...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • levi 26.12.2015
    co za dupek z tego faceta, ałtentycznie miałam ochote mu przyjebać, tyle ma, już wystarczająco zranił ale ciągle mało, brr
    mocna część, 5
  • elenawest 26.12.2015
    Levi, kurczę, zauważyłam twój komentarz. Pisze się autentycznie, a nie ałtentycznie :-/
  • levi 26.12.2015
    elenawest dzienki człowiek uczy się nawet w komentarzach :)
  • elenawest 26.12.2015
    levi zgadza się :-D
  • patyy 26.12.2015
    elenawest Nawet komentarze trzeba poprawić :D
  • patyy 26.12.2015
    Beż takiego bulwersu :) On nie jest dupkiem, on się dopiero nim stanie ;)
  • KarolaKorman 26.12.2015
    ,,wglądała okropnie. '' - wyglądała
    ,, sms'ówod niej.'' sms'ów od niej.
    Fajna część, wiele wyjaśnia. Domyślam się co może stać się dalej. Czekam na cd, 5 :)
  • patyy 26.12.2015
    Dzięki , za błędy :) Tylko tyle ich było? Będzie jutro :) jak zawsze jutro, chociaż jest już napisane, ale nie będę wstawiać 5 części na raz :)
  • persse 27.12.2015
    Nie rozumiem, po straceniu dziewictwa stajesz się kobietą? Czy o co chodził? Zdanie: Kobieta była roztrzęsiona, jej mała córeczka stała się kobietą i została wykorzystana przez mężczyznę.-trochę zbiło mnie z tropu.
  • patyy 27.12.2015
    Tak dokładnie. Bynajmniej ja to tak rozumiem, ponieważ pierwszy raz dla każdej dziewczyny jest bardzo ważny, przynajmniej dla większośći, więc przekraczamy pewien etap naszego życia i z dziewczynki przeistaczamy się w kobietę, ale to tylko moje zdanie, ty możesz mieć inne.

    Chciałam Cię przeprosić, że osotatnio na Ciebie najechałam i bardzo tego żałuje. Mam nadzieję, że przyjmiesz moje przeprosiny? :)
    I jeżeli nadal masz ochotę, możesz poprawiać moje błędy, będę bardzo wdzięczna. :)
  • persse 27.12.2015
    patyy Nic się nie stało, tez kiedyś się bardzo denerwowałam, gdy ktoś wytykał mi błędy. To normalne. Chętnie poprawię jak coś będzie nie tak.
  • patyy 27.12.2015
    persse Ok, dziękuję :)
  • Holly2004 27.12.2015
    Ale się wkurzyłam, jak czytałam końcówkę. Super, 5 :)
  • patyy 27.12.2015
    Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania