...

...

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • persse 24.12.2015
    Ona zaś szybko zablokowała telefon, aby jej rodzica nie zauważyła zdjęć, jakie na nim posiada.-aby nie zauważyła zdjęć, które w nim ma.-wydaje mi się ża tak brzmiałoby lepiej.
    — Kochanie, nie zrozum mnie źle. Ja po prostu chcę dla ciebie jak najlepiej.-myślę, że po słowie-źle mógłby być przecinek, a nie kropka.
    — Wiem, mamo. Jednak nie zawsze to, co uważasz za odpowiednie dla mnie, takie jest..- I znów ta sama sytuacja, kiedy możesz dać przecinek to to rób, a nie zastępuj kropką. Mogłas go postawić po słowie: mamo.
    Ja chcę być jak inne dziewczyny. Wychodzić do kina, chodzić na zakupy ze swoimi rodzicami, jeść wspólnie obiady, rozmawiać.-Nie musisz pisac osoby, to nie angielski :P Chcę, wystarczy. Po dziewczyny powinien być przecinek, nie kropka, bo zdanie dotyczy jednej myśli. Zamiast przecinka mozesz postawić: 'i'. W tym wypadku może być: i rozmawiać.
    Uśmiech Katie był sztyczny, co było widać, ale wolała nie kontynuować dyskusji z córką ponieważ wiedziała, że skończy się to kolejną kłótnią, a tego nie chciała.-po poniewaz przecinek.
    Wolałaby siedzieć w zaciszu swojego pokoju, trzymając w rękach gitarę i delikatnie szarpiąc struny, wydobywać ze swojego gardła dźwięki, które zapierałyby dech w piersi, ale to był kolejny wymysł jej chorej, ambitnej matki, która gdy tylko widziała, że nastolatka lubi coś robić, wysyłała ją na różnego rodzaju kursy, szkolenia czy lekcje.-trzymać gitarę. wydobywać ze swojego gardła-tu nie wiem o co chodzi. wtrącone zdanie nie pasujące do reszty. Mogłaś zacząć to nowyym zdaniem i jakoś inaczej zbudować. Poza tym myślałam, że nie lubi śpiewać :P Dech w piersiach pasowałoby lepiej, bo dlaczego tylko w jednej? XD Zauważ też, że zdanie jest długie, za długie.
    Wiedziała, że jeżeli matka się dowie o (takim) oszustwie, będzie miała przechlapane, jak nigdy dotąd.-przed 'ja'k przecinek jest zbędny.
    Na ławkach, o każdej porze dnia siedzieli mężczyźni w stanie upojenia alkoholowego, nie wiadome, co mogło przyjść im do głowy.-Na ławkach całymi dnia przesaidwywali pijani mężczyźćni, nie wiadomo co mogło przyjść im do głowy.- moja wersja zdania. Myślę, że nie ma co kombinować, bo potem zdania mogą brzmieć przekomicznie. Używaj prostych słów. Mężczyźni w stanie upojenia alkoholowego brzmi w porządku, ale takiej wersji użyłabym dopiero kiedy słowo pijani powtórzyłoby mi się.
    Wbiegła po schodach, stanęła naprzeciw drzwi jego mieszkania, wzięła głęboki wdech, po czym zapukała w drzwi.-Wbiegła po schodach i stanęła naprzeciw drzwi jego mieszkania. Wzięła głęboki wdech, po czym zapukała w drzwi.
    Po kilku sekundach uchyliły się one, ukazując postać chłopaka, ubranego w siwe, podarte dresy i białą luźną bokserkę.-Po kilku sekundach uchyliły się.-Osoba nie potrzebna.-ukazując postać chłopaka, ubranego w siwe, podarte dresy i białą luźną bokserkę.-Ukazując chłopaka ubranego w szare (siwe dziwnie brzmi :P), podarte dresy i białą, luźną bokserkę.
    Dziewczyna zdjęła buty, przywitała się z jego mamą po czym udali się do jego pokoju.-Dzierwczyna zdjęcła buty, witając się z mamą chłopaka, po czym udała się wraz z nim do jego pokoju-kolejna wersja. Wydaje mi się lepsza, ale wcale nie musisz się ze mną zgadzać.
    Usiadła na łóżku. Uwielbiała je. Było takie miękkie i wygodne. Rozciągnęła się wygodnie, a chłopak położył się obok niej.-po łózku-przecinek. -Usiadła na łóżku, uwielbiała je, ponieważ było tak miękkie i wygodne.-Kolejna wersja. Używaj łączników.
    Nadal nie rozumiem, co tutaj robisz. Przecież, powinnaś być na lekcji, jak sama to powiedziałaś.-Wciąż nie rozumiem co tutaj robisz, przecież powinnaś być na lekcji. Sama tak mówiłaś.
    Przetwarzała (przed chwilą) usłyszane słowa.-jaka chwilą?
    Całe jej ciało drżało, a jego usta przylgnęły do szyi dziewczyny.-Całe jej ciało drżało, a usta chłopaka przylgnęły do jej szyi.
    Josh pierwszy raz w życiu powiedział (jej), że ją kocha.-bez jej, wiadomo kogo kocha.
    Kocham(,) najbardziej na świecie.-znów przecinek zbędny.

    Trochę się rozpisałam, ale mam nadzieje, że wyniesiesz coś z tego. Może robisz błędy, ale opko mi się podoba dlatego będe czytać dalej. Jak chcesz to mogę poprawiać błędy ;)
  • patyy 24.12.2015
    Nie musisz poprawiać błędów, ponieważ i tak będę pisać po swojemu. To, że dla ciebie zdania brzmiały bylepiej, gdyby były napisane inaczej, nie znaczy, że muszę tak pisać. W większości jest napisane poprawnie, eirc nie będę tego zminiać.
  • MrJ 24.12.2015
    patyy jeśli ktoś ci doradza przyjmij to do wiadomości, mieliśmy już tu taką jedną, która nie akceptowała. Oczywiście piszesz dla siebie, po swojemu, ale skoro to publikujesz, logicznym jest, że chcesz by było to przyjemne do czytania. Jeśli zdania są poprawne ale dziwne, to nie są poprawne, a my i tak chcemy tylko pomóc
  • patyy 24.12.2015
    MrJ ok, ale ja nie będę ich zmieniać tak, żeby czytało się je komuś dobrze. Mi się je czyta dobrze. Mam swój włsany sposób pisania, który nie każdemu musi pasować. I ok, akceptuje błędy, jeżeli naprawdę po przeczytaniu zdania są nie logiczne i nie składne, ale jeżeli ktoś przepisuje cały lub większość tekstu i chce go zmienić, to sory, ale to mój tekst, a nie jego. Nikomu nie każę tego czytać, więc jak mu się nie podoba mój styl pisania, to niech nie czyta/
  • persse 24.12.2015
    patyy Poprawiłam, bo w większości brzmiało nieskładnie i po prostu źle. Gdyby było wszystko z nimi ok to uwierz, że nie wypisywałabym ich na nowo.
  • elenawest 24.12.2015
    patyy no w ten sposób to nie zyskasz sobie przychylności czytelników
  • patyy 24.12.2015
    persse dla brzmią dobrze, a to najważniejsze.
  • patyy 24.12.2015
    elenawest przykro mi.
  • patyy 24.12.2015
    elenawest nie lubię jak ktoś wtrąca sie w kogoś styl pisania. Ja nie komentuje waszych tekstów i nie przerabiam ich tak, jakby brzmiały dla mnie dobrze, bo to jest osobista inwencja i każdy ma prawo pisać tak, jak mu się podoba. Jeżeli nie jest to błąd gramatyczny, interpunkcyjny czy też inny, to dlaczeo zdanie ma brzmieć inaczej.
  • MrJ 24.12.2015
    patyy istnieje jeszcze błąd składniowy i językowy, a takie właśnie popełniasz. Jeśli piszesz dla siebie i nie chcesz zyskać czytelników, to ja nie rozumiem publikacji tutaj. Zdanie które ty napiszesz zawsze dobrze bedzie brzmiec w twoich uszach, a my tylko chcemy ci pokazać, że one nie są tak dobre. Jeśli nawet jest to cały tekst i tak powinnaś przemyśleć poprawki.
  • patyy 24.12.2015
    MrJ macie racje, nie wiem po co to publikuję, chyba po to, aby ktoś miał się do czegoś poprzyczepiać. :]
  • patyy 24.12.2015
    MrJ A tak serio, to po prostu nie mam dziś humoru i mam ochotę wszystko rozpierdo*ić ;/ Wiem, że wasze komentarze są po to, abym mogła poprawić swój styl pisania, ale dziś mnie wszytsko roznosi.
    Jeżeli kogoś uraziłam, to przepraszam, ale nie łatwo być w święta samej i siedzieć w pustym mieszkaniu i jeszcze czytać, że ktoś wypisuje twoje błędy. ; /
  • Anonim 24.12.2015
    patyy też jestem sam, trzymaj sie :)
  • Ant 24.12.2015
    Na świętach świat się nie kończy, głowa do góry ;)
  • MrJ 25.12.2015
    patyy też jestem sam, chociaż może nie w pustym mieszkaniu. Wszyscy samotni z opowi powinni się spotkać i nabzdryngolić w sztok.
  • patyy 25.12.2015
    MrJ puste mieszkanie, to nie nzaczy puste dosłownie. chodziło mi o to, że nie ma w nim nikogo, meble są, spokojnie :D

    oh, spotkanie ok, ale ja nie piję. jestem totalną abstynentką :))
  • Anonim 25.12.2015
    MrJ jestem za, chociaż, ja już tez ograniczam spożycie ;)
  • KarolaKorman 25.12.2015
    Myślałam, że wyjaśnisz w tej części dlaczego Josh nie jest fair wobec Maraji, a tu nie ma wyjaśnienia :(
    Co do spożycia, to na zdrowie i nie smućcie się :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania