Jak przywołać ducha Jerzego Urbana

Uwaga: Przywoływanie duchów jest niebezpieczne i niewskazane. Nie ponoszę odpowiedzialności za skutki takiego działania. Nie gwarantuję, że duch, który się pojawi, będzie Jerzym Urbanem lub że będzie chciał z tobą rozmawiać. Nie radzę tego robić.

 

Potrzebne rzeczy:

- Tablica ouija z literami, cyframi i polami tak/nie

- Talerz ze strzałką lub szklanka

- Świeczki

- Zapałki lub zapalniczka

- Papier i długopis

- Przedmiot należący do Jerzego Urbana, np. egzemplarz tygodnika „NIE” lub jego książka

 

Kroki:

1. Znajdź spokojne i ciemne miejsce, gdzie nie będziesz przeszkadzany. Może to być twój pokój, piwnica, strych lub inny lokal.

2. Rozłóż na stole tablicę ouija i umieść na niej talerz ze strzałką lub szklankę. Upewnij się, że talerz lub szklanka mogą się swobodnie przesuwać po tablicy.

3. Rozstaw wokół stołu świece i zapal je. Zgaś światło elektryczne i inne urządzenia. Usiądź przy stole i zrelaksuj się. Możesz zaprosić do seansu inne osoby, ale nie więcej niż cztery.

4. Napisz na papierze imię i nazwisko Jerzego Urbana. Umieść papier i przedmiot należący do niego pod talerzem lub szklanką.

5. Połóż dłonie na talerzu lub szklance i poproś o przybycie ducha. Powiedz na głos: "Zapraszamy ducha Jerzego Urbana, który odszedł z tego świata. Prosimy, abyś dał nam znak swojej obecności i odpowiedział na nasze pytania. Przybywaj w pokoju i szacunku."

6. Zaczekaj cierpliwie, aż duch się odezwie. Możesz poczuć chłód, zobaczyć ruch płomienia jednej ze świec lub zauważyć drganie talerza lub szklanki. Jeśli nic się nie dzieje, powtórz prośbę kilka razy.

7. Gdy duch się pojawi, zapytaj go, czy to on. Przesuń talerz lub szklankę na pole tak lub nie. Jeśli duch odpowie tak, możesz kontynuować rozmowę. Jeśli odpowie nie, poproś go, aby odszedł i spróbuj ponownie. Jeśli nie odpowie wcale, zakończ seans i spróbuj innego dnia.

8. Zadawaj duchowi pytania, na które może odpowiedzieć tak lub nie, literami lub cyframi. Nie zadawaj pytań osobistych, niegrzecznych lub nieetycznych. Nie obrażaj ani nie prowokuj ducha. Nie pytaj o przyszłość, los czy sens życia. Nie pytaj o Boga, szatana lub inne istoty nadprzyrodzone. Nie pytaj o Mistrza i Małgorzatę, Wolanda lub jego towarzyszy.

9. Słuchaj uważnie odpowiedzi ducha i zapisuj je na papierze. Nie interpretuj ani nie oceniaj ich. Nie oczekuj, że duch będzie mówił prawdę lub znał wszystko. Nie ufaj ślepo duchowi ani nie daj się mu manipulować. Nie zapominaj, że duch jest tylko duchem, a nie Bogiem.

10. Zakończ seans, gdy uzyskasz potrzebne informacje lub gdy poczujesz, że duch chce odejść. Podziękuj duchowi za rozmowę i poproś go, aby odszedł w spokoju. Powiedz na głos: "Dziękujemy duchowi Jerzego Urbana, który przyszedł do nas z zaświatów. Prosimy, abyś wrócił do swojego miejsca i nie przeszkadzał nam więcej. Żegnaj w pokoju i szacunku."

11. Przesuń talerz lub szklankę na pole z krzyżem i zdejmij je z tablicy. Złóż tablicę i schowaj ją w bezpiecznym miejscu. Zgłoś świece i wyrzuć je. Zabierz papier i przedmiot należący do Jerzego Urbana i zniszcz je lub zachowaj jako pamiątkę.

12. Odmów modlitwę lub medytuj, aby oczyścić swoją energię i uspokoić się. Możesz też porozmawiać z osobami, które brały udział w seansie, i podzielić się swoimi wrażeniami. Nie opowiadaj o seansie osobom, które nie były obecne lub nie są zainteresowane tematem. Nie powtarzaj seansu zbyt często lub bez powodu.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania