.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Rasia 19.09.2015
    Nie moje klimaty, jednakże opowiadanie dobrze napisane. Ciekawie ujęte w słowa.
    Jedyne czego mogłabym się doczepić, to moim zdaniem od tego zdania: "Poprawiła niezgrabnie leżące na drewnianej podstawce kartki, po czym szukając wzrokiem pierwszego zdania, zaczęła się denerwować, ponieważ jej wzrok nigdzie nie potrafił odnaleźć wśród plików kartek tej jednej pierwszej strony." - powinien zaczynać się nowy akapit ;)
    Poza tym nic mi się nie rzuciło specjalnie w oczy. Osobiście brakowało mi jednak takiego WOW, czegoś zaskakującego. Akcja była jednak raczej statyczna, tak więc przymykam na to oko. Pozdrawiam i życzę dużo weny :)
  • Anonim 19.09.2015
    Rasia, dziękuję ci bardzo, przyznaję rację z akapitem. Zaraz go zrobię, w sumie w moich planach nawet nie było wielkiego zakończenia, a raczej chciałam utrzymać tekst "normalnym tempie", taki mały eksperyment :) Dziękuję jednak za komentarz i opinię ^^
  • Panderlul. 19.09.2015
    "Dobry wizerunek to podstawa – to jej powtarzano w kółko, zanim dostała się tutaj, tuż przed scenę, na której miała wystąpić." - "to powtarzano jej w kółko" zabrzmi troszeczkę lepiej, nie uważasz?
    "Mężczyzna otwarł przed nią drzwi. " - jest to poprawna forma, ale w moim odczuciu lepiej zabrzmi po prostu "otworzył". "Otwarł" to taka, trochę rzadziej używana wersja.
    "Zobaczyła scenę, zobaczyła dwóch ludzi stojących na niej." - błąd powtórzenia, jak myślę. Dwa takie same słowa w jedym zdaniu nigdy nie zabrzmią dobrze. Poza tym, nie "dwóch", tylko "dwójkę" ludzi.
    Poza tym tekst podoba mi się. Niekiedy w zdaniach "coś" mi nie pasowało, jednakże... chyba po prostu tak mam. Nie wspomniałam więc już o tym.
    4,5. (zostawiam jednak 5, nie mam innej opcji)
  • Panderlul. 19.09.2015
    Heh, sama użyłam dwa razy "poza tym". Popełniłam błąd uprzednio nie czytając swojego komentarza, przepraszam.
  • Anonim 19.09.2015
    Panderlul, błędy już poprawione, niezmiernie dziękuję za ich wytypowanie! Tekst sam w sobie także był dla mnie wyzwaniem w dosłownym tego słowa znaczeniu ^^" dlatego może jest ciężki w odbiorze, jednak i tak bardzo się cieszę, że się podobał.
    Nie masz za co przepraszać, to nic złego, a ja nawet nie zwróciłam na to uwagi :)
  • levi 19.09.2015
    ten jej opis, ta sztuczność zachowania, często się tak dzieje z ludzmi dla tego nie zauważamy i nie możemy im pomóc, a później jest już za puśno na jaki kolwiek ruch z naszej strony
    jestem ciekawa dla czego ona była na tej scenie i jaki miał być cel tego przemówienia ale rozumiem, że tak miało być, bo to wtapia się w myślenie i zachowanie bohaterki, oceniam na 4
  • Anonim 19.09.2015
    levi, wszelką interpretację pozostawiam czytelnikom ;)
    Proponowałabym jednak zadać sobie jedno pytanie: czy ona chciała tam być?
    Dziękuję za komentarz i opinię !
  • Panderlul. 20.09.2015
    Znalazłam coś jeszcze.
    "Dlatego nogi, choć nigdy nie miały na sobie szpilek, teraz napuchły od zbyt małego rozmiaru." - czy przypadkiem nie powinno się użyć słowa "stopy", zamiast "nogi"?
  • Ciri 20.09.2015
    Puchną i nogi i stopy ;) a stopy to chyba część nóg ;)
  • Panderlul. 20.09.2015
    Ciri Więc przepraszam, mój błąd.
  • Anonim 20.09.2015
    Panderlul, oferuję dogodną pensję, elastyczne godziny pracy, oraz obiady babci w czasie przerw, chętna? :D
    A tak poważnie, to naprawdę dziękuję, sama staram się już uważać na to co piszę i czytać opowiadania siedząc z notatkami i sprawdzając, jednak nie wszystko moje oczy są w stanie zobaczyć. Zaczęłam zwracać uwagę na to jak piszę ponad dwa tygodnie temu, jak zarejestrowałam się na opowi, dlatego wasze komentarze z błędami są dla mnie naprawdę ważne. Choć jestem w tym zielona, takie wytykanie błędów mi przynajmniej dodaje motywacji, aby było ich jak najmniej.
  • Panderlul. 20.09.2015
    Efria Hm, oferta całkiem kusząca. Przyjmujesz uczniów szkoły podstawowej do pracy? To chyba przestępstwo! :')
  • Anonim 20.09.2015
    Panderlul, i ta chwila gdy uświadamiasz sobie, że ty zaczynasz studia, a poprawia twoje opowiadanie uczeń z podstawówki ;'( Wiedziałam, że jestem dzieckiem zamkniętym na świat, ale żeby aż tak? No dałaś mi nieźle w pysk xd Jednak przyznaję się bez bicia - moja wiedza jest gorsza od tej z podstawówki, ALE! Efria zaczyna być pilną uczennicą i się stara, a to chyba można zaliczyć jako taki mały pozytywny punkcik w tym wszystkim
  • Panderlul. 20.09.2015
    Efria Ale, heh. Cóż, nie jest źle. To tylko szczegóły, które umykają i mi. Jednakże łatwiej jest oceniać i wyłapywać niedogodności u kogoś, niż u samej siebie.
  • Anonim 20.09.2015
    Sądzę, że wszystkiego można się nauczyć, ty też pewnie się uczyłaś, zarówno jak u siebie szukać błędów jak u innych. Dlatego w tym jesteś o wiele do przodu ode mnie :D Oczywiście, nie będę użalać się nad sobą i tym bardziej, żebyś mnie źle nie zrozumiała - płakać i zgrzytać zębami i wyklinać wszystkich wokoło. Nie, nie jestem taką osobą, bardziej traktuję to jako interesujące wyzwanie :D
  • alfonsyna 20.09.2015
    Za sam tytuł dam 5, ponieważ kocham szpilki XD No i nie znoszę publicznych wystąpień, więc w pewien sposób trafia to do mnie w dwójnasób :) Z jakichś drobnych błędów to tu bym zmieniła szyk zdania: "Z każdym ruchem obcisłej do kolan spódnicy, która utrudniała oddychanie" => "Z każdym ruchem obcisłej spódnicy do kolan, która utrudniała oddychanie". Czasem dobrze jest zostawić czytelnikom wolną przestrzeń do interpretacji i tutaj się to również sprawdziło :)
  • Anonim 20.09.2015
    Alfonsyna, dziękuję. Ja także kocham szpilki i nie znoszę wystąpień publicznych ;)
  • Ciri 20.09.2015
    Kilka błędów stylistycznych się znalazło, ale opowiadanie czyta się z przyjemnością. ;) Jedyne do czego mogłabym się przyczepić i raziło mnie w oczy.. ---> "tą reakcję", powinno być tĘ reakcjĘ. Ode mnie zasłużone 4 ;)
  • Anonim 20.09.2015
    Poprawione ^^, dziękuję za opinię !
  • Obywatel 20.09.2015
    Fajne szkoda, że nie jestem dziewczyną, może bardziej by mnie poruszyła ta sytuacja, bo domyślam się, jakie emocję musiały buzować w tej dziewczynie na scenie.
  • Anonim 20.09.2015
    Musze pomyśleć nad wersją dla mężczyzn - może coś innego? :3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania