deleted

deleted

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Lal, jak zwykle rozjechało się formatowanie, eh.
  • NataliaO 06.04.2015
    Masz pomysł i świetnie go przedstawiasz, nawet go rozumiem hehe, a ja i takie tematy to ciężki orzech do zgryzienia 4:)
  • Angela 06.04.2015
    Uf, nie powiem, trzyma w napięciu. Naprawdę dobre, choć na terminologii
    wojskowej nie znam się wcale : ) 5
  • James Braddock 07.04.2015
    Trzymasz w napięciu że pod koniec chce się sięgnąć po kolejną część :) .Dużo niewiadomych, iksów i innych smaczków. Jak dla mnie fajnie. Aha, strasznie dużo terminologii :D ,trudno się połapać co i jak ale dodaje to klimatu opowiadaniu. Jestem ciekaw co dalej będzie. W ogóle, Polska monarchią? :D Eurosceptyzm? Korwin mi się nasuwa! :D
  • James Braddock 07.04.2015
    Aha, P.S. Burton, wstawiłem dwie nowe części swojego opowiadania także zapraszam do przeczytania :3 .Oczywiście także i innych!
  • Co do terminologii. Akcja toczy się na szczycie władzy, muszą więc poruszać takie tematy. Pierwsze rozdziały będą tego pełne, ponieważ akcja ma miejsce w pierwszych godzinach po ataku nuklearnym, i teraz mają miejsce najważniejsze decyzje obrony narodowej. Dziękuję Wam za wizytę i opinię :) Skończę skrobać kolejny rozdział to zasiądę, James.
  • Aha, co do samej polityki, dlaczego tak jest, wyjdzie z dialogów postaci. Wszystko wyjaśnię ale na razie mają ważniejsze sprawy do roboty. To był przedsmak dopiero :)
  • Wena 07.04.2015
    Trochę się pogubiłem w tej terminologii, ale jest OK. Czekam na dalsze części.
  • TPPB-2 to tarcza antyrakietowa. UNTPiP - maszynka czyszcząca powietrze z syfu. B-EX - kompleks baz podziemnych. SI-Revo to po prostu myślący komputer. Ważka i HD303-Orzeł nowoczesne maszyny wojskowe. W nadchodzącym rozdziale jeden może dwa terminy się nowe pojawią ale to tyle. Dziękuję opinię :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania