Ile?

Ile mam jeszcze to w sobie tłumić,

Ile mam jeszcze się sobą krztusić?

Czy świat musi mną gardzić?

Czy to ja sam gardzę sobą?

Mam w tym świecie przyjaciela?

Mam kogoś, na kogo mógłbym się wylać?

Dlaczego nikt mnie nie akceptuje?

Dlaczego ona musi być z innym?

Ile... mam czekać by wszystko zrozumieć?

Ile... mam czekać by poczuć ciepło?

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Nuncjusz 09.09.2016
    "Mam kogoś, na kogo mógłbym się wylać?"
    to mnie rozjebało XDDD
  • the_endrju 09.09.2016
    Przenośnie są zgubne. Dzięki, przynajmniej poprawiłem Ci humor.
  • Pan Buczybór 09.09.2016
    Sprawiedliwa 5. Na wierszach się nie znam więc zostawię tylko ocenę.
  • the_endrju 09.09.2016
    Dziękuję szczerze
  • Mnie trochę nie pasuje to, że w niektórych miejscach są rymy, a w innych nie, ale jest też szansa, że po po prostu jestem ślepa ;)
    Nie wiem czemu, ale to "Mam kogoś, na kogo mógłbym się wylać?" skojarzyło mi się z deszczem, a deszcz jest piękny.
    Zostawiam 4, za te rymy ;)
  • the_endrju 19.09.2016
    Czy rymy to obowiązkowa część wiersza? Jeśli się pojawiły, to tylko przypadkiem, ale dzięki.
  • Julsia 10.09.2016
    Dużo emocji tu ze sobą zestawiłeś. Zostawiam zasłużoną 5. "Mam kogoś, na kogo mógłbym się wylać?", dopiero po przeczytaniu komentarzy mi się z tym skojarzyło :) Jeżeli te emocje są prawdziwe mam nadzieję, że będzie lepiej. Czasem ma się lepszy i gorszy dzień.
  • Rasia 16.09.2016
    "Ile... mam czekać by wszystko zrozumieć?
    Ile... mam czekać by poczuć ciepło?" - 2x przecinek po "czekać" skoro już się na nie zdecydowałeś.
    Mnie się ten wiersz niespecjalnie podobał, wydawał mi się zbyt dosłowny, a za mało poetycki i aluzyjny. Oczywiście to tylko moje zdanie, możesz się z nim nie zgadzać, ale tutaj pozostawiam bez oceny, bo mnie ten test specjalnie nie poruszył. No nic, idę dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania