...

...

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Slugalegionu 07.10.2015
    Hejtu? Przesadzasz, dumę trzeba czasem schować do kieszeni i tyle. Polecam Nową Fantastykę, a zaraz do nas wrócisz: )
  • elenawest 07.10.2015
    tak, hejtu. Wiesz, dumę to ja własnie mam i wiem kiedy ją schować do kieszeni, ale jak mi nastolatek wypisuje głupie komentarze i stara się uchodzić za znawcę po przeczytaniu jakiegoś tępego poradnika, to mi się nóż w kieszeni otwiera, bo jestem po studiach, maturze rozszerzonej zarówno z polskiego jaki angielskiego i wiem, jak pisać opowiadania. fajnie jest dostawać dobre komentarze, te z krytyką również, ale wiesz wstawiłam tekst z humorem a wychodzi na to, ze tutaj ludzie nie mają poczucia humoru i nie potrafią tego docenić. Nic więcej do powiedzenia na ten temat nie mam!
  • Slugalegionu 07.10.2015
    Kobieto, ale ja ci tylko pokazałem przecinki, więc jaki nóż? Poza tym czy ja kiedykolwiek mówiłem, że jestem w tym dobry? Tę dumę trza jeszcze troszkę głębiej, bo ciągle jej za dużo.
  • Numizmat 07.10.2015
    Ej no co ty... Weź się nie wygłupiaj i wracaj.
  • elenawest 07.10.2015
    nie wygłupiam się. Na razie z opowi daję sobie spokój. znaczy z opowiadaniami tutaj.
  • Anonim 07.10.2015
    po studiach? matura rozszerzona? hehe
  • elenawest 07.10.2015
    masz z tym jakiś problem?
  • Anonim 07.10.2015
    elenawest nie, to Ty masz jakiś problem
  • elenawest 07.10.2015
    FilipzKonopii a co chcesz od mojej matury? bo nie bardzo wiem. i nie ma tutaj zawartego żadnego hejtu, pytam po prostu...
  • Anonim 07.10.2015
    elenawest nic nie chce od Twojej matury, śmieszy mnie jedynie, że to wywlekłas, jakbyś chciała nas wszystkich przekonać, że to od razu, automatycznie daje Ci etykiete nieomylnej i nie podlegającej krytyce, natomiast Tobie daje prawo do krytykowania innych, nawet bezsensownego
  • Slugalegionu 07.10.2015
    Popieram twe słowa, Filipie: )
  • Panderlul. 07.10.2015
    Błędy popełnia każdy i trzeba się tego "nauczyć". Tak samo Ty, elenowest będziesz je popełniać, tak samo Slugalegionu i na tym polega cała magia, żeby sobie nawzajem pomagać a nie spinać się o to, że ktoś właśnie chce, aby Twoje opowiadanie/tekst stały się przyjemniejsze dla oka.
    Piszesz, że jesteś po studiach, zdałaś rozszerzoną maturę itd. To bardzo dobrze, gratuluję, że Ci się udało, bo zapewne jest kilka osób, którym poszło gorzej. Jednakże Twoje słowa, czyli "wiem, jak pisać opowiadania" przeczytałam z lekkim... niesmakiem. Bo któż to wie? Kto wie, jak napisać opowiadanie idealne? W każdym znajdzie się jakieś niedociągnięcie, lub też czegoś zabraknie i to jest całkiem normalne, nie ma się czego wstydzić. Więc powiedzenie "wiem, jak pisać opowiadania" jest trochę naciagnięte, prawda? Dobrze, że wiesz, co potrafisz, ale trzeba też wiedzieć, czego się nie wie. Jak to powiedział Sokrates: "Najmądrzejszy jest ten, który wie, czego nie wie."
    (aby uniknąć słów typu "pokaż, co za szkołę Ty skończyłaś" powiem, że jestem w szóstej klasie podstawówki i właśnie przygotowuję się do testów) :')
    Pozdrawiam i jednak życzę, abyś wróciła na opowi. Ubytek takich osób jak np. Ty może być trudny do zapełnienia, bo Twoje teksty są dobre.
  • elenawest 07.10.2015
    Dziękuję za miłe słowa :-) poprzez to, że wiem jak pisać opowiadania, miałam na myśli fakt iż nie jestem początkującą autorką, i wcale nie uważam, że piszę doskonałe teksty. Może po prostu muszę trochę odpocząć, popoprawiać te swoje teksty i pewnie wrócę.
  • Numizmat 07.10.2015
    Panderful otrzymuje ode mnie nalepę WORDS OF WISDOM. Btw, uczennica szóstej klasy cytująca Sokrates. No po prostu brawo. Nie wiem, co innego mógłbym napisać :)
  • Panderlul. 07.10.2015
    Rozumiem, bardzo cieszy mnie fakt, że wrócisz. Oby jak najszybciej, że tak oklepanie powiem.
  • Panderlul. 07.10.2015
    Numizmat Ja tylko przeczytałam "Świat Zofii"... i tak jeszcze nie dokończyłam... :')
  • Slugalegionu 07.10.2015
    Anonimowa szmata, znowu... Nie chce mi się szukać hasła do tarczy, więc daję wyrównawczą piątkę z tego konta.
  • elenawest 07.10.2015
    Co proszę?
  • Panderlul. 07.10.2015
    Chodzi o ocenę Twojego tekstu. :') Ktoś dał 1 gwiazdkę.
  • elenawest 07.10.2015
    Panderlul. Trudno. Nie będę płakać :-P
  • Anonim 07.10.2015
    nie ode mnie, ja takiego czegos nie oceniam, to jeno wyraz bólu i frustracji, mam nadzieję , że chwilowy :)
  • elenawest 07.10.2015
    Już rozumiem ;-)
  • Panderlul. 07.10.2015
    elenawest I prawidłowo.
  • Numizmat 07.10.2015
    ode mnie też nie jakby co, chociaż przesłanie tekstu niespecjalnie mi się podoba :)
  • Panderlul. 07.10.2015
    Możliwe, że ktoś uznał ten tekst jako: "to nie opowiadanie, po co tu to" etc. (według mnie pożegnać się wypada)
  • elenawest 07.10.2015
    Numizmat no ok :-)
  • Kontruktywna, obiektywna krytyka zawsze była przeze mnie czymś pożądanym i był to jeden z celów, jaki sobie obierałem zarówno przy wstawianiu opowiadań - żeby takową uzyskać - oraz przy ocenianiu - żeby ją komuś okazać. Uważam jednak, że po pierwsze krytyka musi być, jak już wspomniałem, konstruktywna, obiektywna i nieagresywna, tj. ma na celu poprawę opowiadania a nie opowiadającego, ma na celu wytknięcie błędów a nie piętnowanie wad, nie może być osobista i musi pomóc autorowi w samodoskonaleniu. Co więcej trzeba zrozumieć, że elenie jako kobiecie po studiach ciężko jest przyjąć krytykę z ust (w przenośni) siedemnastolatka, który jeszcze nie ma matury i co więcej, jego opowiadania nie są przecież doskonałe. Dlatego moje stanowisko (a czuję się odpowiedzialny do jego przekazania) w tej sprawie jest takie, że Slugalegionu sformułował swój komentarz zbyt agresywnie, a elena odebrała go zbyt osobiście, oboje powinni ochłonąć i zabrać się do pisania, albowiem oboje mają ogromny potencjał i nie należy go marnować na kłótnie w komentarzach!
  • elenawest 07.10.2015
    Zgadzam sie :-)
  • Lady_Makbet 07.10.2015
    elenawest zostań, nie zostawiaj nas :)
    Osobiście cię uwielbiam za tą wyrozumiałość
  • elenawest 07.10.2015
    Dzięki :-) wiesz, chwila przerwy nikomu nie zaszkodzi :-) poprawie teksty, dopisze cos jeszcze i wroce :-)
  • Lady_Makbet 07.10.2015
    przerwy niby sa dobre.
  • elenawest 07.10.2015
    Pare dni. Moze tydzien
  • patyy 27.12.2015
    Chyba już rozumiem, skąd twój komentarz u mnie ostatnio, gdy się wkurzałam o wytykanie błędów :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania