartek, brokuł Bartek.
    Maj nejms is Bond. Brokuł Bond.
    Odbija mi, być moze zmęczenie.
    Tera tak - zaczyna Cię interesować romansowe opko... Czuję satysfakcję, że to przez mła.
    :>
  • Kapelusznik 23.10.2018
    Hahahaha
    MY MAN!
    To się nazywa test!
    Ha
    5
    I pozdrawiam
  • Ritha 23.10.2018
    Heh, gites Kapelusznik, że aprobujesz bohatera.
    Dziena :)
  • Margerita 23.10.2018
    pięć to prawda samochód to jest skarbonka bez dna zaczynam lubić tą Ewę
  • Ritha 24.10.2018
    I tu rownież dziekuje za wizytę :)
  • Elorence 23.10.2018
    Uwielbiam Bartka! Po prostu: uwielbiam!
    Świetny typ. Uśmiałam się z reakcji biednej Ewy! Że niby nie chciała, podczas gdy chciała - niektóre kobiety to gupie są!
    Ale Bartek!
    Jej! Lubię o wiele bardziej niż Piotra. Milczki niech zgniją w samotności. Ot co!
  • Ritha 25.10.2018
    No pięknie. Myślę, że Max by Ci tego nei wybaczył, oooo! ;p
  • Agnieszka Gu 25.10.2018
    Jestem...

    "Ponadto czuła się jak ósmy obcy pasażer Nostromo, gdy przyjął dwóch następnych klientów, między czasie odbierając kolejne telefony. " — chyba brakuje "w" przed "między czasie"... Tak samo było gdzieś w poprzedniej części

    "To tak jakby ktoś w kościele smarkał w chusteczkę z echem odbijającym się od bocznych naw, a ktoś inny stwierdził na głos „ale gość smarka, ho, ho”. — mam to przed oczami ;)))

    Ehhh ten mechanik :)) Zdaje mi się że bydom razem hehehe

    Lecim dalej
  • Ritha 28.10.2018
    Tego "w między czasie" wiecznie nie ogarniam ;)
    Tak samo zastosowania Ów, owa, owy itp., a pomimo to ciągle kusi użyć.
    Dziękuję i tu :)
  • Ozar 26.10.2018
    Kurde dobre, na prawdę dobre a szczególnie zdanie "Teraz posiedziałaś chwilę i wybiegasz. Jako ofiara tego eksperymentu chciałbym się przynajmniej dowiedzieć, który element zawiódł?. No w końcu gość po takim początku chyba mógł liczyć na dalszy ciąg a tu mu panienka ucieka. Dalej jestem z lekka zszokowany że mi się taki tekst podoba, może za rzadko czytam takie tematy. 5 i lecę dalej hahahaha az dziw bierze. Ale cos mi mówi że tak to się nie zakończy...
  • Ritha 28.10.2018
    Ozar, że za rzadko czytasz to pół biedy. Za rzadko piszesz! Powinieneś opisać jaki romans Napoleona abo kogo z kimś. Erotyka napisałeś to byś wpletl i by był hicior ;)
    Fajnie, że się podobie :) dziekuję i tu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania