.

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • mariolka 17.10.2014
    Usuń te intelinie między akapitami i dialogami. Odnosząc się do obydwu fragmentów, to powiem, że tekst nie jest źle napisany, błędów zbyt dużo nie ma. Co do fabuły, to na razie się wstrzymam, mam tylko dwa pytania. Czemu raz jest Kaja, raz Maja? No i stosujesz też złą odmianę do tego słowa. Po 'polskiemu' nie ma w odmianie czegoś takiego jak "ji" na końcu, jest samo "i" czyli, Kaja -> komu? Kai. Jakim cudem ta dziewczynka, potrącona przez motocykl, niemalże straciła rękę? Do tego motocyklista nawet nie stracił równowagi i pojechał dalej.
  • HPL 17.10.2014
    Dzięki. Wyjaśniam. Kaja – Maja. Najpierw miała być Maja, ostatecznie zdecydowałem, że to będzie Kaja, no i przy szybkim poprawianiu przeoczyłem kilka razy. Rzeczywiście Kai nie Kaji. No cóż, polski język jest tak zakręcony. Interlinie to jakiś techniczny błąd. Kiedy piszę w Wordzie wszystko wygląda OK. Wrzucam do publikacji, też w podglądzie inaczej wygląda. Myślę, że przydałaby się opcja do korekty tego typu technicznych błędów. Oczywiście bez ingerowania w treść opowiadań.
    Co do oderwanej ręki i tego, że motocyklista się nie zatrzymał – no to już tak ma być, taka fabuła :)
  • Amy 01.11.2014
    Ciekawe. Masz dobry styl. Miło się czyta twoje opowiadania.
  • HPL 02.11.2014
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania