.

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • HPL 17.10.2014
    Hej ! Witam wszystkich. No napiszcie coś ! Czy to co napisałem jest aż takie okropne ?
  • NataliaO 17.10.2014
    w porządku jest, wszystko na moje oko poprawnie ; 4
  • Amy 01.11.2014
    Ciekawie się zaczyna i na pewno przeczytam następne części, ale wychwyciłam kilka błędów.

    "Co ja miałam jeszcze kupić ?" – myślała Ania.
    Uważam, że powinno być:
    Młodsza siostra Ani, ośmioletnia blondynka w okularach, spojrzała zdziwiona.
    Wtrącenia oddziela się przecinkami. :)
    Poza tym chyba Kaja a nie Maja była przytomna :)
  • HPL 02.11.2014
    Dziękuję za miłe słowa i za uwagi. Może faktycznie coś tam jest nie tak w tych pierwszych kilku zdaniach pod względem zasad. Chociaż, wiesz, ja zawsze wychodzę z założenia, że najważniejsze jest to co się pisze, natomiast przesadne trzymanie się i uważanie na wszystkie obowiązujące zasady i reguły zabija płynność myślenia i spontaniczność. Nie znaczy to oczywiście, ze jestem zwolennikiem niechlujnego pisania, ale myślę, że od tego są jacyś ludzie zajmujący się korektą podczas fizycznego wydawania książek. Mnie interesuje najbardziej tworzenie tej mojej opowieści, posuwanie do przodu jej fabuły.
    Wyjaśnienie Kaja – Maja znajdziesz pod Rozdziałem 2. Pozdrawiam.
  • BreezyLove 05.03.2015
    Miałam nie czytać :) szczerze nie przepadam za fantastyką ale jednak weszłam, przeczytałam i jest fajnie :) czytam dalej, 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania