Ja

Proszę o wiarę, proszę daj mi kromkę nadziei. Nie śpij gdy ona patrzy na ciebie, woła cię oczami, krzykiem ich spojrzenia.

Proszę daj mi wole walki, dłoń na pomoc, mały palec. Skromny podarunek serca, malutki uścisk, cień uśmiechu.

Proszę daj mi cokolwiek czym mogłabym napełnić płuca i wstrzymać oddech. Dławiąc się tobą wypluła resztki złości.

Zdejmij okulary i popatrz na jej twarz, na wysuszone policzki ze łzami wrastającymi w skórę. Wzdymane wargi, spuchnięte od braku słów, zniszczone, obdrapane paznokcie, którymi karmiła twoje ciało w podzięce za godne życie.

Proszę daj mi człowieczeństwo, pospolity dom i przedszkole niedaleko domu. Daj mi niedzielną mszę i majowe słońce wkradające się przez poranna pościel. Proszę o dzień, godzinę bezpieczeństwa, spacer na deszczu i śmiech dziecka.

Proszę daj mi odbicie w lustrze.

 

 

sawIS FJ

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Rasia 13.02.2016
    "Proszę o wiarę, proszę daj mi kromkę nadziei." - przecinek przed "daj"
    "Nie śpij gdy ona patrzy na ciebie" - przecinek przed "gdy", występuje prawie zawsze.
    "Proszę daj mi wole walki" - przecinek po "proszę" + wolę*
    "Proszę daj mi cokolwiek czym mogłabym" - po "proszę" o "cokolwiek"
    "Dławiąc się tobą wypluła resztki złości." - po "tobą"
    "wkradające się przez poranna pościel" - poranną*
    "Proszę daj mi odbicie w lustrze." - po "proszę", pamiętaj, że czasowniki rozdzielamy przecinkami
    Mam wobec Ciebie wielki dylemat. Same tematy, jakie poruszasz i sposób, w jaki to robisz, są urzekające. Używasz naprawdę ładnego języka i pod tym względem mi się podoba, jednak co do interpunkcji, to w wielu miejscach jej brakuje. No niech będzie znów ta czwórka z minusem, bo pomimo wszystko mi się podobało :)
  • BezimiennaOna 13.02.2016
    Jeszce raz dziękuję ! :) ach ta interpunkcja :)
  • Rasia 13.02.2016
    Nie ma za co :)
  • BezimiennaOna 13.02.2016
    Jest :) amatorka ze mnie a interpunkcje miałam kilka dobrych lat temu, wywiało z głowy :)
  • Rasia 13.02.2016
    Z dobrymi chęciami na pewno się nauczysz :)
  • BezimiennaOna 13.02.2016
    Trwaj wiaro :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania