"Jesienny deszcz"

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Artbook 31.10.2018
    oldakowski2013 Twój "Jesienny deszcz", to bardzo fajna i wbrew pozorom "pogodna" historia ;-) Zaczytałem się i śledziłem każdy akapit. Poruszasz ważne sprawy, ale bez patosu i to chyba mnie w tej historii ostatecznie urzekło. Klimat opowiadania dosłownie i w przenośni przypadł mi do gustu :-)
    *Jeśli miałbym ewentualnie o czymś w wspomnieć, to o wielokropkach, które w moim odczuciu występują w nadmiarze. Tak poza tym jestem na tak ;-) Pozdrawiam, czwóreczka z plusem!
  • oldakowski2013 31.10.2018
    Dziękuję za komentarz, za dużo kropeczek? Czy ja wiem, muszę się temu przyjrzeć.
  • Dekaos Dondi 01.11.2018
    Te wyrazy są napisane z błędami→ Źle - 2x, później, weźmie→ ź nie: ż→oraz gdzieś jest: tez. Na początku nie lepiej: zaczyna się dzień - skoro czas teraźniejszy, w tym fragmencie? A tekst jest całkiem do rzeczy. Pozdrawiam→4+
  • oldakowski2013 01.11.2018
    Dziękuję za komentarz. Wyrazy które wymieniłeś nie są napisane z błędami (tak się może wydawać) są napisane jakby w zastępstwie, bo dawniej kiedy to pisałem, miałem uszkodzony klawisz "X". Na innych portalach czytelnicy o tym wiedzieli, tutaj nikogo nie uprzedziłem. Niestety, moja wina.
  • Dekaos Dondi 01.11.2018
    Aaa - rozumiem... Jeżeli klawisz już działa, to tu jest: edycja.
    To są jeno szczegóły, ale po co mają być→ ''albo ja go źle trzymam...Moknie, moknie dla mnie,'' / ''jak dzisiaj.Świeciło słońce, było ciepło, mnóstwo'' / ' - brak spacji. / ''przytulam do niego.. idziemy - dwie kropki.
    Tekst ma coś w sobie. Pozdrawiam.
  • oldakowski2013 01.11.2018
    Dziękuję za komentarz, drobiazgowy jesteś, ale takie twoje prawo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania