deleted

deleted

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • BreezyLove 22.03.2015
    Każdy Twój wiersz jest coraz lepszy ;) naprawdę masz do tego talent ;) 5
    PS. Sny to dobra inspiracja ;)
  • Dziękuję :) Aczkolwiek są miejsca, gdzie mnie równają z ziemią. Mówi się trudno, nadal będę walczyć, by wrócić z tarczą nie na tarczy ;)
  • BreezyLove 22.03.2015
    Mądre słowa ;) tak trzymać! ;)
  • DuŚka ^.^ 22.03.2015
    Jestem pod wrażeniem, po prostu jest świetny :) Widać talent i potencjał, oby tak dalej, 5 :)
  • Duśka szczere opinie proszę, w razie czego :P To, że wczoraj wszystkie Twoje skomentowałem, to wynik tego, że nie podejrzewałem, że tak młoda osoba może pisać takie rzeczy. Po pierwszym, kopara uderzyła mi w stół z taką siłą, że zęby szyby wybiły, przy ostatnim nie miało co wypadać. Mówiąc szczerze, nie mogłem zasnąć myśląc "Martwe serca", i kilku wersach z innych. Masakra (pozytywna), pracuj ciężko, z pokorą. Na własnym przykładzie powiem, że duma mnie życiowo zgubiła, nie idź drogą samozachwytu, bo to zawsze kończy się tak samo. Pokora i ciężka praca. Co do wierszy, to co umieszczam to nic nowego, z mojej twórczości. Obawiam się, że rymy to za mało żeby stwierdzić, czy ktoś ma talent, liczy się przekaz, ew. ilość śmiechu, i pod tym kątem proszę o oceny. Rym jest tylko wisienką na torcie, albo majstersztykiem, zależy jak się zgra jedno z drugim. Dzięki za wizytę.
  • BreezyLove 22.03.2015
    Burton, za wiersz dałam 5, szkoda, że za komentarz też nie można dać oceny hi hi ;)
  • Dziękuję, chętnie odwdzięczę się opinią wierszy, lub "magia i miecz" :d Mam nadzieję, że Duśka wejdzie i przeczyta ;) Za dużo nie ma co chwalić, bo można kogoś spalić, zwłaszcza tak młodego, ale jak ruszy w dobrą stronę, osiągnie bardzo wiele.
  • KarolaKorman 22.03.2015
    Nawet człowiek nie czuje jak mu się rymuje, Burton nawet rymuje w komentarzach. Wiersz super, oglądałam przedstawienie, zostawiam 5 :)
  • Dziękował, uwielbiam zabawę rymem. Ale jak wspominałem sztuką jest ubrać tym przekaz lub uśmiech. Ale jeśli wychodzi, uśmiech się na mojej twarzy rodzi :P
  • DuŚka ^.^ 22.03.2015
    Co za rymy :) POKORA I CIĘŻKA PRACA, pamiętam o tym. Bez tego mie można osiągnąć wyznaczonego celu, a zapewne wiele osób tego chce, by spełniać marzenia :) Burton w Twoich wierszach widać pracę, którą w to wkładasz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania