Jack O'Frost — autocharakterystyka

Cóż, zauważyłem, że niekiedy takie rzeczy się pojawiają, więc postanowiłem, iż sam napiszę autocharakterystykę. Ma to też ukryty cel, ale na razie o tym cicho sza.

Imienia swojego nie zdradzę, powiem natomiast, że mam osiemnaście lat. Jak już kiedyś pisałem — chodzę zarówno do szkoły, jak i pracy, przez co mam niewiele czasu.

Jeśli chodzi o teksty i książki lubuję się w dramatach i — o dziwo — romansach. Średnio przepadam za fantastyką, chyba że jest dobrze napisana. Chodzi mi przede wszystkim o pomysł, styl, klimat. Niemniej ograniczać się nie lubię i mogę zajrzeć do każdego. Możecie się polecić w komentarzu. Do kilku ulubionych do tej pory osób będę starał się zaglądać regularnie.

Dwie osoby powiedziały mi, że nie mogę się wypowiadać, co do tekstów innych, więc mówię to od razu: nie jestem od pisania, tylko od czytania. Oczywiście sam piszę również, ale nie chcę publikować tu swoich tekstów, gdyż zauważyłem, że sporo ludzi dostaje anonimowe jedynki. A jaki w tym sens?

Jeśli chodzi o inne zainteresowania: rysowanie, medycyna (chciałbym pójść w tym kierunku) i oczywiście pisarstwo.

Ku uciesze niektórych osób — tematyka mang i anime nie jest mi obca.

Niektórzy pewnie uważają mnie za sztywniaka. W gruncie rzeczy się nie mylą — z natury jestem poważny, chyba że czuję się przy kimś rozluźniony lub ktoś mnie zdenerwuje. Staram się być jednak spokojny.

No to chyba na tyle. Jeśli macie jakieś pytania — śmiało ;)

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (71)

  • elenawest 02.11.2015
    Powiem ci szczerze, opowi to portal gdzie przede wszystkim zamieszcza się własne teksty i komentuje inne. Jeśli chcesz tylko czytać i nie dodawać tutaj swoich to daleko w pisarstwie nie zajdziesz, bo zje cię krytyka... Fakt dodają tu ludzie anonimowe jedynki, ale chyba większość tutejszych autorów przestała zwracać już na to uwagę.
    Pozdro
    Teoretycznie nie powinnnam oceniać tego co tu napisałeś, bo nie jest to twoja twórczość, ale za zdanie, że dodawaniu tu swoich tekstów nie ma większego sensu, daję ci 1, bo mnie nieźle tym stwierdzeniem wnerwiłeś.
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    elenawest, moim warsztatem się nie przejmuj - mam nauczycieli. A krytyki przyjmuję ostatnimi czasy sporo, i to porządnej krytyki. Jednako - nie sądzę, by ta strona mogła mnie jeszcze czegoś nauczyć. Pozwól więc, że zaufam swoim nauczycielom.
    Och, oceniaj jak chcesz :) Choć Twoje zachowanie uważam za dziecinne - akceptuję je. Wyraziłem swoją opinię. Nie zgodziłaś się. Trudno. Jednako - odnoszę wrażenie, że nie zaakceptowałaś tego, iż skrytykowałem Twoje opowiadanie. Mam nadzieję, że się mylę i nie jest to jakaś dziecinna zemsta.
    Również pozdrawiam :)
  • elenawest 02.11.2015
    Jack O'Frost nie nie jest to dziecinna zemsta. Po prostu zastanawiam się po jaką cholerę tu jesteś skoro sam nie chcesz nic dodawać, bo jak twierdzisz ta strona cię niczego nie nauczy.
  • elenawest 02.11.2015
    Jack O'Frost ah i ja się nie przejmuję twoim warsztatem, daleko mi do tego.
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    elenawest, a może sam nauczę czegoś innych? ;)
    To się nie przejmuj. Jednako - zajmij się lepiej swoim. Wytknąłem Ci błędy, a Ty, zamiast je poprawić, nie wyciągnęłaś z nich żadnych wniosków. A chyba nie o to tu chodzi, nieprawdaż?
  • elenawest 02.11.2015
    Jack O'Frost no być może i ich nie poprawiłam, osobiście nie pamiętam. Przejrzę twoje komentarze i się jakoę tam do nich ustosunkuję
  • Anonim 02.11.2015
    Witamy, Jack. :) Mało tu mamy czytelników sensu stricto, dlatego cieszę się, że zjawił ktoś, kto chce oceniać prace innych bez "kredytu komentarzowego". Trochę jestem zaskoczony, że wolisz romanse od fantastyki; z loginu i avka wnioskowałem osobowość czułą na fantasy. :D Siebie samego osobiście nie polecam do czytania, chyba że bitwy literackie, bo to jedyna rzecz do której podchodzę tu poważnie. Także tego, jeszcze raz serdecznie witamy! :D
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    A witam :) Lubię czytać, szkoda, że czasu mam mało. Ogólnie jestem raczej dziwną osobą - w zależności od nastroju preferuję różne rzeczy :P Postaram się do ciebie mimo wszystko zajrzeć ;) Dziękuję za ciepłe przyjęcie.
  • Niebieska 02.11.2015
    Witamy na opowi :) Ja również cieszę się, że będzie ktoś kto porządnie oceni prace innych :)
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Może nie porządnie, ale postaram się. Dziękuję :)
  • Ichigo-chan 02.11.2015
    A ja tam kc za te romanse nad fantastykę (sama woli fantastykę, ale ćś, bo pisze romanse XD)
    Ichi cię za sztywniaka nie uważa. W sumie, czytając twoje komentarze, jak czasami ściągasz kogoś na ziemię... High five, kc bardzo XDD
    Witaj na opowi ^-^
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Romanse? Hm... zajrzę chętnie :)
    Kc? Co to znaczy?
  • Ichigo-chan 02.11.2015
    ;___;
    wygoogluj to sobie ;___;
    jak Ichi odpowie, to zabrzmi głupio ;__;
    Ichi tak do wszystkich pisze ;__;
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Ichigo-chan, haha rozumiem. Wydajesz się być zabawną osóbką :)
  • Anonim 02.11.2015
    Ichi, zgubiła *F, chyba jest fanką KFC. :D A ja tam wole Mc'a, dobre mają żarcie. Dwa razy 24U. :D
  • Ichigo-chan 02.11.2015
    Jared, nie mów do mnie ;__;
    od miesiąca nie miałam mięsa w ustach, nie namawiaj do złego ;__;
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Haha, zagadka wyjaśniona :D
  • elenawest 02.11.2015
    Jared ja tam wolę Burger King ;) skoro już tak o jedzeniu mowa :D
  • Anonim 02.11.2015
    Ciiii... bo Ichi nie może słuchać o mięsie XD Dobrym, wysmażonym z obu stron, wypieczonym na złoto mięsku... :D Yhm... jakie dobre... O czym to ja mówiłem? A już wiem. :D

    *Sorry za spam, to już się nie powtórzy, ale taka okazja była XD*
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Hahaha, spokojnie. Widzę, że całkiem wesoło tutaj :)
  • Anonim 02.11.2015
    Jack O'Frost, ano, wesoła z nas gromadka. Mamy też grupę na fecebooku, czasami tam jakieś eventy są albo inne fajne, lub mniej fajne, rzeczy. Jak chcesz, to śmiało dołączaj. :P
  • elenawest 02.11.2015
    Jared jak się ta grupa nazywa?:D
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Jared, raczej spasuję, Facebooka nie posiadam. Czasu mam niewiele, więc wolę go poświęcić na inne rzeczy. Mimo to dziękuję ;)
  • Ichigo-chan 02.11.2015
    Jared nie kc bardzo xDD
    *podłącza sie do przeprosin za spam, ale no, ten pan mnie nęka xd*
  • Anonim 02.11.2015
    Elen, po wpisaniu "opowi" na fb, powinno wyskoczyć, nie mogę się niestety zalogować, bo strasznie mi tnie. ;___; Niech tam ktoś z adminem, dołączy Elen, bo ja tera nie mogę wejść. - -"
  • elenawest 02.11.2015
    Jared taa, tylko, że na fb są trzy strony o tytule opowi.pl :/ jedną jjuż polubiłam, ale jak rozumiem ma to być grupa, tak?
  • MrJ 02.11.2015
    elenawest grupa nazywa się autorzy z opowi.pl
  • Niebieska 02.11.2015
    https://www.facebook.com/groups/772877136161089/ :)
  • elenawest 02.11.2015
    MrJ właśnie znalazłam ;) i dołączyłam :D
  • Anonim 02.11.2015
    nie mam nic przeciwko temu byś mnie komentował i krytykował, hej
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    A witam, zajrzę z chęcią :)
  • MrJ 02.11.2015
    Cóż, choć stwierdzenie że nie powinieneś oceniać jest mojego autorstwa, mam wrażenie że źle się zrozumieliśmy, chodziło mi że nie powinieneś rzucać określeń wulgarnych bądź oskarżać o brak talentu. Pomimo że mam wrażenie po twoich komentarza wobec eleny, że jesteś zadufanym w sobie łosiem, chętnie zaproszę cię do siebie i nie dziw się takim sprawom, bo ja jesyem raczej z tych szczerych.
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Nie tylko mi Ty mi tak napisałeś. Ale cóż, nie sądzę bym źle Cię zrozumiał. Co do braku talentu - a czymże jest talent bez jego szlifowania?
    Stwierdziłem, że styl mi się nie podoba i to właśnie podtrzymuję.
    Hm, po raz pierwszy słyszę, że jestem zadufanym w sobie łosiem, choć zawsze musi być ten pierwszy raz. Choć nie wiem, co takiego napisałem, by za takiego uchodzić, akceptuję to.
    Nie dziwić się jakim sprawom?
    Btw, polecisz coś od siebie?
  • MrJ 02.11.2015
    Jack O'Frost Co ja mogę polecić kiedy mam tylko jedną serię na opowi rozwiniętą do jakiegoś poziomu. Popioły dokładniej. Samo stwierdzenie nic się tu nie nauczę wydaje mi się trochę nie bardzo.
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    MrJ, dłużysz serii nie czytam, jak już to one-shoty. Po prostu nie mam kiedy.
    A udowodnisz mi, że jest inaczej?
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    dłuższych* przydałaby się edycja komentarzy...
  • KarolaKorman 02.11.2015
    Kiedyś mieliśmy Prue, teraz będziemy mieć Jacka, ok. Witam :)
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Nie znam Prue, ale odnoszę wrażenie, że jestem jakby zastępcą. Cóż, nie mam nic przeciwko. Dziękuję za powitanie ;)
  • xnobodyperfectx 02.11.2015
    Medycyna? Oho. :D A jakiś konkretny kierunek odnośnie jej?
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Nadal się zastanawiam ;)
  • xnobodyperfectx 02.11.2015
    Jack O'Frost mi po głowie chodzi ratownicza. :D
  • Marzycielka29 02.11.2015
    Ja tylko dadam od siebie, że każdy ma prawo komentować, a niekoniecznie przy tym zamieszczać coś swojego. Może kiedyś opublikujesz jakieś opowiadanie, ale to Twoja indywidualna sprawa:) Witam na Opowi.
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Może opublikuję, ale wątpię. Niemniej dziękuję za powitanie :)
  • DeadHuman 02.11.2015
    Widzę, że masz naprawdę dużo zainteresować, a szkoła + praca to jest jednak niezbyt dobre połączenie... Cóż... Podziwiam, że potrafisz znaleźć czas na Opowi ;)
    Witam i pozdrawiam :)
    Liczę, że zajrzysz kiedyś do mnie jeszcze, mimo że nie pisuję romansów :/
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    No cóż, lekko nie jest, ale rozchorowałem się, więc zostałem w domu i miałem dzisiaj trochę wolnego.
    Chętnie zajrzę jeszcze nie raz ;)
    Dziękuję i również pozdrawiam.
  • ausek 02.11.2015
    Moim skromnym zdaniem, każdy ma prawo komentować, bo po to tu ''wsadzamy'' swoje prace. Nie wszystkim muszą się podobać ale słowa krytyki są także potrzebne i motywujące. Pozdrawiam. :)
  • Jack O'Frost 02.11.2015
    Zgadzam się z Tobą :) Również pozdrawiam.
  • De Lenire* 12.11.2015
    hahaha bardzo mi się podoba, opisałeś siebie w sposób taki, jaki chciałeś. Także ładnie napisałeś, ale mógłbyś dodawać opowiadania. Bo wygląda to trochę nieproporcjonalnie i możesz dostawać dużo hejtów, za to, że wytykasz błędy a sam nic nie napiszesz. Ale to Twoja decyzja. Ogólnie podoba mi się Twoja osoba. Rysowanie.... to co uwielbiam hahha... :D Może kiedyś pokażesz jakieś swoje prace?
  • Jack O'Frost 15.11.2015
    Opowiadań nie mam zamiaru dodawać. Jeśli się to komuś nie podoba - przykro mi, ale zmienić tego nie zamierzam.
    Raczej nie. Nic w nie pokazuję w Internecie - przynajmniej już nie. Może kiedyś, choć nie sądzę.
    Dziękuję, że zajrzałaś ;)
  • MiyuDarkenwoods 01.12.2015
    a ja mam takie pytanko, czy twój nick jest z Dangeki Daisy czy to przypadek?
  • Jack O'Frost 01.12.2015
    Nie, nie przypadek ;) Znam tę mangę.
  • AnkaxLunka08 04.12.2015
    Wydajesz się być szczery i profesjonalny :) Właśnie osób z takimi cechami potrzeba, jeśli mają sprawdzać prace innych pod każdym aspektem. Pozdrawiam ;)
  • Jack O'Frost 04.12.2015
    A dziękuję :) Cóż, postaram się zajrzeć do wszystkich osób. Polecisz mi coś od siebie?
  • Vampircia 13.12.2015
    W sumie ciekawy trend z tą autocharakterystyką, choć spokojnie mógłby być od tego specjalny temat na forum. Powiem ci tak: szkoda, że nie chcesz tu umieszczać swoich tekstów, bo mnie zaintrygowałeś.
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    Może kiedyś, ale wątpię ;) Zrezygnowałem z publikowania prac w internecie. Za to czytam i komentuję, choć tylko one-shoty (nie mam czasu na dłuższe serie). JEśli wstawisz coś takiego, możesz polecić się tutaj w komentarzu ;)
    Dziękuję za zajrzenie :)
  • Jack O'Frost nie ma co się przejmować jedynkami
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    •´¯`•» [ Bil ] «•´¯`• to nie jedyny powód, z którego rezygnowałem z publikowania prac ;)
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    Zrezygnowałem*... Czy tu kiedykolwiek będzie opcja edycji komentarzy?
  • Vampircia 13.12.2015
    Akurat one-shoty nie są moją mocną stroną. Piszę głównie dłużyznę.
  • Jack O'Frost w ogóle nie publikujesz swoich prac?
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    Vampircia, mnie też one-shoty nie idą, ale jeśli się pokusisz, daj znać ;)
    •´¯`•» [ Bil ] «•´¯`•, nic nigdzie nie publikuję. Bloga miałem, ale usunąłem. Mentorów mam, więc jakoś sobie radzę ;)
  • Jack O'Frost smutno :/ brak chęci podzielenia się z publiką?
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    •´¯`•» [ Bil ] «•´¯`•, też, ale mam również zamiar popróbować w wydawnictwach ;)
  • Vampircia 13.12.2015
    Nie no, czasem się pokuszam. Proszę, to nawet w miarę nowe http://forum.vampirciowo.pl/viewtopic.php?f=9&t=1051 Ale i tak dzieje się w ISETverse, czyli wszechświecie z mojej dłużyzny:P
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    Vampircia, skoro dzieje się w świecie dłużyzny, pewnie niewiele rozumiem :( Ale postaram się zajrzeć.
  • Jack O'Frost mogę tylko pożyczyć powodzenia
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    •´¯`•» [ Bil ] «•´¯`•, dziękuję ;) A teraz offtop stop.
  • Vampircia 13.12.2015
    Ze świata dłużyzny wzięłam tylko rasy, więc wydaje mi się, że powinno być zrozumiałe.
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    Vampircia, skoro tak to zajrzę w wolnej chwili ;)
  • Rasia 13.12.2015
    Och, a ja dopiero po dwóch miesiącach trafiłam na tą autocharakterystykę, dobrze mi poszło. Spodobała mi się, była taka prosta, niewydumana i przede wszystkim szczera. Według mnie każdy może być na tej stronie z innych powodów. Jedyni mogą dobrze pisać, inni komentować, a jeszcze inni zostawiać sobie te anonimowe jedynki i każdy się tu jakoś odnajduje. Poza tym konstruktywnych komentarzy nigdy za wiele, więc ja jestem jak najbardziej na tak. Każdy może mieć swoje zdanie co do egzystowania na tej stronce. Charakterystyk raczej staram się nie oceniać, ale zawsze podoba mi się, gdy ktoś je wstawia i ma odwagę to zrobić, więc dam tą piąteczkę, choć może nie ma dla Ciebie wielkiego znaczenia :)
  • Jack O'Frost 13.12.2015
    W sumie zgadzam się z Tobą, więc nic więcej nie dodam. Obiecuję natomiast, że postaram się zajrzeć również do Ciebie w najbliższym czasie ;)
    Dziękuję i za komentarz, i za ocenę!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania