Info dla nowych użytkowników, osób niezaglądających na forum oraz wszystkich niezdecydowanych/wstydliwych/chowających się za meblościanką

Tak więc! Jak wiadomo, nie każdy wchodzi na forum, nie każdy ma odwagę, nadmiar energii czy jakąkolwiek inną cechę, dzięki której mógłby zrobić krok ku temu, by pisać lepiej, sprawniej, ciekawiej, „szerzej”. Tych, którzy znają i uczestniczą w TW zapraszamy niezmiennie, jednak informację chcemy dziś skierować przede wszystkim do osób, które dopiero się tutaj rozglądają, bądź działają w obrębie własnego profilu (własnej strefy komfortu, o zgrozo…), które być może zauważyły zabawę, ale sądzą, że jest to zamknięty krąg dobrze znających się osób. Otóż nie! Trening Wyobraźni jest zabawą, w której udział może wziąć każdy, bez względu na swój opowijski staż, ilość publikacji, poziom aklimatyzacji w tutejszej społeczności i taaak dalej. Więc jeśli uważasz, że piszesz za słabo, by wziąć udział w TW, to nic bardziej mylnego. Ba! Udział w TW będzie Twoim pierwszym krokiem w kierunku literackiego rozwoju. Teksty TW są zwykle komentowane przez sporo osób, a to z kolei zastrzyk wiedzy a propos Twojego warsztatu i tego, nad czym można pracować.

 

Jeżeli po raz pierwszy zalogowałeś się tydzień temu i uważasz, że musisz tutaj pobyć pół roku, zanim odważysz się wziąć udział w zabawie (pomimo że już masz ochotę) to zapraszamy do wątku dziś, już, teraz, zaraz! :)

 

Wystarczy zakomunikować chęć udziału tutaj:

http://www.opowi.pl/forum/trening-wyobrazni-tabele-vol-2-w1138/

 

Tam (lub tu pod tekstem) odpowiemy też na wszelkie pytania :)

 

Kolejna sprawa. Jeśli uważasz, że nie potrafiłbyś napisać opowiadania na zadany zestaw (postać + zdarzenie), to drogi Autorze, żyjesz w błędzie ;) Interpretacja zestawu jest swobodna i nieograniczona, trafiają się zestawy, które wręcz same mnożą w głowie pomysły. Opcjonalnie można wykorzystać gatunek, do czego zachęcamy – jeśli piszesz jedynie romanse, z satysfakcją zdziwisz się, gdy napiszesz swój pierwszy kryminał.

 

Jeżeli, drogi Autorze, czekasz, aż będziesz super pisał i wtedy, „ach wtedy to tak, jak tylko podszlifuję warsztat i trochę się podszkolę, i jak będzie wena, i czas, i ogólnie jak będę lepszy niż teraz”, to informujemy, że ta chwila może nigdy nie nadejść, jeśli sam nie zrobisz pierwszego kroczku.

A potem kolejnego. I kolejnego…

 

Jeśli do tej pory opublikowałeś trzydzieści części serii i otrzymałeś dwa komentarze, tym samym dopadło Cię zniechęcenie, to proponujemy zabawę, w której na pewno Twoje opowiadanie przeczyta dużo więcej osób niż do tej pory. Bardzo możliwe, że dzięki temu dowiesz się sporo a propos swojego pisania.

 

Jeśli natomiast piszesz świetnie i nie narzekasz na brak czytelników – powalcz o nagrodę książkową i publikację w Antologii!

 

Jeśli się nudzisz i z nudów czytasz ten tekst – dlaczego jeszcze nie wziąłeś udziału?

 

Jeszcze raz przypominamy, gdzie można się zgłosić:

http://www.opowi.pl/forum/trening-wyobrazni-tabele-vol-2-w1138/

 

Regulamin zabawy jest dostępny w opisie konta TW:

http://www.opowi.pl/profil/trening-wyobrazni/opis

 

Zapraszamy! :)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Karawan 16.05.2019
    Przypomnę tylko baardzo stare; "Nie święci garnki lepią". I ogólnie znaną prawdę: "nie skosztujesz ciastka - nie będziesz wiedział jak smakuje, ale żal zostanie" !! :)
  • jesień2018 16.05.2019
    Naprawdę jest to wspaniała sprawa i naprawdę każdy jest mile widziany! TW niesamowicie otwiera i rozkręca: gdybym nie zdecydowała się spróbować, pewnie do tej pory miałabym na koncie kilka opowiadań, pisanych średnio jedno na rok czy dwa. Warto spróbować! A jak spróbuje się raz, przeważnie potem próbuje się drugi... i trzeci... Takie to DOBRO :)
  • Mane Tekel Fares 16.05.2019
    I najważniejsze... nie biją, jak się człek spóźni z tekstem :-)
  • Ritha 16.05.2019
    Ja również zachęcam :)
  • Piszta, piszta ile wlezie :)
    Bo i zabawa to przednia jest, jako i korzyści i nauka spora.
    Pozdrawiam
  • Ja to bym chciał ale nie mam czasu, ale za to czasem zaglądam do opowiadań TW i naprawdę można dostrzec postępy u autorów którzy pisali tam swoje pierwsze prace, porównując je z kolejnymi. Czyli ludziska robią postępy.
    Dobry pomysł takie internetowe warsztaty!
  • Lamb 16.05.2019
    Najbardziej mi sie podoba, ze to jest info miedzy innymi "dla chowających sie za meblościanką".
    Tak se myślę, że jak ktos nietutejszy, nie obeznany z tutejszym slangiem, to moze sie raz kiedys "zjebać z taboreta" natykając się się na różne takie. I mysle, ze to fajne xd :D
  • Lamb 16.05.2019
    To tez mi sie podoba:

    "jak będę lepszy niż teraz”, to informujemy, że ta chwila może nigdy nie nadejść" xdd
  • Ritha 16.05.2019
    Lamb xD
  • Lamb

    "jak będę lepszy niż teraz”, to informujemy, że ta chwila może nigdy nie nadejść" xdd

    Tiaaaa, sprawa postawiona jasno -
    lajw is brutal xdddd
  • Ritha 16.05.2019
    Wyjete z kontekstu :D

    "ta chwila może nigdy nie nadejść, jeśli sam nie zrobisz pierwszego kroczku"
    :p
  • marok 16.05.2019
    Ritha, już myślałem, że to clickbait :)
  • sensol 16.05.2019
    pisarze do piór!
    pisarze do piór
    inaczej dur
    inaczej brzuszny dur!
  • Nuncjusz 16.05.2019
    Koguty do kur!
    Kogury do kur!
    Inaczej żur
    Zrobimy z was żur!
  • Cofftee 16.05.2019
    Padłam xD
  • Świetne xdddd
  • pkropka 16.05.2019
    Polecam,
    Pkropka :D
  • Ozar 16.05.2019
    Popieram wsio. Piszta chłopy i baby, bo naprawdę warto! I nie patrzcie na innych, nie warto, patrzcie na siebie, bo każdy podobno nosi w sobie buławę marszałkowską!
  • sensol 16.05.2019
    pisz pisz mikesz!
    szip szip szekim
    szip szip jaroszekim
    jaroszekim wołszor!
  • Ant 11.07.2019
    Bardzo dobra inicjatywa!!
  • Ritha 11.07.2019
    Może się skusisz, Ant? ;)
  • Ant 11.07.2019
    Ritha - za grafomanię ścigają z urzędu?
  • Ritha 11.07.2019
    Ant, nie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania