Jesteś coraz bliżej

dziękuję że mogę to czuć

widzieć w świecie

i w sobie

 

rozumieć choć trochę

w czasach gdzie wielki to trud

gdy płaczesz w tej małej osobie

 

znów się narodzisz

ogromny to cud

obyś narodził się we mnie

 

przychodzisz z miłości

zbawić swój lud

bo wszystkich nas kochasz niezmiernie

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Co roku się rodzi i co rok umiera.
    Prosty rzemieślnik, lecz jaka kariera!

    Po dwóch tysiącleciach wciąż hołdy składają.
    Lecz żadnych dowodów na cuda nie mają.

    Gdzie leży fenomen dla pamięci jego?
    Może w obietnicy życia pro-wiecznego...
  • betti 05.12.2019
    Nawet islam w Koranie powołuje się na Jezusa, co prawda jako proroka, ale nikt nie podważa Jego obecności na świecie. Buddyzm też nie kwestionuje Jego obecności. Prawosławie też nie, katolicyzm wiadomo... Żydzi nie uwierzyli i czekają... niemniej nie obrażają, bo do końca nie są pewni.
    Prawdziwi ateiści też nie obrażają.

    Kim więc jest Aisak, której wolno to robić? Bezmyślną istotą,która niczego nie rozumie, która nikogo nie szanuje?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Aisak ma prawo nie wierzyć. Ma prawo nie kochać. Ma prawo, bo nikt nie może jej niczego nakazać...

    Szanuję dobrych ludzi.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Nikogo nie obrażam.
  • betti 05.12.2019
    Ale nie ma prawa obrażać wiary innych ludzi i kwestionować lat badań i opisów naocznych świadków.

    Całun Turyński był przez wieki badany, ostatnio przez amerykańskich uczonych, którzy potwierdzili z całą stanowczością, że jest autentyczny i że spoczywało w nim Ciało Jezusa.

    Ponadto, czy ktoś tutaj obraża Twoją niewiarę? Czy ktoś to wyśmiewa, w jakich durnych wierszykach?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Wskaż komentarze, w których obraźam osoby wierzące.
    Opowi to większość z tych osób, a ateistów jest garsteczka: ja, Kapelusznik, chyba Nuncjusz, i koniec.

    Kto poczuł się obrażony oprócz ciebie?
    Gdzie napisałam coś złego?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Szukasz tematu do kupoburzy. Ale musisz kogoś innego zwabić...
  • betti 05.12.2019
    Co roku się rodzi i co rok umiera.
    Prosty rzemieślnik, lecz jaka kariera! - nie był rzemieślnikiem. Święty Józef był rzemieślnikiem. Jezus był Nauczycielem. Nauczał.

    Po dwóch tysiącleciach wciąż hołdy składają. - to sprawa katolików, nie Twoja.
    Lecz żadnych dowodów na cuda nie mają. - mają i te cuda są spisane. Wystarczy się zapoznać.

    Gdzie leży fenomen dla pamięci jego? - w Jego przykazaniach i miłości do ludzi, dla których umarł nawet na krzyżu.
    Może w obietnicy życia pro-wiecznego... - też.
  • Tjeri 05.12.2019
    Betti, ciekawy temat co do zawodu poruszyłaś. Z tego co wiem zawodem wyuczonym Jezusa było ciesielstwo - zgodnie ze zwyczajem ojciec uczył zawodu syna. Cieśla zresztą był bardzo poważany w społeczeństwie. Co do nauczyciela, to wiem tylko o tytule rabbi, rabbuni (mistrz, nauczyciel), ale tak nazywano osoby godne szacunku, mądre.
    Czytałam kiedyś fajny artykuł - zdaje się że franciszkanim jakiś pisał - o teorii, że po śmierci Józefa Jezus porzucił ciesielstwo i został najemnikiem rolnym. Jak uda mi się art znaleźć, to wkleję link. Ciekawie był napisany.
    A Tobie o to rabbi/ rabbuni chodziło, czy są jakieś inne przesłanki?
  • Tjeri 05.12.2019
    http://ofm.krakow.pl/cms/index.php?page=czy-jezus-z-nazaretu-byl-ciesla
    Znalazłam
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    No, widzisz, trzeba było od tego komentarza zacząć.

    To bądź dobrą uczennicą, nieś dobro i miłość do bliźnich. Nie wywołuj awantur.
    Rozmawiaj. Tłumacz. Ucz. To jedyna droga.
    Pamiętaj o tym...
  • betti 05.12.2019
    Czy jesteś upośledzona?
  • betti 05.12.2019
    Wskazuję Ci, jak człowiekowi rozumnemu, że obrażasz wiarę chrześcijan, a Ty mi na to odnośnik do mnie. Ja nie obraziłam żadnej wiary ani niewiary. Zapytałam jedynie dlaczego Ty obrażasz, nie po raz pierwszy zresztą.

    Czy nie rozumiesz, co się do Ciebie pisze i co piszesz sama? Bo jeśli tak, to zakończę temat.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    A co masz do osób upośledzonych?
    Czy Jezus obrażał chorych?

    Przeproś mnie.
  • betti 05.12.2019
    Ja się tylko pytam, czy jesteś osobą rozumną i czy rozumiesz, co piszesz?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Przeproś mnie.
  • betti 05.12.2019
    Z jakiego powodu?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Odpadły mi właśnie ręce. Nie mam już siły...

    Idź na forum. Ale wcześniej przez h musisz klęczeć na grochu i błagać o wybaczenie.
    Wszystkich upośledzonych, z których tak łatwo dworujesz.

    :(
  • betti 05.12.2019
    W którym miejscu ''dworuję'' z upośledzonych?
  • sensol 05.12.2019
    ty obrażasz (hurtowo) homoseksualistów, przypisując im wyimaginowane niecne czyny popełniane z najniższych pobudek. życzysz im śmierci. świetnie znasz się na mieszaniu z gównem bliźnich. więc o co ten płacz?
  • betti 05.12.2019
    sensol w którym miejscu obraziłam homoseksualistów i przypisałam im niecne czyny i życzyłam śmierci? Poproszę o dowody, jeżeli takowe istnieją...
  • sensol 05.12.2019
    "ja się całym sercem i umysłem, podpisuję pod Twoimi słowami. Tęczowa zaraza, to plaga, a ich hasła urągają ludzkiej godności. Mam tylko nadzieję, że Pan Bóg potraktuje ich tak, jak kiedyś w Sodomie. A jak sobie pomyślę, że takie elementy chcą ''edukować'' nasze dzieci, to mnie szlag trafia.
    Kiedy ktoś mówi o ich uczuciach, to pytam, jakie uczucia oni mają? Oni mają tylko potrzeby!"
  • betti 05.12.2019
    sensol dziękuję. Fakt wypowiadałam się chyba na temat deptania naszych chrześcijańskich wartości. Chodziło o czarne msze, o waginę w aureoli, o zabijanie nienarodzonych dzieci, o profanację obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej itd itp.

    To są ewidentne ataki na katolików, na wartości wynikające z Rodziny. Wszyscy byliśmy tym oburzeni. Nie napisałam, że życzę śmierci, tylko kary.
    Zadziwiające, że obraża Was nasz gniew, kiedy po nas depczecie. I jeszcze chcecie ''wychowywać'' nasze dzieci, uczyć je w wieku trzech masturbacji. Na to nie ma zgody. Nie możecie włazić z butami w nasze życie, skoro tak bardzo bronicie własnego.
    Kto Was zmusza do takiej nienawiści, że aż trzeba tutaj przynieść wypowiedź z innego portalu?
  • sensol 05.12.2019
    a co się stało z tymi w sodomie? jak zostali ukarani?
  • sensol 05.12.2019
    "czarna zaraza to plaga, a ich hasła urągają ludzkiej godności (i inteligencji) mam tylko nadzieję, że ich wszystkich szlag trafi. a jak sobie pomyślę, że te elementy "edukują" nasze dzieci, wciskają te haniebne brednie w ich niewinne umysły, to mnie krew zalewa. dlaczego czarna mafia pedofilska nie chce edukacji seksualnej w szkołach? a by móc dawać potem upust swoim chorym żądzom i deprawować dzieci, które nie wiedza jak się obronić przed "duszpasterzem" -poleciałem tekstem w Twoim stylu. ładnie?
  • betti 05.12.2019
    sensol ''Sodoma'' jest symbolem kary i o to mi chodziło.

    Czy ktoś chciałby zobaczyć, jak wychodzą na ulicę katolicy i śmieją się, urągają z homoseksualistów? Tego nie było i nie będzie, bo my szanujemy ludzi, czego nie można o drugiej stronie powiedzieć. Zresztą, obronić się tego nie da, bo wszyscy widzieli...
  • sensol 05.12.2019
    "Kto Was zmusza do takiej nienawiści, że aż trzeba tutaj przynieść wypowiedź z innego portalu?" - a gdzie tu nienawiść? w fakcie przeniesienia wypowiedzi? czy może wypowiedź jest zwyczajnie nienawistna?
  • betti 05.12.2019
    sensol ona wynikła z Waszej nienawiści, z Waszej podłości... To Wy wyszliście na ulice, nie my!
  • sensol 05.12.2019
    najbardziej szanują w Białymstoku :) ale masz zryty beret. jesteś dobrym przykładem, co propaganda może zrobić z człowieka.
  • betti 05.12.2019
    sensol nie popierałam i nigdy nie poprę pedofilii. Uważam, że szczególna kara powinna spotkać ''zawody'' najbardziej godne zaufania czyli ksiądz, lekarz, nauczyciel. Ksiądz tym bardziej, bo wie, że jest to śmiertelnym grzechem.
  • betti 05.12.2019
    sensol a co było w Białymstoku? Testowanie tolerancji?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    betti Czy łączysz się z "Kasią" dziewczyną, która w wieku 13 lat została wywieziona z domu od rodziców alkoholików, przez księdza, który ją przetrzymywał w mieszkaniu, gwałcił, bił i głodził?
    Czy jesteś całym sercem za tym, żeby pedofil w sutannie odpowiedział za swoje czyny?
    Czy jesteś za tym, by dziewczyna dostała finansowe zasłużone zadośćuczynienie od kościoła?

    ...
  • sensol 05.12.2019
    w białymstoku był pokaz miłości bliźniego :)
  • betti 05.12.2019
    sensol NIE, BYŁO TESTOWANIE TOLERANCJI, której się tylko i wyłącznie od nas wymaga. Was nie obowiązuje tolerancja. Wy jesteście ponad!
  • betti 05.12.2019
    Aisak napisałam już wyżej.
  • sensol 05.12.2019
    betti test wypadł niepomyślnie. dostali kopniaki. również w głowę. od zdrowych młodzieńców o byczych karkach z bogiem na ustach. należało im się?
  • betti 05.12.2019
    sensol przemoc nie jest żadnym rozwiązaniem, niemniej każda ze stron powinna się wykazać większą tolerancją.
  • sensol 05.12.2019
    pięknie relatywizujesz, a miłością bliźniego wprost OCIEKASZ :)
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Chodzi o całą tęczową komunę. To nie tylko homoseksualiści.
    Tak w ogóle.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Kompletnie nie rozumiem oburzenia o obrazek Marii z tęczową aureolą.
    Nie pojmuję.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Myślę, że chodzi o pogwałcenie wartości gwałcących dzieci księża, a nie o wszystkich katolików.

    W obliczu brudu i fałszu, jakie krył kościół przez setki lat, to Maria z tęczową aureolą to pikuś.

    I tyle w tym temacie.
  • betti 05.12.2019
    To nie jest obrazek Marii, to jest Obraz Matki Bożej Częstochowskiej, który zasłynął cudami... znajduje się jak nazwa wskazuje w Częstochowie i jest ikoną chrześcijaństwa.
    Kiedy wychodzą z tym Obrazem ludzie niewierzący, dla których jest to obrazek Marii i doczepiają sobie tęczową aureolę, to chyba mają z czymś problem?
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    Może chcą pokazać, że Ona by ich kochała mimo wszystko.
    Może to chcą usłyszeć od przedstawicieli kościelnych.

    Zauważ, że te dzieciaki pochodzą z polskich, katolickich rodzin, które może ich odrzuciły.

    Idę.
    Nie wołajcie.
  • bogumil1 05.12.2019
    AlaOlaUla, oni mają chyba problem z głową. Wiesz co Bóg robi z gorszycielami i ludźmi rozwiązłymi? Poczytaj sobie co mówiła na ten temat Najświętsza Maria Panna w Gietrzwałdzie. Powiedziała, że tacy ludzie będą ukarani. Albo więc Ci ludzie, którzy zawodowo lub hobbystycznie zajmują się gorszeniem innych się nawrócą, wtedy z pewnością Bóg ich pokocha, albo stanie się tak jak to mówił Jezus, czy Matka Boska. I nikt im tutaj źle nie życzy. Zawsze mają czas na nawrócenie, nawet w chwili śmierci.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    bogumil1 To może przekaż te informacje księżom-pedofilom, bo chyba nie są dostatecznie poinformowani o tych rewelacjach.
  • bogumil1 05.12.2019
    AlaOlaUla obawiam się, że kto chce wiedzieć, to wie, także ludzie, którzy obrażają katolików i próbują deprawować ludzi. No chyba, że są niedorozwinięci, to nie wiedzą co czynią, i wtedy z automatu będą traktowani łagodnie.

    Zresztą dobrze wiesz, że na tych demonstracjach nie ma żadnych homoseksualistów, tylko ludzie wynajmowani za pieniądze i dowożeni na miejsce, plus kilkudziesięciu prowodyrów i trochę ludzi z lewackich partii. Homoseksualiści wypowiadali się, że te demonstracje przynoszą im więcej szkody niż pożytku, bo to oni są później oskarżani o te wszystkie zachowania.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    bogumil1 Wynajęci ludzie? Czy ci wynajęci są bici w imię polityki?

    Nie mam siły już dyskutować...
  • bogumil1 05.12.2019
    AlaOlaUla a kto kogo bije. Gdzie? Robią prowokacje to są kontrdemostracje. Lewactwo też tak robi choćby na Maszu Niepodległości była kontrmanifestacja lewusów. To lewakom wolno a ludziom uczciwym nie? Bądź sprawiedliwa.
  • AlaOlaUla 05.12.2019
    bogumil1 dla Ciebie tęczowe marsze są arcypolityczne. Dla mnie są po prostu wołaniem o wolność. I nic więcej.
    Ja tam nie widzę nikogo prócz grupki poprzebieranych dzieciaków, słuchających techno.

    Wy (czyt. skrajni katolicy) potępiacie wszysto, co inne, odmienne, kolorowe (nie mam na myśli tęczy, tylko np punków).

    Gdybyście tylko mogli, to byście urządzili "polowanie na czarownice".

    A WASZ Pan kazał miłować bliźniego.

    Dajmy już spokój, bogumił 1, i tak nie dojdziemy do porozumienia.

    Bywaj.
  • bogumil1 05.12.2019
    AlaOlaUla atak na Jasną Górę, dwukrotny, podczas uroczystości religijnych to wołanie o wolność? Traktuję to jako dobry żart. Dobranoc.
  • betti 05.12.2019
    Tego nie usłyszą od przedstawicieli kościelnych, bo homoseksualizm jest dla nas grzechem i oni dobrze o tym wiedzą. Chodziło, żeby uderzyć w nasze wartości, podeptać to, co szanujemy.
  • bogumil1 05.12.2019
    A w ogóle to bardzo piękny wiersz, już poprzedni podobał mi się bardzo, a ten absolutna rewelacja od strony artystycznej.
  • indri 05.12.2019
    He he do czego doszła ludzkość. Szacunek i tolerancja dla seksu z kozą. Ja tam wolę tradycyjny seks. I domagam się szacunku i tolerancji dla pozycji na pieska.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania