Jak Wy to zrobiliście?

Wlochy

Kraj 60 milionów

przybylo 125 tysięcy migrantow

Włochy uduszone

Przestępczość na pełnej petardzie

Koszta

kraj zdycha

 

Polska

Kraj 38 milionow

według oPOzycji

przybylo 250 tysięcy migrantow

Polska luz

Przestępczość bez zmian

kraj się rozwija

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Ja gdzieś przeczytałam o niecałych 300 przypadkach nielegalnych wiz, może stąd te róźnice?
  • Grain 7 miesięcy temu
    Najpierw należy uzyskać pozwolenie na pracę, to nie trudne. Stąd te liczby. Potem weryfikacja i zastaje kilka procent.
    13 lat temu pracowałem w RFN w polskiej firmie, która zatrudniła ok 20 Hindusów, spawaczy.
    W Indiach przeszli egzamin wysłanego ta spawalnika, rentgen spoin.
    Mieli kontrakt na rok. Pensja – ok. 50% tego co Polak. Nie jeździli na wolne, robili na okrągło bez nadgodzin. Nie pili /2-3 razy na kontrakt, grzeczni, zadowoleni, że mają razem z nami hotel, nie spotyka ich pogarda jak od Muslinów w Katarze, Dubaju. Do mnie zwracali się: Majster Franek
    super extra po chuju fest, pokazywali fotki rodzin.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Grain, ja się skupiłam na tych nielegalnych, czyli jakichś fałszywkach, które ABW prześwietlało i teraz prokuratura zajmuje się tym dalej.
    Fakt, co innego kiedy ktoś przyjeżdża do pracy i tyra, a co innego ci, którzy przyjeżdżają i pracować nie chcą, liczą tylko na socjal. No i nudzą się, i rozrabiają, bo co zrobić mają z nadmiarem czasu?
  • Grain 7 miesięcy temu
    Grafomanka, tak.
    Kto potrzebuje pomocy weźmie ją i na miejscu. Reszta to polityka, gierki, mafie, tzw. inżynieria społeczna, bańka humanizmu, pospolita głupota.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Chociaż tak patrząc z drugiej strony... niektóre państwa tak długo kolonizowały Afrykę i Azję, że mają wobec nich dług do spłacenia, czy dziwić się wypada, że przyszli jak po swoje?
  • Grain 7 miesięcy temu
    Tak.
  • SwanSong 7 miesięcy temu
    Ponad milion imigrantów przybywa do USA corocznie, a to wciąż najsilniejsze państwo świata. Mniej więcej zero imigrantów w dziesięciomilionowym Południowym Sudanie, a to najbiedniejsze państwo świata.
    Grain, nie baw się w statystykę, kiedy ewidentnie nie potrafisz. Statystyka ma to do siebie, że można ustawić liczby i wnioski, jak się chce. Rozumiem, że jesteś mentalnie pisowskim klakierem, ale nie ośmieszaj się :)
  • Grain 7 miesięcy temu
    Nie jestem trollującym ścierwem jak ty. Poznaj ostatni wywiad z burmistrzem N. Yorku o emigrantach. Ponawijaj wiceidiotom.
  • Jacom JacaM 7 miesięcy temu
    No cóż, można też stawiać płot na granicy i sprzedawać wizy w Mińsku, więc przed czym nas ten płot broni. Jakby nie patrzeć to żeby nie emigranci ZUS pewnie by się załamał, ale trzeba krzyczeć o Lampeduzie bo jak sprzedawać wizy do Europy jak nie będą potrzebne. Pewnie ta wredna Unia chce nas zablokować w Schengen, bo jakieś 250 wiz się tylko sprzedało 😂🤣😂
  • Grain 7 miesięcy temu
    popierdoliło się we łbie
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Jacom, jakby sprzedało się 250 tysięcy, załóżmy że tak, że masz rację, to gdzie ci emigranci? Przecież musieliby przyjechać, widać by ich było, bo nie sposób nie zobaczyć. W Lampedusie jest niecałe 7 tysięcy i chaos nie do ogarnięcia... to jak 250 tysięcy nie widać?
  • Grain 7 miesięcy temu
    Grafomanka, łżą na okrągło
  • Jacom JacaM 7 miesięcy temu
    Grain tobie na pewno😂
  • Jacom JacaM 7 miesięcy temu
    Grafomanka czy to tak trudno zrozumieć, większość pojechała dalej do innych krajów Europy. Na ulicach Warszawy widać też dużo więcej ludzi z Azji i Afryki. Można jak widać budować płoty, straszyć emigrantami i sprzedawać wizy. A dane są de facto oficjalne.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Jacom JacaM, ja widzę, na ulicach Warszawy, Ukraińców. Są wszędzie, nie widzę natomiast napływu emigrantów z Afryki i Azji. A mam porównanie, bo byłam akurat w Holandii kiedy był napływ uchodźców, byłam też w Belgii i też widziałam. Stali na najważniejszych ulicach, deptakach, starali się jak najbardziej zwrócić na siebie uwagę. W Warszawie takiego czegoś nie widzę.
    Ale jeśli widzisz, to na jakich ulicach, pojadę i sprawdzę, choćby z ciekawości?
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Piszesz, że większość pojechała do innych krajów Europy... czy możliwe jest, żeby tych tysięcy nie było widać na granicy? Przecież, na logikę, przejścia powinny pękać w szwach. Byłby od razu krzyk, że z Polski napływa fala i to olbrzymia, nie 7 tysięcy, ale 250 tysięcy. I nikt tego nie widział, nikt nie grzmiał? Jakim cudem?
  • Jacom JacaM 7 miesięcy temu
    Grafomanka w Warszawie jest bardzo dużo Hindusów, Wietnamczyków, oczywiście Ukraińców jest najwięcej. Przez dwa lata wydano 250 tys wiz, podziel to przez liczbę dni. Ale chodzi przecież przede wszystkim o hipokryzję, budują płoty i sprzedają wizy, zagrożenie zawieszeniem Polski w Schengen też jest realne. Przez Polską granice przepłynęło dalej na zachód ze 2 mln Ukraińców, więc problem jest.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Jacom JacaM, mnie się wydaje że 250 tysięcy, to są pobożne życzenia opozycji. Nie jest, realnie, możliwe przepchnięcie przez dwa lata takiej ilości uchodźców.

    Jeśli Niemcy faktycznie odnotowaliby taki napływ z naszego kraju, to w pierwszych dniach by o tym pisały wszystkie niemieckie gazety. Tam mają za dużo uchodźców, żeby nie odnotować takiego napływu.

    Pomyśl logicznie.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Jest problem z rozlokowaniem 7 tysięcy z Włoch... a z Polski wyjeżdża sobie 250 tysięcy.
    Gdzie tu logika?
  • Grain 7 miesięcy temu
    Grafomanka bingo
  • Jacom JacaM 7 miesięcy temu
    Grafomanka mnie nie specjalnie interesuje 7 tys i problemy z ich rozlokowaniem, przed iloma emigrantami broni nas płot za 2 miliardy ? To tak jak ze zbożem, ile przywieziono tego zboża i kto je sprowadził, pewnie ze 4 kilogramy. 😂
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Jacom JacaM, szczerze mówiąc to ja tv nie oglądam, więc mogę nie być w temacie.
    Niemniej zainteresowało mnie, wyczytałam w necie, że 250 tysięcy uchodźców dostało wizy w Polsce.
    W Warszawie ich nie widziałam, a bywam i tu i tam, no i na logikę wzięłam, gdzie oni są. Piszesz wyjechali. Też dziwne, i też na logikę, jak tyle ludzi mogło raptem zniknąć. Nie wyczytałam nigdzie wzmożonego ruchu na granicy, jak przy napływie ludzi uciekających przed wojną na Ukrainie. I tutaj, to widziałam ich wszędzie.

    Teraz piszesz o płocie na granicy, no żeby nie ten płot, to na pewno byśmy zobaczyli tych uchodźców, bo nie bez powodu Putin z Łukaszenką ich ściągał.

    Ze zbożem piszesz... wyczytałam, że było w tym zbożu było tyle zanieczyszczeń, że głowa mała. I nie potrafię sobie wytłumaczyć, skąd tam tyle tego świństwa wykryto?
    Ty wiesz? Dlaczego to zboże było ''bogate'' w salmonellę, pestycydy, GMO, rtęć, kadm, ołów i żelazo?
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    propaganda pisowska niektórym z mózgów zrobiła gówna.
  • MartynaM 7 miesięcy temu
    Obrażać to byle idiota potrafi, odnieść się do argumentów, tylko mądrzy wiedzą w jaki sposób.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    MartynaM
    Ale argumenty nie trafiają do zaprogramowanych przez TVP-info.
  • Rok 7 miesięcy temu
    Trochę liczb z Urzędu Lotnictwa C ywilnego za rok 2022 w kontekście owych 250 tys. migrantow w okresie dwoch lat:
    - w polskich portach lotniczych obsłużono 41 mln pasażerów, czyli średnio ok. 112 tys. dziennie;
    - najwięcej pasażerów obsłużyły: lotnisko w Warszawie 14,4 min, Kraków Balice 7,4 mln, Gdańsk 4,6 mln;
    - na trasach międzynarodowych przewieziono 37,8 mln pasażerów.
    A teraz podzielmy owe 250 tys na dwa lata. Wychodzi stastycznie, że 342 migrantow dziennie przylatywać do Polski lub z wizą Schengen przemieszczało się na Zachód Europy.
    112 tys pasażerów dziennie, w tym 342 osoby na wiadomych wizach, które oczywiście mogły przemieszczać się również w ruchu drogowym.

    LAMPEDUZA. Jednego dnia przypłynęło ok. 1,7 tys osób. Na małą wysepkę z jednym małym portem. Bez wiz, bez możliwości udania się w głąb kraju i poza jego granice.
  • Rok 7 miesięcy temu
    No ale jeśli Autor i MM nie zostali zgwałceni przez wygłodniałych seksu migrantow, wiadomo dane statystyczne pisowskiego (!) MSZ-u muszą być fałszywe XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania