.

.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Arkadiusz 04.11.2014
    Dzięki Tobie przypomniałem sobie stary dobry hip - hop. Nie wiem, czy takie było założenie tego tekstu i dlaczego podpisałaś się jako autor, no ale to nie moja sprawa. Pozdrawiam.
    Fisz - Polepiony.
  • Gryzek 04.11.2014
    Nie moje klimaty ale podoba mi się Twoje pióro ;)
  • NataliaO 05.11.2014
    ten tekst jest wprowadzeniem do opowiadania, które szykuję / czasem wykorzystuje muzykę którą słucham /
  • NataliaO 05.11.2014
    Pozdrawiam
  • Arkadiusz 05.11.2014
    Rozumiem. Jednak może wypadałoby gdzieś zaznaczyć, że to twórczośc kogoś innego. Mimo wszystko gratuluję gustu muzycznego, trafiłaś w mój gust. Pozdrawiam.
  • NataliaO 05.11.2014
    Racja... Hip- hop zarazili mnie kumple i bardzo się z tego cieszę. Fajnie trafić w czyiś gust :)
  • Nikey 06.11.2014
    Może kogoś urażę, ale nie znoszę Hip-Hopu, Rapu, Dubstepu. Uwielbiam za to Rock i Metal, ewentualnie Popowe kawałki.
    ~Billy Talent, One Republic, Maximum the Hormone, Green Day, Evanescense, Nirvana, Metalica~ i wiele innych!
  • NataliaO 06.11.2014
    hehe nie urazisz, każdy słucha to co lubi, ja też nie znosiłam ale naprawdę są kawałki, które mają to coś w sobie; też jestem ,,fanką,, muzyki One Republic i Green Day. z resztą ja słucham wszystkiego po trochu :)
  • Drassen Prime 06.11.2014
    Nikey... Hip-Hop to kultura, a rap to gatunek muzyki, więc...
    Ogólnie rap bardzo lubię i to nie taki "Matka sikała na kapcie a ojciec jechał do pracy" np. Kałen, Tede albo Kula Daje Fula...
    Rock jednak jest lepszy i instrumentale Steve'a Jablonsky'ego słucham czasami ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania