***

***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Canulas 30.01.2019
    "I czy dostaniesz swój kaftan i cele." - cele jak dążenia, czy jak miejsce osadzenia skazańca?
    Jesli to drugie, to raczej: celę.

    Bardzo ładne poza ostatnim wersem, który (dla mnie) nazbyt wyhamowuje i ogólnie zaburza kompozycję.
    Ale naprawdę - momentu są, choć ktoś mógłby powiedzieć, że patetyczne. Dla mnie jednak balansowanie wychodzi tu na plus.
  • Racja, zgubiłem ogonek, dziękuję za czujność. Ostatni wers rzeczywiście wytrąca, nie czułem tego aż tak, jak to dodawałem. Następnym razem postaram się o większą płynność :)
    Dziękuję za opinię, pozdrawiam serdecznie!
  • abi 30.01.2019
    Cierpienie, bez cierpienia - mówiąc krótko: za dużo ogólników. Istota życia-to bardzo poważny tytuł, ten tekst tego nie udźwignął - po prostu, przygniótł całą resztę. Poniżej moja propozycja. To zaledwie szkic do czegoś, co nieśmiało dotyka tytułu.
    Pozdrawiam.
  • Chyba zbyt na poważnie bierzesz zwykły potok myśli, spisany na kartki późną nocą. Calma.
    Co do tytułu, to może i fakt. Nigdy nie przykuwałem do nich uwagi, najważniejsza jest treść. Ale rozumiem punkt widzenia. Pozdrawiam.
  • abi 30.01.2019
    Apetyt na życie

    Próbuję przetrwać
    każdy dzień

    pcham ten wózek

    w czterech ścianach
    moja twarz
    pachnie
    ziemią i ciszą.
  • sensol 09.02.2019
    nie zachwyca

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania