Inwigilacja Opowi! - nowa funkcja podglądania (teoria mocno spiskowa)

Słuchaj mnie uważnie! Muszę się streszczać! ONI wiedzą, że ja wiem, już podążają moim śladem. Każdy z Was jara się tym, że dodano funkcję sprawdzania aktywności obserwowanych użytkowników? Bzdura! Tak naprawdę to narzędzie do masowego podglądania użytkowników Opowi! Reptilianie maczają w tym palce jak nic! Tak naprawdę w całym tym bajzlu jest ON, który wszystkich nas obserwuje! Wykorzystają tą wiedzę przeciw nam! Co następne? Facebook?! Instagram?! Snapchat?! Reptilianie chcą zawładnąć całym naszym światem, we współpracy z rasą Inteligentych Mrówek z Jowisza! Nie dajmy się! Uciekajmy z Opowi! Poparł mnie nawet jeden z użytkowników tego poratlu, cytując go: "(...)totalna inwigilacja Opowi(...)" (oczywiście anonimowość w stu procentach). Muszę kończyć. Zdaje się, że słysze kroki.

Wyważają drzwi! Chcą tu wejść! Uciekajcie z Opowi! ONI chcą Wam wyprać mózgi!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Nuncjusz 08.08.2017
    No mi już nie tylko wyprali a wręcz zjedli mózgi. Na szczęście mam ich nieskończoną ilość więc dam rade się poozbierać po tym szoku!
  • Grubas 08.08.2017
    Ty to masz jednak dobrze ;)
  • betti 08.08.2017
    Najbardziej się przestraszyłam tych inteligentnych mrówek z Jowisza... trzeba uciekać!
  • Grubas 08.08.2017
    Z mrówkami z Jowisza nie ma żartów...
  • Violet 08.08.2017
    Grafomani nie dali Ci rady, a mróweczek się boisz? No nie rób tego! ;)
  • Violet 08.08.2017
    Violet to było do betti :)
  • betti 08.08.2017
    Violet, ale to są mrówki z Jowisza... inteligentne na dodatek.
  • Violet 08.08.2017
    betti a tutaj są inteligentni grafomani :)
  • betti 08.08.2017
    Violet nie wątpię, ale nie lubię robali, przerażają mnie.
  • Nuncjusz 08.08.2017
    Violet ale nie z Jowisza :c
  • Violet 08.08.2017
    Nuncjusz Bardziej martwiłabym się o te z Wenus ;)
  • Violet 08.08.2017
    betti ja się boję pajaków... brrr...
  • betti 08.08.2017
    Violet te z Marsa są jeszcze gorsze... na samą myśl robi mi się słabo. Takie ogromne, wypasione krwią i nie wiem czym jeszcze, bardzo możliwe, że zjadają ludzi w całości, przejmując ich mózgi, stąd taka inteligencja. Im więcej mózgów, tym więcej inteligencji...
  • Pan Buczybór 08.08.2017
    Cha! Miałem rację! Reptilanie są wszędzie i trzeba zwiewać póki jest czas. Albo się do nich przyłączyć...
  • Grubas 08.08.2017
    Przyłączyć do Reptilian? Czyżby wyprali ci już mózg?
  • Ktokolwiek 08.08.2017
    A ja nie będę uciekać
    Stawię czoła zagrożeniu ;)
  • Grubas 08.08.2017
    Reptilianie są zbyt silni, żeby im się przeciwstawić. Próbować przeciwstawić się im to jak próbować "nauczyć martwego psa nowych sztuczek"
  • Ktokolwiek 08.08.2017
    Grubas a mój pies jak się urodził to był prawie martwy, bo miał mózg niedotleniony i nie funkcjonował :D ale udało się uratować i teraz da się go nauczyć sztuczek. Reptilianom się nie dam :D
  • Grubas 08.08.2017
    Ktokolwiek PRAWIE martwy xD
  • Tak coś czułem, że to wszystko to międzygalaktyczny spisek...:)
    Fajny pomysł na opowiadanie, podlzdrawiam.
  • Grubas 08.08.2017
    Również pozdrawiam i dziękuję
    P.S: Nie bierz od mrówek żadnych słodyczy
  • Violet 08.08.2017
    Będę trwać do końca! 5
    Pozdrawiam.
  • Grubas 08.08.2017
    Uważaj, oni mają sposoby na zniechęcenie ludzi ;)
    Dziękuję i również pozdrawiam
  • Joker 08.08.2017
    O NIE! JESTEŚMY ZGUBIENI! W takiej sytuacji jedyne, co nas może uratować to zakład mięsny JBB, zawsze tylko świeże mięso. Dla idących na łatwiznę, zapraszam do zakładu pogrzebowego Eden "Umrzyj z nami" ;)
  • Grubas 08.08.2017
    W sumie zakład "Czy to już?" też daje rade :)
  • KarolaKorman 08.08.2017
    Fajnego miałeś pomysła :) Dam 5 :)
  • Grubas 08.08.2017
    A natchniony zostałem, czytając na forum cytat, wymieniony w tekście xD
    Dzięki
  • KarolaKorman 08.08.2017
    A widzisz, nie wiadomo, co kogo natchnie :) Było warto napisać, bo rozbawiłeś pewnie nie tylko mnie :)
  • Tanaris 09.08.2017
    Inspiracja mimo wszystko na powstałe okoliczności. Świetny tekst :D 5
  • Grubas 09.08.2017
    Dziękuję :)
  • Szudracz 09.08.2017
    Mogą mi wyprać mózgownice, już mi nie są w stanie bardziej zaszkodzić.:) 5
  • Grubas 09.08.2017
    Hah, dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania