Istota

Burza już gasła i oddech zwrócić im chciała, lecz wiatr zerwał się nowy, jak ogień gorący, by porwać ich znowu tak bardzo i mocno!

Więc zapłonęli.

Ona, drobinka pośród szaleństwa, wichurą gwałtowną w objęciach spazmów… Nie, to były sztormy wzburzone i tam ciśnięta została.

– Pragnę… Chcę pragnąć! Tak…! Proszę…!

Kolejna fala przybrała na sile.

Znów walka o oddech, znów braknie powietrza! Znów bliżej, znów mocniej, znów… znów... i znów…

– Jeszcze… tak! Jeszcze mocniej! Proszę…!

I słabe ciało, oddało władzę i jest zależne jak pyłek od wiatru!

– Zrób to! Dotykaj… jeszcze! No jeszcze! Nie… nie przestawaj!  

Minęła zawieja, gromy ucichły. Niczym pojmane fantazje senne, resztki żywiołów we krwi wciąż się tliły.

Namiętność, ją Morfeusz objął ramieniem i tulił falami miękkimi jak atłas pościeli. Patrzyła na niego, na wulkan teraz uśpiony.

Przecież nie chciała… Chciała być wolna, została schwytana i była stracona, tak bardzo stracona... Lecz czuła radość, że tak się stało.

Co jest nie tak, z nią, z tamtą istotą?

Jaką?

No, z tą. Z kobietą. 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Bożena Joanna 26.08.2018
    Bardzo pięknie! Pozdrawiam!
  • Bardzo dziękuje Bożeno :)
  • Violet 26.08.2018
    Zarumieniona ;) daję pięć.
  • Hm, zarumieniona mówisz... :)))
  • Violet 26.08.2018
    Maurycy Lesniewski Tak, dokładnie tak ;)
  • Violet ale to chyba dobrze czasem się zarumienić, co? :)
  • Violet 26.08.2018
    Maurycy Lesniewski bardzo dobrze :) zarumieniać i zarumieniać się... :) nie zagaduj, muszę już pędzić :))
  • Violet nie zagaduję wtedy, pędź tam gdzie musisz :)
  • betti 26.08.2018
    Maurycy, co moje piękne oczy widzą, popełniłeś erotyk - odkryłeś kobietę... Hmm...

    Teraz bądź tak miły i odkryj wiersz u liniiżycia zanim szlag ją trafi, że ja odkryć nie mogłam... ponoć Ty się znasz najlepiej na poezji.
  • Hej Betti :)
    To erotyk? O, to tak niechcący... :))
    A na poezji to ja się nie znam zupełnie, wszyscy to wiedzą. Lubię sobie pokomentować wiersze, ale to przeważnie jest niewiele warte merytorycznie, bardziej odczuci-owo. Także wiesz.
  • betti 26.08.2018
    Maurycy Lesniewski nie erotyk? Rany Boskie, a moja wyobraźnia podsunęła mi takie obrazy, że wiesz...

    Maurycy, ja wiem z bardzo wiarygodnego źródła, że się znasz na poezji, to ja jestem głąb do n-tej potęgi, więc idź i ratuj sytuację, zamiast mi tu takie obrazy podsuwać przed oczy...
  • betti głąb to dobre określenie jeśli chodzi o opisanie mnie jako literata :) czy to „poety” , czy jakiegokolwiek innego rodaju pisarstwa, więc niewiele pomogę w materii o której mówisz.

    Faktycznie toszkie mi to erotico wyszło :)
  • betti 26.08.2018
    Maurycy Lesniewski nie jesteś głąbem, malujesz takie obrazy, że malarz z Ciebie znakomity, a Piekarnia... Ty chyba chcesz komplementów...
  • betti dawaj dalej, nie przestawaj:)
    Dzięki za te słowa.
  • Justyska 26.08.2018
    No takie teksty na niedzielę? Bardzo ładnie:)
    Pozdrówka!
  • Dziękuje bardzo Justysia :)
  • Fanriel 26.08.2018
    Pięknie napisane, w moim odczuciu subtelnie. "Minęła zawieja, gromy ucichły. Niczym pojmane fantazje senne, resztki żywiołów we krwi wciąż się tliły." - podoba mi się szczególnie. Pozdrawiam i piątkę zostawiam. ;)
  • Bardzo dziękuje Fanriel :)
  • Aisak 26.08.2018
    Przeczytam nocą.
    Przed snem.
    A co se będę żałować xDDD
  • Ha ha :)) pewnie nie żałuj sobie :)
  • Szudracz 26.08.2018
    W tych rozbłyskach świetlnych była eksplozja istnienia. ;)
  • Szurdacz :)
  • Buziak 26.08.2018
    Zakochała się.. Fajne!
  • Ale to miała być tajemnica :)
  • Ozar 26.08.2018
    Kurde podobał mi sie tekst. Delikatnie opisana miłość kobiety do Boga, (bo wszak Morfeusz to Bóg snów o ile dobrze pamiętam) tak przynajmniej ja to widzę. Fajnie sie czytało.
  • Dzięki Ozarze za podzielenie się odczuciami i twoją barwną wizją.
    Pozdrawiam :)
  • Tina12 26.08.2018
    Fajnie wyszło, tyle w temacie.
  • Miło :)
  • Aisak 26.08.2018
    Chciała być wolna, została schwytana i stracona, bo zatracona...

    Subtelnie, ale mięsisto.
    Bez zbędnych słów.

    Nie spodziewałam się takiego tekstu.

    Czarodzieje słów...
  • „Nie spodziewałam się takiego tekstu.

    Czarodzieje słów...”

    Ajsi to dla mnie bardzo duży komlement. Dzięki Ci bardzo.
  • Spodobało mi się; myśli zachowam dla siebie, bo zbyt osobiste. :)
    Pozdrawiam!
  • Bardzo dziękuje za komentarz, choć coś czuję, że ta myśl, którą zachowałas dla siebie, mogłaby być hiper interesująca :)
    Pozdrawiam:)
  • kalaallisut 10.10.2018
    Subtelne piękne oh...ah... :)
  • No i Cię tu przyciagnalem na siłę :)
    Dzięki bardzo, że zechciałaś zajrzeć :)
  • kalaallisut 10.10.2018
    Maurycy Lesniewski Fajne i nie na siłę :))
  • kalaallisut :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania