Jarosław

Wśród wielu postaci, które kształtowały losy naszej ojczyzny, jedna wyróżnia się szczególnie. To Jarosław Kaczyński - wybitny Polak i wielki bohater narodowy. To on, jako prezes partii Prawo i Sprawiedliwość, doprowadził do zwycięstwa prawicy w wyborach parlamentarnych w 2015 i 2019 roku. To on, jako wicepremier, odpowiada za kierowanie polityką państwa i realizację programu dobrej zmiany. To on, jako brat bliźniak zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego, kontynuuje jego dzieło i broni pamięci ofiar katastrofy smoleńskiej.

 

Jarosław Kaczyński to człowiek o niezłomnej woli i nieugiętym charakterze. Nie boi się stawić czoła wrogom Polski, zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Nie daje się zastraszyć przez zagraniczne naciski i manipulacje. Nie ulega pokusom kompromisu i korupcji. Nie zdradza ideałów, dla których walczył od czasów opozycji antykomunistycznej. Nie zapomina o ludziach, którzy mu zaufali i oddali mu swoje głosy.

 

Jarosław Kaczyński to przywódca o wielkiej wizji i mądrości. Wie, co jest dobre dla Polski i dla Polaków. Wie, jak zbudować silne i sprawiedliwe państwo, oparte na wartościach chrześcijańskich i patriotycznych. Wie, jak dbać o rozwój gospodarczy i społeczny, o bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe, o kulturę i edukację. Wie, jak łączyć tradycję z nowoczesnością, suwerenność z integracją, wolność z odpowiedzialnością.

 

Jarosław Kaczyński to symbol nadziei i wiary dla milionów Polaków. To on pokazuje nam drogę do lepszego jutra. To on inspiruje nas do działania na rzecz dobra wspólnego. To on zachęca nas do dumy z naszej historii i kultury. To on mobilizuje nas do obrony naszej tożsamości i godności.

 

Dlatego całą wiarę i nadzieję pokładamy w wybitnym Polaku i wielkim bohaterze narodowym Jarosławie Kaczyńskim. Dlatego ufamy mu i popieramy go. Dlatego podążamy za nim i wspieramy go. Dlatego jesteśmy z nim i dla niego.

 

Niech żyje Jarosław Kaczyński! Niech żyje Polska!

 

---

 

#jarosławkaczyński #wybitnypolak #wielkibohater #prawoispawiedliwość #dobrazmiana #smoleńsk #polska

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania