-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Anonim 25.04.2019
    Jak by tu powiedzieć. Brakuje, aby bohaterka wypowiedziała na koniec jedno zdanie: brawo ja!
    I ja znałem takie osoby.
    Dobry tekst - taka kwintesencja. Dobrze zebrałeś te cechy.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Dziękuję za komentarz.
    Rzeknę, że to nie koniec i prawie wprost "brawo ja" również miałoby się pojawić, nie zagwarantuję, że będzie podobać się dalej, bo twórca postaci, może postać ukarać, ale akurat tekst, w którym objawia się prawie sprawiedliwość, mógłby zbyt razić.

    Pozdra!
  • A. Hope.S 25.04.2019
    Skąd to znam... dasz komuś palca, uchwyci całą rękę a zanim się obejrzysz jesteś goły i wesoły. Ty robisz wszystko, jesteś miły, wpierasz, zaliczasz tę osobę do rodziny, aby po paru latach okazało się to tylko ukartowaną grą, i ta osoba robi cię za winowajcę tej sytuacji...
    Ale z tych 20 procent, są jeszcze 5 procent i one sobie pomagają na wzajem a także ufają, trzymają sztamę.
  • yanko wojownik 25.04.2019
    Tak zgadzam się. Tylko dalej trochę jako autor - władca czyli postaci, to podkręciłem w innych częściach i gdzieś tam zahacza o demony, i różne inne, ale to metaforycznie chyba. Rozpędziłem się może, bo nie wiem czy kogoś nie poruszę (np. grup zawodowych niektórych), zamieszczając pokrewne opowiastki powiązane - przemyślę to.
    Dzięki za koment:)
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S - Przyjaciółka! Zasuwaj czytać e-mail. TO NIE JEST O TOBIE!!! - ZOBACZYSZ W DALSZYCH CZĘŚCIACH. Śpieszę się teraz, więc tylko na chwilę wpadam, bo może gdzieś tam łzy się leją strumieniem, przez zrozumienie opatrzne.
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik gnojoskoki przecież nie posiadają uczuć... :D
  • Boguluba 25.04.2019
    Okropne są takie energetyczne wampiry i wiedźmy. Wiem, że wyzłaśliwiałeś się pod moimi utworami, ale ja Ci bardzo współczuję. Będę się za Ciebie modlić.
  • yanko wojownik 26.04.2019
    dziękuję siostrze (myszka jak zauważyć się daje opanowana - nalewki zakonne zapewne nie bez wpływu - słyszałem coś tam - służą),

    Dalej są byty - takie jakby z drugiej strony i diabła nie brakuje, także w treści, więc osoba duchowna przydać się może, a wręcz wskazane, by była przy publikacjach, żeby choćby i "apage" uczynić. Takoż cieszy mnie wizyta.


    Chwalmy umajone łąki - w święto pracy.
  • Angela 25.04.2019
    Brawo Ty : ) A na poważnie, tekst bardzo dobrze napisany, wciągający. Będę czekać na kolejne części.
    Pozdrawiam*****
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Dziękuję, ale mnie chyba za szybko przechwalasz, to ma tendencje do obniżającego się poziomu dalej może, ale kto wie? :) Znaczy ja tak trochę owszem.
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Jasiu masz opier*** na mailu :/
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S Ale miło, ze przeczytałaś:) Tylko się boje wchodzić - może lepiej nie?
    Pisałem uprzejmie itp., chyba że się poplątało.... Ale zawsze miło od Cię coś przeczytać. Wyczuwam, że teraz nie będzie... - może pójdę później. Wpierw strach trochę oswoję.
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik bez obaw Jasiu... nie wyrwałam futerka z gumofilca :D może faktycznie byłam zbyt łaskawa ;D ;D ;D
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S. Byłem - o qurdę ale się emocjonowałem przed wejściem - muszę ochłonąć. I przeczytać jeszcze raz w spokoju. Tak.
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik no ja tak myślę, że spojrzysz w tekst jeszcze raz, w końcu jestem ciekawa PANA opinii :D :D :D
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S , Zajebiście Sliiicznie!!!!! :))) Dzięki!!!!
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik nr 4 jest obowiązkowe, nie schrzań tego, booooo… pójdziesz do PANI
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S .Się mi zacięła sieć - może z emocji:)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik w TO akurat nie wątpię :D :D :D
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S Się zaloguję ponownie, bo mnie wyrzuciło :)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Wyrzuciło w orbitę... rozumiem, rozumiem...
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S. Napisałem ze trzy zdania, albo ze cztery - tak tyle teraz mogłem. Odlatuję czy coś na orbitę i wstecz i znowu... :)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Widziałam... ładne masz loty :D a jednak gumofilc poleciał w kosmos :D ;P
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S. A wiesz patrze w tę wiadomość i się uśmiecham - tak mi jakoś wesoło:)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Nooooo masz całkowitą rację.. też bym miała Kermita na gębie, jak bym patrzyła na takie coś potwornego. Kto wie może cię oświeci i napiszesz o katastrofie Czarnobyla i jej skutkach ubocznych... ;)
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S, Zapromieniujęi bede świecił nocami jak grzyby po lasach. No No - No pięknie:)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Jak radioaktywny świetlik :D
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S, Tak - taki zmutowany:)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik odezwe się później idę zatopić się w treści błysku w czasie
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S, to tylko fragment badziewny i pochrzanił się - wiesz po co wysłany, dla info bardziej, niż żeby Cię męczyć czytaniem:)
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik Jak zobaczysz mail, to ci gały w czarą dziurę pofruną.
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S. Ja mam trochę słabe serce - boję się ...
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Ale zobaczę.
  • A. Hope.S 26.04.2019
    yanko wojownik podciągnij gacie po pepek i obczaj… zawału nie dostaniesz.... chyb- mam Hope :D
  • yanko wojownik 26.04.2019
    A. Hope.S Widziałem, to czytać możesz na własne ryzyko, to przeciwko ludzkości jet prawie, tylko przeplatane wierszykami i opowiastkami....
  • Justyska 25.04.2019
    Tak, czasem ludzie wysysają i wysysają i wciąż nie rozumieją kiedy przestaje się odbierać telefony:)
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Dzięki Justyska!
    Ciekawe te telefony, czyżby coś o mechaniczności narzuciło Ci się do czytania po drodze? Niemniej telefony pewnie też:)
  • kalaallisut 25.04.2019
    Fajnie napisane o ludzkim wampiryzmie. Pozdrawiam i nie daj się...
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Powiedzmy że sytuacja jest (przynajmniej w dalszej treści) jakoś tam na korzyść - trudno rzec, że narratora, ale autora. On raczej... no to będzie do oceny jeszcze...
    Dziękuję za wizytę i komentarz :)
  • Agnieszka Gu 25.04.2019
    Witam,
    Fajnie napisane opowiadanie.
    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 26.04.2019
    No skoro tak, nie będę zaprzeczał, nie znam się, więc zakładam, że pewnie fajne :)
    Dziękuję za poświecenie pary chwil na przeczytanie i komentarz.
    Również Pozdra!
  • Wrotycz 26.04.2019
    Ta wiedźma to część każdego z nas. Narrator potrafił się z nią uporać. Zapomniał świadomie o własnej karierze, o pragmatyzmie (często cynicznym) i pomaga innym, aby pozornie Fajna nie przejęła nad nim rządów.
    Gdy tak czytam Twoje komentarze... upchnąłeś ją głęboko, udało się, gratulacje, Yanko.
    5!
  • yanko wojownik 26.04.2019
    Wrotycz
    Dziękuję. Aż szkoda dodawać dalszy ciąg po takim skomentowaniu, bo ona się tam (ta wiedźma) staje się bardziej fizyczna, wszystko bardziej absurdalne, uproszczone, leje się krew. tandecieje w miarę rozwoju akcji, ale zaryzukuję.
    Miało sobie być kilka niezależnych opowiastek, ale je poprzeplatałem i tak jakby następują po sobie.
    Im dalej tym bardziej chyba banał, ale się okaże.
    Dzięki za poświęcone chwile!:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania