Jestem chłopakiem samotności

Jestem chłopakiem samotności

Chcę związku na odległość

I mam wiele wątpliwości

Lecz ona kocha niepewność

 

I kocha gdy do niej wracam, ciemną nocą, i całuję lekko

 

I cicho łkam na jej policzki

wokół ciemność

 

R.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Celina 18.02.2021
    O! Jakie fajne.
  • Raven18 18.02.2021
    Dziękuję
  • Pan Buczybór 18.02.2021
    Ten przecinek nie dość że zbędny, to jeszcze w złym miejscu...
    Ech, nie wiem. Średnie to mocno.
  • Raven18 18.02.2021
    Nie wiem, nigdy nie umiałem w przecinki. Dzięki
  • Onyx 18.02.2021
    Wybitne nie, ale ładne bardzo :)
  • Raven18 18.02.2021
    Dziękuję
  • laura123 18.02.2021
    Jestem chłopakiem samotności
    Chcę związku na odległość - związek na odległość, to bez zobowiązań, czyli wygodny.
    I mam wiele wątpliwości
    Lecz ona kocha niepewność - ciekawe skąd ma brać pewność, jeżeli związek na odległość, to taki na ''wodzie pisany''

    I kocha gdy do niej wracam, ciemną nocą, i całuję lekko

    I cicho łkam na jej policzki - co to za facet, który płacze przy kobiecie? Sorry, ale to niemęskie, facet ma być tym silnym, a raczej powinien.

    wokół ciemność

    Rym dokładny, banalny.

    Raven, Ty pozostań przy prozie. Ładnie Ciebie proszę.
  • Raven18 18.02.2021
    "Co to za facet, który płacze przy kobiecie?" Pewnie taki, który nie boi się pokazywać emocji i uczuć. Poza tym wiersz nie jest kierowany do kobiety, więc o czym mowa?
  • laura123 18.02.2021
    Raven18 piszesz ''do niej'' ''ona'' ''jej'', więc kto to?
  • laura123. Miałem znajomego, co rwał laski na uczuciowość, żale, płacze i to nadzwyczaj sprawnie, ale to kawał drania był dla kobit po czasie, niemniej okropny Casanowa w zaliczaniu. Czyli coś jest na rzeczy, ale ja takich zbyt uczuciowych, to na wstępie z góry traktujący jestem. Bywa tak, bywa.
  • laura123 18.02.2021
    yanko wojownik 1125 nie, mnie np na takie żale i płacze, to nikt nie weźmie. Prędzej to wyśmieję, jak znam siebie... wg mnie mężczyzna ma być silny, w końcu ktoś na tę rodzinę pracować i zarabiać musi, prawda?
  • laura123, Taki powinien być, żonę móc utrzymać albo się nie żenić, wstydu oszczędzić, ale różnie to. Dziwnie niektóre kobity tak się dają na litość i współczucie uwodzić - może by chciały się takiemu wyżalać - razem popłakiwać?
  • laura123, A, ten mój znajomy to nawet tomik wierszy miłosnych wydał, ale tak jak Bogumił - nie pokazał, może kobitom jednak rozdał?
    Trzy czytałem, bo tyle udostępnił w sieci - bardzo o tęsknotach, zupełnie z tych wierszy to nie ladaco, co bardzo znany z tego, że jednak.
  • teraz mnie olśniło - on tymi wierszami pewno dalsze laski wyrywał, dalej pewno rwie na nie.
  • laura123 19.02.2021
    yanko wojownik 1125 bo papier wszystko przyjmie... znam i ja takich, co piszą romantyczne, sentymentalne kawałki, a dranie jakich mało. Tylko baby głupie wierzą w czułe słówka, a później siniaki liczą i ukrywają pod pudrem.
    Zresztą poeci, to chyba najgorszy gatunek na męża, narcystyczne to, wpatrzone tylko w siebie, no i psy na baby... lepiej omijać szerokim łukiem.
  • laura123, A poetki, to pewnie takie bardziej uczuciowe, zupełnie nie tak, jak chłopy - poety. Ale artysty - twórcy powinny się z artystami wiązać może, bo z nie artystami, nie będzie takiego porozumienia.
  • laura123 19.02.2021
    Chociaz są i porządni ludzie, bo takich też znam. To chyba od charakteru też zależy.
    Jedno jest pewne, na portalach literackich nie szuka się miłości, bo później, jak zauważyłam, kiedy coś nie wyjdzie zaczyna się pranie brudów, a wtedy wszyscy mają ubaw, poza zainteresowanymi, bo ci ośmieszają się niemiłosiernie.

    W życiu bym poety nie wybrała. Kiedy jedno i drugie oderwane od ziemi i buja w obłokach, to związek nie ma żadnych szans.
  • laura123 19.02.2021
    Dobranoc, Yanku!
  • laura123, Na portalach jest podwyższona tolerancja, nie gorszy to współpiszących, jakby sąsiadów gorszyło.
    Spotęgowana siła skrzydeł to trochę można polecieć, tylko tak po Ikarowemu czasem może, jednak do wspomnień może być przednie.
    Niektórzy to tylko z artystami się widzą we związkach, choć czytałem ja ostrzeżenia przed stanem, także tu na forum. Niemniej silne to i rady nie ma na autodestrukcje wpisane w umysły i będą ludzie tak w ramiona sobie iść po ścieżce sztuki.
  • laura123, Ano można zaryzykować, że taka będzie. Zamysł w tym Bogiń (bardziej jednej), żeby dać sen dobry, lub koszmar. Myślę, że nie ma podpadnięcia, więc - wzajemnie.
  • Narrator 18.02.2021
    Jakie czasy, taka poezja. Kiedyś statki były z drewna, marynarze z żelaza. Dziś odwrotnie. Twarde i zaradne są kobiety, mężczyźni to rozgotowane pająki. Pisz więcej o facetach, którzy płaczą nad swoją niedolą, może którąś wzruszysz.
  • Raven18 18.02.2021
    Jakoś średnio zależy mi na tym, żeby kogoś wzruszyć. Poza tym, w wierszu nie jest ukazana relacja damsko-męska, skąd więc ten wywód o twardych kobietach i rozgotowanych facetach?
  • Piecuszek 19.02.2021
    Samotny chłopak...
    Płacze w samotności. Płacz nie jest ujmą dla mężczyzn.
  • Piecuszek 19.02.2021
    W pierwszej dużo ości*, ale wymowa wiersza na plus.
  • Raven18 19.02.2021
    Dziękuję
  • Kocwiaczek 19.02.2021
    Walorów poetyckich wielkich może i nie ma, ale to niech już tam sobie ocenią lepsi ode mnie, jednakże... podoba mi się:) I tyle powiem;) Bo mogę :D
  • Raven18 19.02.2021
    A pewnie, że możesz. Dzięki!
  • befana_di_campi 19.02.2021
    "Łkać na policzki"???
  • Tjeri 19.02.2021
    Jeśli to pierwsze kroki w poezję, to jest to umiarkowanie udana próba. Jeśli nie pierwsze, to trochę gorzej, ale kierunek jest dobry.
    Co do treści - przecież sam tytuł już mówi jaką relację wiersz opisuje.

    Możesz małym nakładem pracy tekst ulepszyć. Zacznij od wyeliminowania brzydkiego rymu "samotności / wątpliwości"
    I nieporadnej frazy:
    "łkam na jej policzki" (zdecydowanie wystarczy "łkam")
  • Raven18 19.02.2021
    Raczej pierwszy utwór tego typu, który jest dłuższy bo wcześniej pisałem jakieś dwuwersowe... chyba. Dziękuję za wskazówki, Tjeri!
  • Raven18 19.02.2021
    I racja, tytuł wskazuje relację. Wydawało mi się to łatwe do odczytania ale chyba niektórzy inaczej to zrozumieli
  • Shogun 19.02.2021
    Przeczytałem :)
    Podobuje ;)

    Pozdrawiam ;)
  • Raven18 20.02.2021
    Dziękuję, pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania