Jaś i Małgosia

— Jasiu! — wołała przez drzwi z wielkim napisem zakaz wstępu przybrana matka.

—Jasiu! Jasiu! — powtórzył po macoszemu.

Nie zdążył otworzyć drzwi, kiedy kaszel duszącej się siostry odciągnął upierdliwą babę.

Druga żona klepała biedną Małgosię po plecach. Obżarte dziewuszysko znowu dławiło się resztkami ciągutek.

— Stara Wiedźma, głupia teściowa wpycha w was te słodycze jakby próchnica wyżarła jej dziury w tej spruchniałej czaszce, gdzie wszystkie korzenie zębów nosi martwe. — mamrotała piękna druga żona równie urodziwego drwala. Siekierą kosił cały las za jednym machnięciem. Ramię miał jak dąb, minecraft owy ludzik.

Obrzydliwie bogaci kupili najnowszy komp dla swojej dziatwy. Jasiu zbudował w grze domek z piekarnika w którym zamieszkała cała rodzina.

Pyszny słodki dzieciak chwalił się przed całym wirtualnym światem, że ma utuczoną siostrę na samych piernikach i krowim mleku.

Sam był na tyle zajęty, że ledwo zdążał do łazienki, a picie i jedzenie ciągnął prosto z kuchni przez system rurek.

Macocha była w rozpaczy, spadek z dzieci po biednej nieboszce był nie lada utrapieniem. Pukała do drzwi, sezamie otwórz się i tego tam inne zachcianki, bez skutecznie stawała się częścią gry.

Aż pewnego dnia wyłączyli prąd i cała rodzina pogrążyła się w pliku.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerka↔Bardzo w guście mym, bo pokręcone i po Twemu napisane. No i jeszcze zakończenie pomysłowe.
    Jeno jedno mnie się nie podoba→za krótki tekst, a chciałem czytać więcej. Nieznośna Zerka:)↔Pozdrawiam?:)
  • 00.00 dwa lata temu
    Dekaos Pisane pod wpływem. ? Wiem, że mogłoby być dłuższe.
    Jeszcze może się rozkręcę.
    Dzięki ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Zerko→tylko wiesz... przesadnie się nie rozkręcaj, bo jeżeli jakieś ważne części, zaginą pod szafą, to je mogą mysiozerki wtranżolić i będzie problem?:)
  • 00.00 dwa lata temu
    Dekaos ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Super puenta, dziwne czasy nastały, żyjemy w wirtualu, nawet politycy zachęcają do wirtualnego urlopu, świnie! Sami się odrzutowcami rozbijają!

    Tekst zabawny ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Szpilka Tak, czasy są dziwne, ale jeszcze może się wyrwać z kleszczy netu. ? Ja stopniowo wywalam fejsa i inne uzależniacze.
    Dzięki za wizytę. ?
  • Aisak dwa lata temu
    I ok.
  • 00.00 dwa lata temu
    Asiak Ale co jest ok? Mój komentarz czy tekst?
  • Aisak dwa lata temu
    Mój nick to Aisak.
  • 00.00 dwa lata temu
    Aisak Sorry
  • Aisak dwa lata temu
    00.00 spoczko. Tekst ok.
  • 00.00 dwa lata temu
    Aisak Dzięki ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    "Aż pewnego dnia wyłączyli prąd i cała rodzina pogrążyła się w pliku"
    - to jest bardzo fajne zdanie. Ja je skróciłam, zabrałam ostatnie słowa - "twardego dysku". Samo "pogrążenie się w pliku" fajniej mi brzmi.
    Plik - jak ciemność, ale też słowo "chlip", od "płakania".
    Pogrążyć się w płaczu - w chlipaniu, to by mi wystarczyło i zmieściło się w jednym krótkim "pliku". Plik... Chlip...

    W ogóle - "pogrążyć się w pliku" brzmi jakoś tak niesamowicie, tajemniczo. Twardy dysk zabiera to wrażenie.
  • 00.00 dwa lata temu
    Trzy Cztery Zmieniłam, mogą być w pliku. ?
    Dziękuję za odwiedziny. ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Fajny awatar, taki koci ?
    Text pierwsza klasa, no i ta końcówka. Kosił cały las za jednym machnięciem – super.
    Pozdrawiam ?
  • 00.00 dwa lata temu
    Pobóg Avek z cienia kota. ?
    Czasami trzeba gdzieś pośmieszkować na uboczu smutnego świata.
    Dzięki za wizytę ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania