-

-

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (65)

  • Canulas 08.02.2018
    Cyber, przeczytałem. Radzisz soboe w tej stylistyce. Masz kilka literówek, ze dwa dookreślenia zbyteczne, ale pod kątem "opisowej jędrności" radziś sobie naprawdę dobrze.
    Jest to rodzaj tektu, jaki się mógłby przyjąć przekrojowo-społecznie.
    Ps: Nie porzucaj swoich innych serii (zwłaszcza - nie czytać)
    Pozdrawiam Cię serdecznie
  • Kiedyś miałem dziewczynę sześć lat starszą, trochę trwał nasz związek, różnica wieku nie miała znaczenia dla nas, ale dla innych z do dziś niezrozumiałych mi względów tak...
    Kim musi być spoko babka skoro dostrzegła w Twoim opowiadaniu coś co warto pokazać innym, za to, że cie przekonała do publikacji, bardzo już ją lubię.
    Wiedźmo powinnaś mieć ciut grubsza skórę, bo piszesz nieźle, a tylko dając innym,( nie tylko rodzinie i przyjaciołom) tylko tak mozesz poznac braki i zalety swojej pracy, a przez to iść dalej, czyli być lepszą w tym co robisz.
    Pozdrawiam
  • Kim 08.02.2018
    haha cieszę się, że mnie lubisz :D
    Też uważam że opowiadanie jest dobre i nadaje sie do publikacji w kategorii romans/erotyk. Czytałam nieco książek w tej kategorii i śmiało moge powiedzieć ze tekst cyber jest ponad przeciętną. Jak jeszcze doszlifuje, bedzie idealnie.
  • Kim Wiedźma się troche obruszyla za moje komentarze lekko krytyczne, lecz moim zdaniem lepiej wyłapać wszystko to między nami „pisarzami” niż gdzieś miały by braku wyjsć szerzej. Moim zdaniem, lekko je podrasować i tak, zgodzę sie z Toba, ze w tej kategorii o której wspomniałaś miałoby pewnie wzięcie.
  • ausek 08.02.2018
    Kim, nie wiem co Ty czytałaś, ale temu opowiadaniu brakuje więcej niż trochę...
    Tekst wymaga dopracowania pod każdym względem. Przeczytałam pierwszą część do połowy i już nie miałam ochoty brnąć w to dalej. Pisanie przez autorkę, że po przeczytaniu książki o słynnym Greyu, zapragnęła napisać coś z fabułą, której nie dostrzegła we wspominanej książce szczerze mnie rozbawiło. Wielu ludzi zastanawiało się nad fenomenem tej pozycji. Dobra reklama zrobiła swoje, ale ta książka napisana jest w bardzo przystępny sposób, nie szczyci się wyszukanym słownictwem i skomplikowaną czy wyrafinowaną fabułą. Treść nie wymaga od czytelnika zbyt wiele, tym samym nie pozostanie w głowie na dłużej. Reasumując - jest to bajka z podtekstem erotycznym. Zadziwiające jest jednak to, że po tej publikacji nastąpił wylew podobnych książek i domorosłych autorów erotyków. Napisanie dobrego erotyka nie jest jednak takie proste, jak mogłoby się wydawać.
    Dużą rolę odgrywa też fakt, że ta książka jest tylko niezbyt dobrym tłumaczeniem oryginału, który powstał w odmiennej kulturze. No, może nie tak bardzo odmiennej, ale jednak...
    Obiecałam sobie, że nie będę komentowała tego tekstu, ale śledząc wpisy pozostawiane pod nim nie mogłam się powstrzymać, przepraszam jeśli uraziłam, bo nie to było moim zamiarem. Wracając do sedna - pisanie opowiadania w podobnym tonie, powinno być podparte dobrą budową postaci. Ważny jest tu portret psychologiczny bohatera, bo musi być on wiarygodny. W tym opowiadaniu tego nie dostrzegam. Od technicznej strony też nie wygląda to za dobrze. Tekst wymaga dopracowania. Pozdrawiam. ;)
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Nie będę się bronić, bo sama uwazam ten tekst za gówno. Przynajmniej jedna osoba to widzi. Dziena.
  • Kim 08.02.2018
    a) nie czytałam czałości, to było luźne stwierdzenie na podstawie pierwszych 2 czy 3 czesci
    b) nigdy nie powiedzialam, ze tekst nadaje sie od razu do druku
    c) nie rozumiem powodu dla ktorego napisalas powyzszy komentarz. Jak chcesz mi cos przekazac prywatnie to zapraszam na maila jest w info profilu
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski ja się nie obruszam. Mi to zwisa.
  • Cyber.Wiedźma to zle że zwisa, bo naprawdę szkoda tego tekstu.
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski oj przestań. Mi nie szkoda. Nie lubię romansów. Serio. Ten tekst jest przejawem mojego masochizmu.
  • Cyber.Wiedźma wiesz ile niektórzy daliby zeby umieć napisać takie „masochistyczne dno”?
    A Tobie tak zwyczajnie zwisa. Nu nu !
    Oj Wiedźmo ty jedna niedobra! :)
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski oj jestem zła do szpiku kości! Co ja poradze, że pisanie jest dla mnie jak oddychanie? Talent czy przekleństwo? I don't know.
  • ausek 08.02.2018
    Kim, nie rozumiem Twoich prywatnych wycieczek pod moim adresem. :( Jeśli myślisz, że mnie sprowokujesz, obrażając mnie na forum, to się mylisz. Odniosłam się do Twojego komentarza i tekstu powyżej. Nie musisz się ze mną zgadzać. Nie mam zamiaru uczestniczyć w Twoich wojenkach.
    CW, przepraszam, że pod Twoim tekstem to napisałam. Już znikam. ;)
  • Cyber.Wiedźma you know you can do better, don’t you? :)
  • ausek, skrytykowałam ten tekst wczoraj na forum (czytając od pierwszej części), po sugestii, że można by to wydać.

    Napisałaś uprzejme komentarze z zachowaniem sawuar wiwr.
    Moim zdaniem ten tekst jest dnem.
    Nie wiem na jaką okoliczność czepiać się Auska i proponować przechodzenie na mejla.

    Krytyka była wg mnie całkowicie uzasadniona, konstruktywna, uprzejmie podana.
    Całkowicie się przychylam.
  • Kim Ausek dała dobry, mimo, że krytyczny komentarz. Ona nie atakuje nikogo ona po prostu pisze co widzi. A widzi dużo. Takie komy sa cenne, trzeba z nich czerpać, jeśli nie w tym opku to na przyszłość. Nie mozna brać do siebie personalnie krytyki, bo to nie o to chodzi.
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski Sure.
  • Canulas 08.02.2018
    Myślę, że sie rozchodzi o pierwsze zdanie, Maurycu.
    O: Kim, nie wiem co Ty czytałaś, ale temu opowiadaniu brakuje więcej niż trochę... - ale ja się nie znam.
  • Canulas to jest nas dwóch, ja też sie nie znam.
    Patrząc jak niektórzy tu komentują, to kom Ausak, bardzo elokwentnie tu wypada.
    Grunt to bez napinki. Jesteśmy tu po to bo łączy nas lanie wody na papier, wiec skupmy sie w tej materii. Tak bym proponował nieśmiało.
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski, tak Maurycu. Ausek robi dobrą robotę. Ona mogłą nie znać nastawienia Cyber, więc jej próba pomocy jest jak najbardziej na miejscu.
    Jednak chociażby Ty, skoro już Ci wytłumaczyła kilka razy podejście, zezwól jej na traktowanie tekstów po swoijemu. Nadmień o błędzie, jak ja, jeśli Cię błąd razi, ale nie forsuj usilnie potzreby zmian.
    To tak nie działa. Niektórzy piszą z innych przyczyn.
    Należy to uszanować.
    Pozdro i bez ciśnień.
    Pis yoł
  • Canulas ależ zezwalam jak najbardziej. Wyraziłem tylko moje zdanie „że mi szkoda”. I chyba Wiedźma już wie, że się nie napinam, ani nie próbuje jej niczego na siłę narzucać. Czy ja coś forsuje? Zauważyłeś cos takiego w moim wykonaniu?
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski, Canulas oj chłopcy ciii. Obu was kocham i basta.
  • Canulas 08.02.2018
    Mauryc, kurwa, nie będę z Tobą walczył, bo Tyś poświęcił czystość własnego pępka, by z wanny wyleźć i mnie gwiazdkami uraczyć.
    Nie mogę tego niedocenić.
    Odejść wolny w pokoju ;)
  • Cyber.Wiedźma to on zaczął :)
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski sraczął
  • Canulas :)
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski :)
  • Canulas i znów pokój między chrześcijany :)
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski, zawsze był. Otwartość i kontargumentacja są oczyszczające.
    I jeszcze raz, na koniec, daj, kurwa, Cyber spokój ;)
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Canulas oj już ci. Maurycy się mnie nie czepia. A nawet myślę, że mógł dostrzec moje prawdziwe intencję.
  • Wiedźmo jak mnie kochasz, to ci powiem, moze mi to wybaczysz..
    Matka Markusa zaczyna gadać z Clarice po wypiciu capicino, a jak sie żegna to dziękuje jej za herbatę. To mnie dusi od rana.
    Niedobry Can chce zebym ci dał spokój, ale ja musiałem to powiedzieć :)
    ... zobacz jak długo tobw sobie dusiłam, bo przecież miałem nie krytykować :)
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    O... Ten dziwny błąd mogę poprawić. Aż takie niedociągnięcie z mojej strony? Woooow.
  • Cyber.Wiedźma a Can specjalnie udał, że nie widzi, już ja go znam :)
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski , nie, bez kitu. Czasem najciemniej pod latarnią. Taki błąd trzeba niezwłocznie wykarczować. Dobre oko, Maurycu. No, no, no
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    I już się chłopcy nie kłócą. Dobrze, dobrze.
  • Cyber.Wiedźma my z Canem to nawet jak sie nie zgadamy to i tak zachowujemy sie z klasą :)
  • Canulas 08.02.2018
    Cyber, co z Ty. Ze Signiore Maurycem, to ramię przy ramieniu bym goblińskie zastepy ostatnim kawałkiem szabli we pień ścinał. Dyś un klasyka gatunku jak "Obcy2" i Matrix 1
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Dobrze. Cieszy mnie to. A teraz sobie usiądźcie, napijcie się kawki i poczekajcie, aż zapanuje nad światem. A! I jeszcze macie po lizaczku za dobre sprawowanie.
  • Canulas 08.02.2018
    Nie jesteś w szkole, Cyber
  • Cyber.Wiedźma dla mnie truskawkowy!
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski proszę lizaczka. I to karygodne niedopatrzenie już zostało poprawione.
  • Cyber.Wiedźma czyli tak na przyszłość, trochę mogę być upierdliwy? No tak w razie gdybyś wiecej herbatę-kawy miała? :)
    Jak coś to zawsze mogę powęszyć.
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski a bądź! Mi to nie przeszkadza. Czepiaj się nawet jak będzie gdzieś przecinka brakować.
  • Cyber.Wiedźma przecinki i kropki to Can, ja co inne :)
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Aktualnie to jestem w przedszkolu.
  • Canulas 08.02.2018
    Mauryc na truskawkoy lizar czeka. Kawę Ci z herbatą znalazł. Daj mu największy.
    Ja tylko kawę.
    Czarna, niesłodzona
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Dobrze!
  • Canulas 08.02.2018
    Kawka ok. Będę również wpadał, jeśli można
  • Canulas ja juz mam glejt!
  • Canulas 08.02.2018
    Maurycy Lesniewski , a ja nie. Szlag. Widocznie tylkoś Ty tu mile widzian, młodzieńcze. Zatem działaj prężnie.
    Ciao
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Canulas oj przestań. Przecież wiesz, że cię kocham. Masz specjalne miejsce w moim serduszku (w lewej komorze).
  • Canulas 08.02.2018
    skoro jest tak przytulnie
  • Ozar 08.02.2018
    Tak już jest, że jak młody chłopak kocha się w starszej kobiecie, to do akcji wkracza mama, której sie wydaje, że jej synek oczywiście niewinny został przez starszą babę uwiedziony. To taki schemat. I zazwyczaj to właśnie kobieta dostaje najbardziej w d.... Mama nie potrafi zrozumieć, że jej ukochany, najlepszy synek może kochać kogoś starszego i zazwyczaj wkracza do akcji niczym czołg Tygrys. Fajnie sie czytało, choć zazwyczaj nie czytam takich rzeczy. Kufa czego to ja się nie nauczę w opowi. !!! 5
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Choooolera Ozar... Facet co cię tutaj przywlekło? W domu wszyscy zdrowi?
  • refluks 08.02.2018
    Ozar Czy partnerka syna starsza od niego czy młodsza dla mamuni nie ma znaczenia.
    Z nieodciętą pępowiną będzie obnosić się wszędzie i wobec.

    Co do serii - cienkie.
    Straciłam czas.
  • Ozar 08.02.2018
    refluks Pewnie masz rację, ale temat życiowy jest.
  • Ozar 08.02.2018
    Cyber.Wiedźma Hyahahahahaha tak sobie czytałem, ale co nie można ? Znam takie historię z zycia
  • Ozar 08.02.2018
    Ozar Odczułem to jako lekką obelgę? Może sie mylę...
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Ozar A rób sobie co chcesz.
  • Ozar 08.02.2018
    Cyber.Wiedźma To nie jest odpowiedź. Ale tu cytat: W domu wszyscy zdrowi? daje do myślenia...
  • Ozar 08.02.2018
    Ozar Moim zdanie nie napisałem do Ciebie nic złego ! A tu taki tekst!
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Ozar Ojej. Nie o to mi chodziło. Nie bierz tego do siebie. Po prostu nie wiem co cię tutaj przywiało do pseudo pornosa eksstudentki.
  • Ozar 08.02.2018
    Cyber.Wiedźma Oki nie gniewam się , ale staram się poszerzyć horyzonty, nie tylko historia !!!
  • Cyber.Wiedźma 08.02.2018
    Ozar Dobrze. Szanuje.
  • ''- Czy będziesz moja?

    O nie. Zrobił szczenięce oczy. Cholera jasna!

    - Jasne, czemu nie.''


    Młody Storm powinien stanowczo przestać robić szczenięce oczy, mruczeć jak zwierzaczek, patrzeć jak kociaczek i wszystkie takie pochodne. Można by mu tego oszczędzić, to podobno mężczyzna.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania