***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Rasia 14.02.2016
    "których brak,
    jak brak miłości naszej
    - tchu." - tutaj bez przecinka, bo to porównanie proste, tylko przeniesione na trzy wersy
    Podoba mi się, wiersz jest taki do myślenia, jeden z poważniejszych, jakie napisałeś. Trafił akurat w mój nastrój. Porwałeś się też na ciekawą formę. Zostawiam 5, bo coś nie umiem sklecić porządnego komentarza, w każdym razie bardzo mi się podobało.
  • Neurotyk 14.02.2016
    Rasia Ty nocny marku, o tej porze nikt nie liczy na wyrafinowane komentarze, bo trzeba raczej spać :)
  • Rasia 14.02.2016
    Dziękuję za troskę i z wzajemnością :) Korzystam jeszcze z weekendu, bo taki króciutki :)
  • Morelia 14.02.2016
    Urzekłeś mnie tą formą. I zgadzam się z Rasią, forma jest bardzo ciekawa. Tak..o taki poprostu przyjemny, refleksyjny. Ze mnie jest taki trochę filozof, więc lubię sobie nad takimi wierszykami posiedzieć. Oczywiście zostawiam 5:)
  • Morelia 14.02.2016
    aj brak edycji ... Urzekłeś mnie tym wierszem*
  • Neurotyk 14.02.2016
    Morelko, że jesteś filozofką, zauważyłem czytając Twoje wiersze :)
  • Morelia 14.02.2016
    Neurotyk haha to dobrze, że to tak widać (chyba?) .. Swoją drogą "filozofka" brzmi komicznie
  • Neurotyk 14.02.2016
    Morelia komicznie, ale emancypacyjnie :)
  • Morelia 14.02.2016
    Neurotyk haha.. skomentowałabym to, ale byłoby złośliwe haha wyjątkowo się powstrzymam :D
  • KarolaKorman 14.02.2016
    Widzę, że Ciebie też naszło na miłostki w ten piękny... piękną noc, 5 :)
  • Neurotyk 14.02.2016
    Oj nachodzi mnie, nachodzi... ;)
  • KarolaKorman 14.02.2016
    Czas ku temu odpowiedni więc się nie dziwię :)
  • ausek 14.02.2016
    Przyjemny, prosty wierszyk. Podoba mi się. :D, 5
  • Celowo napisałeś o bluszczu, bo jest to roślina trująca czy po prostu pasował?
    Dla mnie wiersz jest hmm jak gorzki uśmiech, że chcesz a nie możesz, o wyrastaniu do rzeczywistości. Bardzo mi się spodobał, dziękuję Ci za niego :)
  • Neurotyk 10.05.2016
    Marcpeanowy, tak, bo jest trujący i oplatający niezdrowo... Dziękuję, że czytasz stare wierszyki :)
  • Neurotyk, porszę bardzo, od czasu do czasu będę zostawiać odciski swoich marcepanowych palców ;)
  • Neurotyk 10.05.2016
    marcepanowypotwor, o, takie marcepanowe paluszki to brzmi słodko :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania