Jak pragnąć - instrukcja.

Czynność pragnienia powinniśmy rozpocząć od przyjęcia wygodnej pozycji. Pamiętaj! Nie ma odpowiedniej pozy dla każdego! Wszystko zależy od twoich prywatnych preferencji. Możesz rozsiąść się wygodnie w fotelu, rozłożyć na kanapie czy stanąć na głowie podpierając ścianę nogami. Osobiście, korzystam z figury na "placka", polega ona na ułożeniu całego ciała wzdłuż podłoża. Głowę należy odwrócić lekko w bok, aby umożliwić swobodny przepływ powietrza.

Gdy już nasze ciało zostało przygotowane, rozpocznij proces myślenia. Wyobraź sobie coś, czego byt sprawia Ci przyjemność. Teraz wyimaginuj sobie, iż takowy wymysł staje się realny. Nie ważne czym to jest, musisz wytworzyć więź między Tobą a obiektem. Jeżeli odczuwasz delikatne łaskotanie w okolicach jamy brzusznej, bądź mięśnie twarzy samoczynnie wykrzywiają Ci usta w kształt podobny do banana, z końcami skierowanymi ku górze, jesteś gotowy na drugi etap. Pozwól mózgowi odpocząć, wyłączając tym samym ośrodki odpowiedzialne za abstrakcję. Jeżeli po powrocie do rzeczywistości odczuwasz ucisk w klatce piersiowej, rozluźnienie w mięśniach twarzy, nadmiar cieczy na źrenicach bądź wszystkie mięśnie zaczynają się gwałtownie napinać, prowadząc do gwałtownego, niekontrolowanego ruchu, wyprowadzającego z obranej pozy, najprawdopodobniej zacząłeś pragnąć.

Teraz zrób coś z tym, bądź zdychaj pusty w swoim niespełnieniu.

 

*Inspiracja:

-"Opowieści o kronopiach i famach" Julio Cortazara.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Nothingsowhere 17.12.2016
    Bardzo mi się spodobało, od razu działa wyobraźnia i te satyryczne momenty, daje 5!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania