-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Nendza.
  • yanko wojownik 05.05.2019
    Nie inaczej drogi Panie.
    Dziękuję za komentarz.
  • yanko wojownik 06.05.2019
    yanko wojownik - tak oczywiście - sam dałem te nędze - bo mogłem:)
  • Anonim 06.05.2019
    Twój styl przypomina mi bardzo kogoś z innego portalu. On też często wydziwiał, imiesłów na końcu zdania dając. Czy zwykły czasownik na końcu też dajesz. (Trochę to przypomina styl staroświecki, nawet biblijny lub mowę Yody.)
    Poza tym spójrz na zapis dialogów. Myślniki czy pauzy raczej daje się, aby oddzielić wypowiedź od didaskaliów, a u Ciebie wolna amerykanka. Poza tym przeczytaj tekst z pięć razy, zanim wrzucisz na portal.
    A co do treści to takie to życiowe, choć zaskoczenia czy tej iskry brak. Ciekaw jestem dalszej części.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Antoni, właśnie oto w tym chodzi. Ten nieład aby ludzi zmylić a także dać do zastanowienia. Wiele osób nie potrafi zrozumieć, czy zdzierżyć stylu Yanko ponieważ odbiega od oklepanych tekstów, ale jak wiadomo, każdy ma inne klimaty, choć ja jestem osobą czytająca w wielu kierunkach, tak nie spotkałam się jeszcze z takim pisarzem, dlatego mnie Fascynuje ten styl. Jestem absolutnym fanem Yanko.
    pozdrawiam.
  • yanko wojownik 06.05.2019
    A. Hope.S. Dzięki za mianowanie pisarzem:) Tylko nie dodawaj, że wybitnym, bo to trzeba odczekać:)
  • yanko wojownik 06.05.2019
    Dzięki za komenta!
  • A. Hope.S 06.05.2019
    yanko wojownik do wybitności jest ci tak samo daleko mi :D
  • yanko wojownik 06.05.2019
    A. Hope.S, to dobrze, że chociaż nie kombinujesz, że jakoś mi do takiej blisko:)
  • A. Hope.S 06.05.2019
    yanko wojownik Jasiu, nie posiadam kombinerek aby kombinować.
  • yanko wojownik 06.05.2019
    Na innych portalach obecnie nie publikuje - może coś gdzieś w sieci krążyć, czy być zamieszone, ale poza tym tutaj tylko "szaleję".
    "Trochę to przypomina styl staroświecki, nawet biblijny" - pewnie taki mi gdzieś się pląta po zmysłach i mieszam go ze współczesnym, a jak wychodzi - widać.

    "Myślniki czy pau....a u Ciebie wolna amerykanka." - Tak uczę się właśnie dopiero pisać dialogi, do tej pory raczej narracja.

    Dalsze części myślę, ze rzucają więcej światłą (albo i nie), bo to się jakoś tam przeplata jednak lekko.

    Dzięki za koment!:)

    Pozdra!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania