Jej marzenie

Tekścik dedykuje dla Mariny, która czekała na niego^^ Miał się pojawić później, ale jakoś nie miała co robić o 3 w nocy xD

 

Od dziecka rysowała. Może i jej prace nie były wysyłane na konkursy, czemu? Bo nigdy tego nie chciała. Rysowania sprawiało jej przyjemność i chciała by tak pozostało. Z wiekiem rysowała coraz mnie, przez brak czasu. Szkoła, nauka, wypady z przyjaciółmi i wiele, wiele innych rzeczy.

Zaraziła się od brata. Nie, nie to nie była żadna choroba, to anime. Pokochała oglądanie go i czytanie mang bardzo mocno. Dzięki tym zainteresowanią poznała wielu znajomych. Bardzo zafascynowała ją Japonia. Ten piękny kraj, Kraj Czerwonej Wiśni zaskakiwał ją za każdym razem, gdy poznawała jego część.

Jej marzeniem było wyjechanie tam i poznanie tego miejsca bliżej, a co z rysowaniem? Jedno, drugiego nie wyklucza. Mając wielką nadzieję, że wszystko się uda, połączyła oba zainteresowania. Co wyszło? Rysownik mang. Mangaka. Tak, takie jest jej marzenie. Zostać z zawodu mangaką i dzięki swojej pracy dawać nadzieję innym, że oni też potrafią. Potrafią dążyć do swoich marzeń i robić to co sprawia im przyjemność.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Marinaaa8 20.07.2015
    Haruu cieszę się, że to opublikowałaś. Tekst jest fajny , lekki , opowiada o tobie o twojej pasji a więdz z życia wziety. Ktoś cię chyba nielubi skoro strzela 3. Ja nastomias daje ci 5. Ciesze się że dotrzymałaś słowa i napisałas to. Wiem z wlasnego doswiadczenia ze pisanie o sobie niekiedy jest owiele bardziej trudniejsze , niz wymyślanie jakiś historyjek . Mam nadziwje że to nie jedyny teksciat o : tobie : z chęciol poczytam o kraju kwitnacej wisni i o rysunkach.
    Powodzonka
    :)
  • Haruu 20.07.2015
    Dziekuje Marina^^ postaram się jeszcze coś napisać c: a jeśli chodzi o te dwie 3 które dostałam, sądzę że się komuś po prostu to nie spodobało xD każdy ma swoje zdanie, a mi do perfekcji dużo brakuje c:
  • Marinaaa8 20.07.2015
    Ok , fajnie co do tego 3 okej rozumiem że komuś mogło się to niespodobac , jedynie nie rozumuem tego tchórzostwa , bo ja gdyby mi ktoś dał 3 , 2 czy wogule jakąs ocenę chciałabym wiedziedz od kogo ona jest i dlaczego taka a nie inna , ale to tylko ja tak twierdze
    Dobranocki
    :)
  • Haruu 20.07.2015
    Tez bym chciala wiedziec, chociaż mało mnie to interesuje xD Dobranoc^^
  • Pospolita 20.07.2015
    Tekst jest prosty, ale lekko się go czyta. Myślę, że mogłaś go dopracować. Zostawiam 4 i czekam na kolejną pracę ;)
  • Haruu 20.07.2015
    Dziekuje^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania